quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Ze ziet er best okay uit in deze film.
maar dat kan komen door de vette laag make-up en omdat het zwartwit is
Vast niet. Je hebt het over een of andere aanbidder?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
John is anders een zeer boeiende persoonlijkheid... Maar eeuh, hebben we het nu wel over dezelfde??
Heej Vmquote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hey PS!
Kom jij op die zeemannen af??
Ik heb een heerlijke zeeman in het hoofd.. Geloof dat ik niet wil ruilen!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej Vm
Neuh... ik heb nu alleen een dom liedje over een zeeman in mijn kop.
Ik heb rupsen gegeten..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:38 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Vast niet. Je hebt het over een of andere aanbidder?
Als dit niet over rpp gaat dan zou het nodig zijn dat ik terug leesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijke zeeman in het hoofd.. Geloof dat ik niet wil ruilen!
Het gaat niet over rpp.. Dat laat ik aan een ander over!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als dit niet over rpp gaat dan zou het nodig zijn dat ik terug lees
Dan geef ik bij deze op... heb geen zin om terug te lezen:')quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het gaat niet over rpp.. Dat laat ik aan een ander over!
Kan je de moeite ook besparen, er is verder nog niets over bekend!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan geef ik bij deze op... heb geen zin om terug te lezen:')
Maar je sigDat liedje heb ik dus in mijn hoofd
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kan je de moeite ook besparen, er is verder nog niets over bekend!
Dat liedje heb ik al dagen in mijn kop
Ja, ga jij maar lekker romcoms kijkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:53 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Dit is de laatste keer dat we samen een film kijken.
Mooi he!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat is iig geruststellend... ik zag mezelf al tig BeFtopics teruglezen.
Hier de totale tekst dan maar
Meisje, ik ben een zeeman.
Een zeeman is heel vaak van huis.
Het water, het schip is mijn thuis.
Kun je wel wachten zo `n lange tijd.
Ik ga je voor heel lang verlaten.
Veel geluk, het ga je goed, mijn lieve meid!
Een zeeman dwaalt over de kade.
Verdrietig kijkt hij om zich heen.
Morgen dan gaat hij weer varen.
Zijn meisje is dan weer alleen.
Hij droomt alle dagen en nachten.
Houdt zij het zonder mij uit.
Maanden moet zij op mij wachten.
Verdrietig staart hij voor zich uit!
Refrein: Meisje ik ben een zeeman
Na maanden van werken en wachten.
Keert hij met zijn schip weer terug.
Vergeten de dagen en nachten.
Dat hij aan haar dacht op de brug.
Zij staat op de kade te wachten.
En wuift als zij hem ziet staan.
Nooit was zij uit zijn gedachten.
Hij fluisterde zachtjes haar naam.
Refrein: Meisje ik ben een zeeman
Tranentrekkerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mooi he!
*begint weg te zwijmelen...
romcomcom meldtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:55 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Nu nog iemand vinden om tegen aan te kruipen bij die romcoms.
Zes weken.. Gelukkig geen maanden!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tranentrekker![]()
Ik heb hem toch liever aan vaste wal
Dat is de legende.. Maar alleen de zeeman weet of het waar is..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:58 schreef remlof het volgende:
een zeeman neukt overal waar het anker uitgegooid wordt
Dat zijn dan 6 "droge" weken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zes weken.. Gelukkig geen maanden!
alle zeemannen die ik gespproeken heb hebben het bevestigdquote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is de legende.. Maar alleen de zeeman weet of het waar is..
Dat was alleen om jou enthousiast te maken voor het beroepquote:Op vrijdag 23 juni 2006 03:00 schreef remlof het volgende:
[..]
alle zeemannen die ik gespproeken heb hebben het bevestigd
Het compenseert dus aardigquote:Op vrijdag 23 juni 2006 03:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*mompelt iets over vergelijking met vette en magere jaren...
Trusten..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het compenseert dus aardig
* PrintScreen is slapen
Welterusten voor iedereen die ook zo gaat kooien en voor degene die wakker blijven een fijne nacht
OH JE DURFT ME ALLEEN NIET AAN.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 03:09 schreef Litso het volgende:
Gezellig.
Veel wel, sommigen niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:58 schreef remlof het volgende:
een zeeman neukt overal waar het anker uitgegooid wordt
mmmpie!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 03:12 schreef clumsy_clitloos het volgende:
K.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weebl.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 03:16 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Waar heb jij nou weer last van.
Há, wij gaan meeten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 03:20 schreef cerror het volgende:
Er was eens...
Cro Magnonquote:Op vrijdag 23 juni 2006 03:20 schreef Litso het volgende:
Kom, help eens mensen.
Gibbon
Moeflon
Bizon
Python
Kameleon
er is nog 1 dier dat eindigt op -on.
Nietus!quote:
Ik ontmoet alleen Clumsy Clown.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 03:28 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Ik heb het opgeslagen knul, je vroeg het zélf.
Voorbindclit is het magische woord.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 03:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ontmoet alleen Clumsy Clown.
Die ene zonder clit mag thuisblijven.
Je doet zekerweten geen alcohol?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 03:34 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Voorbindclit is het magische woord.
Jep! Stel je voor hoe ik dronken zou zijn!quote:
Wel hoor, hoezo?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 03:37 schreef Sebasser het volgende:
Hebben jullie dan ook geen enkel respect tegenover de vrouwmensen [afbeelding]
Ok. Mooi. Giebeldoosje vamme.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 05:30 schreef Litso het volgende:
Komt goed c_c
ik stel een 20 minuten ban voor terwijl je je ritalin laat inwerken ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 05:31 schreef Litso het volgende:
Ik ben hieper.
Neuh, ik delete zo wel weer wat posts.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 05:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik stel een 20 minuten ban voor terwijl je je ritalin laat inwerken ?
Er staat alweer wat anders.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 05:32 schreef Litso het volgende:
Hihi. Clit met een vliesje.
teh pwner?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 05:35 schreef Sebasser het volgende:
hehe, die vriendin van teh pwner is wel leuk
Hihi.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 05:36 schreef Litso het volgende:
Ik ben een watje.
Je moet eens bier drinken, daarna moet je er eens heftig aan snuiven.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 05:38 schreef Litso het volgende:
Bah, sebas.
Neuhquote:Op vrijdag 23 juni 2006 05:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je moet eens bier drinken, daarna moet je er eens heftig aan snuiven.
Je bent seksverslaafd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 05:46 schreef Litso het volgende:
Seks.
heb jij zulke grote wuppie voeten dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:06 schreef Sebasser het volgende:
Ik ben mijn voeten wassen.
Tot vanmiddag.
goedemorgenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:10 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Immerquote:
Frans daarintegen nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:20 schreef jogy het volgende:
Fans zijn ok.
Dagje vrij.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:20 schreef Pheno het volgende:
En jij? Dagje vrij? Of ook 'druk'?
*meldtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:20 schreef jogy het volgende:
Fans zijn ok.
Inderdaad, Frans Bauer moet dood en de taal moet worden afgeschaft.quote:
Hoi. Je weet me te vinden mocht het ooit fout gaan met Dacheau, toch?quote:
quote:
Ik zal je aan de lijst toevoegen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoi. Je weet me te vinden mocht het ooit fout gaan met Dacheau, toch?
Ik wil wel bovenaan het lijstje dan. Geen trek om in andermans soepje te roeren.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zal je aan de lijst toevoegen..
Dachau is een Beierse stad ten noorden van München.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:22 schreef jogy het volgende:
Hoi. Je weet me te vinden mocht het ooit fout gaan met Dachau, toch?
Dan zul je me eerst moeten overtuigen dat je bovenaan hoort te staan.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wil wel bovenaan het lijstje dan. Geen trek om in andermans soepje te roeren.
Dat wordt dus tóch in Dago's soep roeren, j.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:27 schreef Misstique het volgende:
Dan zul je me eerst moeten overtuigen dat je bovenaan hoort te staan..
Hopelijk geen slap aftrekselquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat wordt dus tóch in Dago's soep roeren, j.
Ik neuk lekker. Ik heb totaal geen eigenwaarde en ben ideaal als toy-boy.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan zul je me eerst moeten overtuigen dat je bovenaan hoort te staan..
Aftrekselquote:
Helder en duidelijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik neuk lekker. Ik heb totaal geen eigenwaarde en ben ideaal als toy-boy.
Geil.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Helder en duidelijk.
*zet jogy bovenaan lijst.
ehqo.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:11 schreef ehqo het volgende:
Mtjrppphjd.
Stel je niet aan enzo ehqo.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:15 schreef ehqo het volgende:
Hop. En het topic dood.
Ik had mijn verwachtingen te hoog liggen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Stel je niet aan enzo ehqo.
Hallo, aan den begroeters, langs de weg.
Ik zit zelfs naast het spoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Stel je niet aan enzo ehqo.
Hallo, aan den begroeters, langs de weg.
"Het spoor bijster zijn"...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ook. Gelukkig kan ik het zien vanuit mijn raam, anders zou ik het wellicht kwijtraken!
Sorrie, volgende keer zal ik er een paar 'quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:18 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik had mijn verwachtingen te hoog liggen.
Daar lag het niet zozeer aan, ik verwachtte een goedlopend topic waar diepgaande gespreksonderwerpen aangesneden werden. Wat dom ook, ijdele hoop.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Sorrie, volgende keer zal ik er een paar '' smilies bij gooien.
Er posten weer vrouwen mee, e. dat zorgt ervoor dat de diepgang van een gesprek paralel loopt aan het aantal centimeters van je piemel.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:48 schreef ehqo het volgende:
[..]
Daar lag het niet zozeer aan, ik verwachtte een goedlopend topic waar diepgaande gespreksonderwerpen aangesneden werken. Wat dom ook, ijdele hoop.
Dat heb ik sinds gisteren afgezworen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Er posten weer vrouwen mee, e. dat zorgt ervoor dat de diepgang van een gesprek paralel loopt aan het aantal centimeters van je piemel.
Ja, makkelijk gezegt natuurlijk, maar mijn libido laat zich niet zomaar negeren.quote:
Zwakkeling, je bent als kelp dat meedeint op het water, de bomen die meewaaien met de wind. Breek los, verkies de levensles boven al die banale lusten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, makkelijk gezegt natuurlijk, maar mijn libido laat zich niet zomaar negeren.
Ja, dat of gruwelijk goeie seks. Hmm, moeilijk...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:06 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zwakkeling, je bent als kelp dat meedeint op het water, de bomen die meewaaien met de wind. Breek los, verkies de levensles boven al die banale lusten.
Kijkend links van mij zie ik spoor 1 tot en met 16 van Rotterdam CS.quote:
Dat heb ik niet afgezworen, maar wel het vervallen tot een miserabel hoopje wellust die denkt met zijn lul zodra er hier een vrouw zegt dat zij wil neuken, danwel haar tieten ter beschikking stelt, want het komt er toch nooit van.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, dat of gruwelijk goeie seks. Hmm, moeilijk...
Ik moest Chow maar weer eens bellen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:12 schreef ehqo het volgende:
Dat heb ik niet afgezworen, maar wel het vervallen tot een miserabel hoopje wellust die denkt met zijn lul zodra er hier een vrouw zegt dat zij wil neuken, danwel haar tieten ter beschikking stelt, want het komt er toch nooit van.
Bedoel je niet afgeschoren?quote:
kijk nog eens in die mouw, misschien zit er een tweede inquote:
Schaf centrale topics afquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:23 schreef Stofje het volgende:
Ik keek in de AT van ONZ. Ik verveelde me. Ik was BeF vergeten. Centrale topics.![]()
Ik ben deze kloon beu. Ik wil de originele user terug.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:26 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Hullo.
hooiquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:26 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Hullo.
Vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben deze kloon beu. Ik wil de originele user terug.
ohquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben deze kloon beu. Ik wil de originele user terug.
True, en juist als je niet meer als een hersenloze eikel achter vrouwen aan loopt komen ze op je af. Dus stiekem gaat het dan nóg om het krijgen van geile stampende neuksex.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:12 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat heb ik niet afgezworen, maar wel het vervallen tot een miserabel hoopje wellust die denkt met zijn lul zodra er hier een vrouw zegt dat zij wil neuken, danwel haar tieten ter beschikking stelt, want het komt er toch nooit van.
J.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:27 schreef Neenetje het volgende:
Check.
http://blogorrah.com/2006/06/picture_of_the_day_the_first_v.php
Die wuif ik van de hand, en vervolgens bied ik mijn schouder aan om uit te huilen, maar niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:34 schreef jogy het volgende:
[..]
True, en juist als je niet meer als een hersenloze eikel achter vrouwen aan loopt komen ze op je af. Dus stiekem gaat het dan nóg om het krijgen van geile stampende neuksex.
Arme aap. Die zat er dan al wel even.quote:
En dit doe je uit idealisme of omdat het moet voor stage?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:43 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Achteraan, die linkse met dat verwaaide haar.
In het begin alleen omdat het moest voor m'n stage.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:46 schreef ehqo het volgende:
[..]
En dit doe je uit idealisme of omdat het moet voor stage?
Ik weet te weinig details over je verstandhouding met Ch. volgens mij, al weet ik wel iéts.quote:
Je hebt het licht gezien.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:48 schreef Neenetje het volgende:
[..]
In het begin alleen omdat het moest voor m'n stage.
Nu beiden.
ben je ook lid van greenpeace?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:51 schreef Neenetje het volgende:
[..]Ik ben zo'n stomme activist geworden...
Tuig.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:51 schreef Neenetje het volgende:
[..]Ik ben zo'n stomme activist geworden...
dan is er nog hoopquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:54 schreef Neenetje het volgende:
[..]Zo erg is het nou ook weer niet met me gesteld..
ga je nu de art director in elkaar slaanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:02 schreef ehqo het volgende:
Verhip. Dit is mijn laatste stagedag.
Ik ben wel bang voor een schouderworp als ik hem de hand wil schudden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
ga je nu de art director in elkaar slaan
Ik heb er hier na nog ehm, vijftien te gaan.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:02 schreef ehqo het volgende:
Verhip. Dit is mijn laatste stagedag.
Ik zal aan je denken als ik met whisky in de achtertuin vertoef, luisterend naar het zingen van de merels.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb er hier na nog ehm, vijftien te gaan.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:11 schreef ehqo het volgende:
Overigens zal mijn postgemiddelde kelderen en zal ik langzaam aan in de vergetelheid raken.
Dat is verdomde aardig van je, e.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:08 schreef ehqo het volgende:
Ik zal aan je denken als ik met whisky in de achtertuin vertoef, luisterend naar het zingen van de merels.
Verdómd interessant, VM.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*beweegt voet heen en weer
dansen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*beweegt voet heen en weer
er zullen vast activisten zijn die dat ook willenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:53 schreef Neenetje het volgende:
Ik wil warme knuffelseks.
Don't we all?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:53 schreef Neenetje het volgende:
nee, keiharde stampende ruige sex is beterquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
er zullen vast activisten zijn die dat ook willen
Soms.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, keiharde stampende ruige sex is beter
* Bizznitch knuffelt neenetje,quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:53 schreef Neenetje het volgende:
dat knuffelen kan voor of achteraf welquote:
Zweet en sappen vloeien rijkelijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, keiharde stampende ruige sex is beter
Ook een extreem goede optie.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:06 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Knuffelseks gevolgd door keiharde stampende ruige seks met een x.
SEKS MET EEN X!!!!!!11111111111quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:06 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Knuffelseks gevolgd door keiharde stampende ruige seks met een x.
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:
Het betere werkquote:
Tja, mijn mental image generator is ook overuren aan het draaien maar ik kan me er geen voorstelling bij maken, maar het blijft leuk om te proberen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Oh?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:09 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
SEKS MET EEN X!!!!!!11111111111
dat zeg ík altijd op msn.
Heyyy.. jogy...quote:
Ja hoi, Kom eens uit Ierland zodat je in Nederland kan komenquote:
Ik zal eens een poging wagen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Tja, mijn mental image generator is ook overuren aan het draaien maar ik kan me er geen voorstelling bij maken, maar het blijft leuk om te proberen.
Dat moet je meemaken!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ah ja, maar dat spreekt al vanzelf.quote:
Halverwege volgende maand ben ik er weer.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja hoi, Kom eens uit Ierland zodat je in Nederland kan komen.
Kwestie van oefenen!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:19 schreef jogy het volgende:
probleem met stampend ruige knuffelsex is dat het waarschijnlijk uitloopt op wurgsex.
En toen switchte m'n mp3 speler naar "nine inch nails - closer"quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:19 schreef jogy het volgende:
probleem met stampend ruige knuffelsex is dat het waarschijnlijk uitloopt op wurgsex.
Ja, daar moet ook een keer op geneukt worden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:21 schreef Neenetje het volgende:
[..]
En toen switchte m'n mp3 speler naar "nine inch nails - closer"![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:21 schreef Neenetje het volgende:
[..]
En toen switchte m'n mp3 speler naar "nine inch nails - closer"![]()
Oefening baart kutkoters.quote:
Eensch.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, daar moet ook een keer op geneukt worden.
ook daar is wat aan te doen. Ik wil geen kutkoter in mijn levenquote:
Alleen denk ik dat als ik dat eens uit zo proberen, ik dubbel zou liggen van het lachen..quote:
je zou Rammstein - Buck dich kunnen proberenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:25 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Alleen denk ik dat als ik dat eens uit zo proberen, ik dubbel zou liggen van het lachen..En dan al helemaal als er bij geplaybacked wordt..
Fijn.. nou zie ik het voor me..![]()
Daar sluit ik me volledig bij aan.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
ook daar is wat aan te doen. Ik wil geen kutkoter in mijn leven
Pretsex.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:25 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Alleen denk ik dat als ik dat eens uit zo proberen, ik dubbel zou liggen van het lachen..En dan al helemaal als er bij geplaybacked wordt..
Fijn.. nou zie ik het voor me..![]()
En, maar, en?! De volgende generatie dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
ook daar is wat aan te doen. Ik wil geen kutkoter in mijn leven
Rammstein - links 2 3 4quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
je zou Rammstein - Buck dich kunne proberen
Waren er maar meer vrouwen zoals mijn vrouw en jij. De wereld zou er beter uit zien zonder al die jengelende kutkotersquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar sluit ik me volledig bij aan..
Pretseks is ok..quote:
Buck dich befehl ich dirquote:
Jaaaaaaaaaaaa.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:30 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Pretseks is ok..
Halfbetraptwordenmaartochdoenalsoferniksaandehandissekswaarjelaterdubbelomligt is ook goed..
De snor heb je al.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik word later zeeman. Met baard.
Ze zouden mij ruineren. Ik wil mijn leven niet in dienst stellen voor een kutkoter. Als ik frituursnacks heb wil ik het niet delen met zo'n zeurkip!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
En, maar, en?! De volgende generatie dan?
Je ruïneert de volgende generatie!.
Eensch.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waren er maar meer vrouwen zoals mijn vrouw en jij. De wereld zou er beter uit zien zonder al die jengelende kutkoters
twee zielen, één heerlijk verwrongen en perverse gedachte.quote:
wat zij zegt, mtquote:
Perversquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:35 schreef jogy het volgende:
[..]
twee zielen, één heerlijk verwrongen en perverse gedachte.
Ik krijg meteen beelden van scheitkoters in de supermarkt, die lopen dreinen om snoep. Of die tegenover je zitten in de trein en tegen je benen aan blijven schoppen en mama ernaast zegt: "Dat moet je niet doen Pukje, dat vindt die mevrouw niet leuk." Draai om zn oren moet ie krijgen!quote:
Je komt weer op het juiste moment binnenvallen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:39 schreef ehqo het volgende:
Het zal ook eens niet.
McDavid kan er nog wat van leren.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
De snor heb je al.
Die was flauw, zeg..
Ik kan haast niet anders.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je komt weer op het juiste moment binnenvallen..
Mijn vlees is zwak.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:39 schreef ehqo het volgende:
Het zal ook eens niet.
ze was me voor!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
McDavid kan er nog wat van leren.
Niet zeiken, geil wijfquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:53 schreef Neenetje het volgende:
[..]Ja ik zou er ook misselijk van worden als ik iemand anders was..
Nee joh, hoezo?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:54 schreef mcDavid het volgende:
Al die vliegjes in de keuken bij ons,
zou dat iets te maken kunnen hebben met die 4 vuilniszakken die er al weken staan, en de 5 pannetjes met etensresten die nodig afgewassen moeten worden?
Kom, niet meteen dat koppie laten hangen hè. Op elk potje past een dekseltje.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:53 schreef Neenetje het volgende:
[..]Ja ik zou er ook misselijk van worden als ik iemand anders was..
Misschien moet ik maar een potje worden ja..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:55 schreef ehqo het volgende:
[..]
Kom, niet meteen dat koppie laten hangen hè. Op elk potje past een dekseltje.
Dat zijn activistes toch sowieso?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:56 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar een potje worden ja..
Een draai? Abknallen ja!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik krijg meteen beelden van scheitkoters in de supermarkt, die lopen dreinen om snoep. Of die tegenover je zitten in de trein en tegen je benen aan blijven schoppen en mama ernaast zegt: "Dat moet je niet doen Pukje, dat vindt die mevrouw niet leuk." Draai om zn oren moet ie krijgen!
Nee, dat stuk vlees was hard, kloppend en ik kon er een zak aardappelen mee optillen.quote:
Ik wilde nog enigszins genuanceerd blijven.quote:
Doe jij dat altijd met een erectie?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, dat stuk vlees was hard, kloppend en ik kon er een zak aardappelen mee optillen.
Neehee, ik heb mijn erecte mannelijkheid wel een paar keer gebruikt als handoekenrekje trouwens.quote:
Verdomme nu hebben we het er toch weer over.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Neehee, ik heb mijn erecte mannelijkheid wel een paar keer gebruikt als handoekenrekje trouwens.
Je doet er zelf aan mee.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Verdomme nu hebben we het er toch weer over.
En mag ik je even wijzen op het feit dat het mánnelijke deel van BeF er over begon?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Lits.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:09 schreef Litso het volgende:
Jogy. Mt. Rest.
Nee, dit onderwerp valt meer onder het kopje; 'wat kan je nog meer met een erectie doen? 'quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Lits.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:09 schreef Litso het volgende:
Jogy. Mt. Rest.
Ik zag jou niet tussen de laatste paar posts staan. Jij bent speciaal voor me, en dat weet jequote:
Je bent nu blauw hequote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lits..
Ik word apart vermeld door je.![]()
.
Ik ga wel lunchen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als in 'afval'.
Ik ga wel behang afstomen! [afbeelding]
Als in 'overblijfsel'.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als in 'afval'.
Ik ga wel behang afstomen! [afbeelding]
Oh ja, ik behoor nu tot de elite.quote:
Ik vergeet steeds dat het topic niet automatisch op slot gaat.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:14 schreef Litso het volgende:
Je dacht 'ik laat het meteen even extra merken'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |