quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:28 schreef mcyodogg het volgende:
Dat lijkt mij wel ja. En dan tegen Portugal of Nederland. Ik denk dat ze liever Portugal hebben. Er is nog wat recht te zetten daarmee.
* DUIMT*quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:54 schreef dvdfreak het volgende:
Ecuador gaat gewoon winnen
There were 10 German bombers in the air!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:56 schreef DarkShine het volgende:
There where 10 german bombers in the air!
Het zou best kunnen. De Engelsen hebben tot nu toe niet veel beter gespeeld dan de Zweden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:54 schreef dvdfreak het volgende:
Ecuador gaat gewoon winnen
Nee, moffen speelden in elk geval nog 3-5-2. Engeland speelde 4-6-0. Hoe laf kun je zijn. "Football comes home" wil ik nooit meer horen van die laffe kut Engelsen.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:06 schreef Plastic_Power het volgende:
Wat een kutteam.
Wat een kutspel.
Wat een kutcoach.
Wat een kutsupporters.
![]()
Nog wel ja. Over een paar uurtjes niet meer.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:20 schreef BVO het volgende:
Matigste kwartfinalist tot dusver.
NL en Engeland zij op het ogenblik in spel gelijkwaardig. Jammer dat ze niet tegen elkaar komen te spelen ...quote:Op zondag 25 juni 2006 17:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het zou best kunnen. De Engelsen hebben tot nu toe niet veel beter gespeeld dan de Zweden Nederlanders.
En dan nog wel een teruggestrokken spits zonder echte vleugel aanvallers. Maar nu ien ieder geval met Carrick. Het was niet mooi, maar wel weer effectief.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:37 schreef tong80 het volgende:
Schandalig slecht. En de coach is helemaal een drama.Met één spits spelen. Walgelijk.
Gelukkig is dat inderdaad gelukt. Slecht gespeeld maar een heel mooie vrije trap van Beckhamquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:24 schreef Stuart het volgende:
Engeland gaat natuurlijk winnen van Ecuador en zo door naar de kwartfinales![]()
Met de supporters is niks mis toch. Ik mag ze wel.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:06 schreef Plastic_Power het volgende:
Wat een kutteam.
Wat een kutspel.
Wat een kutcoach.
Wat een kutsupporters.
![]()
Zo kun je alles wel effectief noemen. Met een luckie shot van dertig meter winnen terwijl je ook met 1-0 had achter kunnen staan. Herinner je je nog de grote kans van Equador.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:44 schreef Doc het volgende:
[..]
En dan nog wel een teruggestrokken spits zonder echte vleugel aanvallers. Maar nu ien ieder geval met Carrick. Het was niet mooi, maar wel weer effectief.
Ze moet het gemiddelde IQ van de supporters wel hebben opgekrikt.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Met de supporters is niks mis toch. Ik mag ze wel.
Behalve Victoria dan
Nee, ik zie ook niet in hoe onze verdediging daar veel moeite mee zal krijgen. Grootste hobbel op weg naar die HF is vanavondquote:Op zondag 25 juni 2006 19:43 schreef SCH het volgende:
Wat een onthutsend zwak team heeft dat Engeland. Llijkt me leuk om daar tegen te spelen.
Die opmerking van Doc dat ze gleijkwaardig zijn is echt hilarisch. Nederland is zeker 3 klassen beter maar dat is geen garantie voor de winst. Engeland straalde geen enkel maar dan ook geen enkel gevaar uit vanavond.
Dan heb jij andere wedstrijden gezien dan ik.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:41 schreef Doc het volgende:
[..]
NL en Engeland zij op het ogenblik in spel gelijkwaardig. Jammer dat ze niet tegen elkaar komen te spelen ...
Nee, NL heeft dit WK geschitterd bedoel je?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:43 schreef SCH het volgende:
Wat een onthutsend zwak team heeft dat Engeland. Llijkt me leuk om daar tegen te spelen.
Die opmerking van Doc dat ze gleijkwaardig zijn is echt hilarisch. Nederland is zeker 3 klassen beter maar dat is geen garantie voor de winst. Engeland straalde geen enkel maar dan ook geen enkel gevaar uit vanavond.
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:48 schreef SCH het volgende:
Engeland moet zich echt rot schamen.
De eerste dribbel van Robben vanavond, en Nederland heeft al beter gespeeld dan Engeland
Het was ook de enige kans van Ecuador de hele wedstrijd.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo kun je alles wel effectief noemen. Met een luckie shot van dertig meter winnen terwijl je ook met 1-0 had achter kunnen staan. Herinner je je nog de grote kans van Equador.
Dit was niet effectief, dit was wanstaltelijk slecht.
Kom op zeg. Meen je dit nou serieus?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee, NL heeft dit WK geschitterd bedoel je?
Overdonderend tegen S&M.
De gehele wedstrijd de Ivoorkust overklast.
De mooiste wedstrijd van het toernooi gespeeld tegen Argentinie.
Dat zal vanavond weer smullen worden: de wervelende voetbalshow van NL komt weer langs
NL was even inspiriratieloos als Engeland.
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:49 schreef Doc het volgende:
[..]
Het was ook de enige kans van Ecuador de hele wedstrijd.
Rooney was deze wedstrijd niet slechter dan wat Robben over het algemeen levert ...en dat zonder telkens om te vallen.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:48 schreef SCH het volgende:
Engeland moet zich echt rot schamen.
De eerste dribbel van Robben vanavond, en Nederland heeft al beter gespeeld dan Engeland
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:51 schreef Doc het volgende:
[..]
Rooney was deze wedstrijd niet slechter dan wat Robben over het algemeen levert ...en dat zonder telkens om te vallen.
Meer balbezit geloof ik niet zo hard eigenlijk. En goed, als ze zoveel kansen hadden waren ze slecht dat ze er niet één goed hebben benut. Ik vind het wel prachtig hoor, vanaf het begin van het WK geven vele mensen af op Engeland en wordt het spel van Nederland verheerlijkt. Vooralsnog is het spel van Nederland niet zoveel beter te noemen en juich ik een kwartfinale tussen beiden landen dan ook hard toequote:Op zondag 25 juni 2006 19:50 schreef SCH het volgende:
[..]Heb je wel gekeken? Ecuador heeft meer kansen gehad dan Engeland en volgens mij ook meer balbezit.
Dat was niet zo maar een kans dat was eigenlijk al een doelpunt. Noem alle kansen van Engeland eens op.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:49 schreef Doc het volgende:
[..]
Het was ook de enige kans van Ecuador de hele wedstrijd.
Engeland 49%, Ecuador 51%.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Meer balbezit geloof ik niet zo hard eigenlijk.
Het spel van Nederland verheerlijken????? Nou , ik niet hoor. Maar Engeland gelijkwaardig noemen aan Nederland duidt echt op een hele subjectieve blik.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Meer balbezit geloof ik niet zo hard eigenlijk. En goed, als ze zoveel kansen hadden waren ze slecht dat ze er niet één goed hebben benut. Ik vind het wel prachtig hoor, vanaf het begin van het WK geven vele mensen af op Engeland en wordt het spel van Nederland verheerlijkt. Vooralsnog is het spel van Nederland niet zoveel beter te noemen en juich ik een kwartfinale tussen beiden landen dan ook hard toe
Ik heb Rooney meer op de grond zien liggen dan met goede passes strooien.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:51 schreef Doc het volgende:
[..]
Rooney was deze wedstrijd niet slechter dan wat Robben over het algemeen levert ...en dat zonder telkens om te vallen.
.....................................quote:Op zondag 25 juni 2006 19:53 schreef tong80 het volgende:
Noem alle kansen van Engeland eens op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |