Ik nu nog!quote:
Je kan ook op big brother wedden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:00 schreef jorienvdherik het volgende:
dat je daar ook al op kan wedden
Poll geeft het goede voorbeeld: 3 keer geel werkt!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Breaking News: FIFA voert een nieuwe regel in: 3 keer geel is rood.
Bij een beetje bookmaker kan je vrijwel op alles wat los en vast zit wedden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Je kunt bij sommige bookmakers zelfs wedden wat t weer gaat worden in een bepaalde stadquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:00 schreef jorienvdherik het volgende:
vorige wedstrijd was ie top,quote:Op vrijdag 23 juni 2006 03:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
En toch kan deze man wel fluiten hoor, alleen vandaag niet. Het is geen minkunkel.
Kroatië-Australië, buitenspeldoelpunt dat niet wordt afgekeurd en waardoor Australië doorgaat naar de volgende ronde (2-2), eerder al een karatetrap IN het doelgebied richting de Kroatische keeper (mag best een kaart voor worden gegeven), waarna een soort 'scrimmage' volgde in de hoop dat het 2-2 werd. Gelukkig hield Pletikosa de bal strak vóór de lijn op de grond, ondanks dat er zo'n 2 Aussies aan het duwen en trekken waren...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:29 schreef MMUFC het volgende:
Er wordt op de Fifa site ook totaal niets gezegd over de 3 penaltys die de Aussies moesten krijgen terwijl ze er maar 1 kregen. De 3x geel is rood..
Wat zet de Fifa zich zelf te kijk... dan zitten er geen nederlandse scheidsrechters op het WK, maar ik weet zeker dat die het beter zouden doen als "3x geel" Poll en "ik geef geel als je boos kijkt" Ivanov..
Als je een lijstje gaat maken:
Aus - Cro 2 penaltys, 3x geel, buitenspel goal
Fra - ZKo doelpunt niet toegekend
Fra - Zwi geel om niets
Ned - Ivo Tackel van achter "slechts" geel(Boka), penalty(Gio veroorzaakt penalty die niet gegeven wordt)
Ita - Gha Tackel van achter niet bestraft omdat er al gefloten was voor overtreding(Appiah op verdediger geloof ik)(waarom krijg je wel rood voor slaan als er al gefloten is..)
Wie vult mij aan..?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 03:02 schreef golfer het volgende:
In het kader van een echte Poll:
Graham Poll
» Ja
» Nee
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Geweldig "er ist immer noch in Spiel"quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:20 schreef the_undertaker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1tbVirxgR7o&search=australia%20croatia
filmpje van de rommelige slotfase
Ja eerst laten staan en dan na de wedstrijd van gedachte veranderenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:28 schreef koningdavid het volgende:
respect
![]()
Eindelijk een scheids met lef....
Zoals:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kroatië-Australië, buitenspeldoelpunt dat niet wordt afgekeurd en waardoor Australië doorgaat naar de volgende ronde (2-2), eerder al een karatetrap IN het doelgebied richting de Kroatische keeper (mag best een kaart voor worden gegeven), waarna een soort 'scrimmage' volgde in de hoop dat het 2-2 werd. Gelukkig hield Pletikosa de bal strak vóór de lijn op de grond, ondanks dat er zo'n 2 Aussies aan het duwen en trekken waren...
En ja, Poll heeft inderdaad wel meer gemist
Hij floot helemaal niet 'best goed'. Hij floot de hele wedstrijd bagger. En blijkbaar is iedereen door alle consternatie vergeten dat het ook al niet al te best begon: hij moest de wedstrijd opnieuw laten beginnen omdat de aftrap te snel was gegaan. Mooi omenquote:Maar eh.. het ging hier over Graham Poll. Ik vind 'm over het algemeen een prima scheidsrechter, hij floot gisteren af en toe ook best goed, maar op het einde liet hij de wedstrijd helemaal uit z'n handen glippen. En daar heeft 'ie z'n carrière geen goed mee gedaan![]()
Ned - Arg Argentijn test of Ooijer's hoofd geschikt is voor de remake van The Exorcist: geen penaltyquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:29 schreef MMUFC het volgende:
Als je een lijstje gaat maken:
Aus - Cro 2 penaltys, 3x geel, buitenspel goal
Fra - ZKo doelpunt niet toegekend
Fra - Zwi geel om niets
Ned - Ivo Tackel van achter "slechts" geel(Boka), penalty(Gio veroorzaakt penalty die niet gegeven wordt)
Ita - Gha Tackel van achter niet bestraft omdat er al gefloten was voor overtreding(Appiah op verdediger geloof ik)(waarom krijg je wel rood voor slaan als er al gefloten is..)
Wie vult mij aan..?
Ik kwam het volgende tegen:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:34 schreef MC het volgende:
Ik vraag me af wat er gebeurd zou zijn als die speler me de drie gele kaarten het winnende doelpunt had gemaakt voor Kroatie? Zou die dan afgekeurd worden achteraf of wat? Zijn er regels voor zoiets?
quote:However, there will be no immediate response from FIFA, with a spokesman saying: "We had a first in the history of the World Cup, unfortunately, when a player received three yellow cards - this is a little bit too much.
"In terms of the referee, this will be analysed and we cannot make any further statement on that." FIFA did admit that, had Australia lost the game and gone out of the World Cup, they would have had grounds to request a replay.
Dan telt ie gewoon als ie geschoten is voor of tijdens het fluitsignaal.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:35 schreef venomsnake het volgende:
Hij fluit ook gewoon 1 seconde voor een doelpunt af..![]()
Het is geen basketbal hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan telt ie gewoon als ie geschoten is voor of tijdens het fluitsignaal.
En zo wordt de showman pur sang afgeserveerd.quote:Blatter hekelt arbiter Poll
BERLIJN - FIFA-voorzitter Sepp Blatter heeft vrijdag het optreden van de Britse scheidsrechter Graham Poll scherp bekritiseerd. "Wat hij deed, kan ik niet begrijpen. Ik kan het hem ook niet vergeven", liet de Zwitser in Berlijn weten.
De turbulente wedstrijd tussen Australië en Kroatië donderdagvond in Stuttgart (2-2) groeide Poll in de slotfase boven zijn hoofd. In alle commotie 'vergat' hij verdediger Simunic uit het veld te sturen na zijn tweede gele kaart. In de extra tijd gaf de verwarde scheidsrechter de Kroaat nogmaals geel, feitelijk zijn derde dus, waarna de aanhoudende boosdoener alsnog met rood van het veld moest.
Blatter: "Niet alleen Poll was fout. Hij vormt met de twee assistent-scheidsrechters en de vierde official een team. Ze staan tijdens de wedstrijd via een radioverbinding niet voor niets in contact met elkaar. Iemand had Poll toch meteen op zijn misser moeten wijzen. Dit mag nooit meer gebeuren op dit niveau."
Wedstrijdrapportage
De FIFA sprak later in het officiële wedstrijdrapport van een spelregeltechnische fout. Voor Australië, dat zich door het gelijkspel kwalificeerde voor de achtste finales, was er geen enkele redenen om de blunder van Poll aan te vechten. Dat was bij uitschakeling uiteraard anders geweest, omdat Kroatië minutenlang met een 'illegale' speler doorvoetbalde. De FIFA had dan bij het WK een grote rel gehad.
"In theorie had ook Kroatië een klacht kunnen indienen tegen Poll. Tijdens de wedstrijd is echter geen protest aangetekend. Daardoor blijft de uitslag nu officieel staan", aldus een woordvoerder van de FIFA.
Finale
Blatter liet fijntjes weten dat hij de hoog genoteerde Poll, die zelfs kandidaat was voor de finale, bij het WK niet meer in actie wil zien. "De scheidsrechterscommissie van het WK heeft voldoende kennis en ervaring in huis om de juiste beslissing te nemen", sprak hij veelbetekenend.
De fifa begrijpt er echt niks van he. Die corrupte maffioso maken het voetbal helemaal kapot!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En zo wordt de showman pur sang afgeserveerd.![]()
Ik vind het zielig voor Pollquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ja, hij hoort gewoon eigenlijk een clubhuis te krijgenquote:
En terecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
hahaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:20 schreef the_undertaker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1tbVirxgR7o&search=australia%20croatia
filmpje van de rommelige slotfase
Dat snapte ik ook al niet... Maarja ik dacht dat ik sowieso wel redelijk wat van voetbal wist, maar gister een paar nieuwe regels geleerd!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:23 schreef Me_Wesley het volgende:
Het mooie was dat hij bij die handsbal wél een corner gaf. Hij heeft dus wel gezien dat de bal werd aangeraakt. Terwijl er geen Kroaats hoofd in de buurt was.
Bij protest had de webstrijd overgespeeld moeten worden. En stel dat die kroaat had gescoord, dan waren de rapen helemaal gaar geweest!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:05 schreef Genverbrander het volgende:
Heeft Hiddink nog iets over deze man losgelaten of iemand weet? en de fifa? dit verhaal krijgt een staartje neem ik aan?
niet, want dat willen wij niet hebbenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:48 schreef lfcprincess het volgende:
hoe kan ik dat beweegde plaatje op een ander forum zetten?
het is me toch al gelukt...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:53 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
niet, want dat willen wij niet hebben
Ik kan me echt niet voorstellen dat die gast nog een wedstrijd op het hoogste niveau gaat fluiten. Hij is toch niet meer serieus te nemen? Door de spelers en de toeschouwers niet. En dit zal hem voor de rest van zijn leven achtervolgen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef lfcprincess het volgende:
[..]
het is me toch al gelukt...![]()
He blijkt dat hij er in de premier leaugue ook een handje van hebt... tis me nog niet opgevallen maar ga er vanaf nu wel opletten.
Beckham: het is een aardige man en een van de beste die we hebben.. haha dan is het wel heel erg triest gesteld met de scheitsrechters daar![]()
![]()
Maar 1 van de vele quotes die ik vond over deze "showman" je kan er lang , of kort over praten,maar het was wel een mooie show gisterenquote:...
While the players may escape punishment for whatever happened in the tunnel, Hughes could find himself in hot water after an outburst over the performance of referee Graham Poll.
"Some referees enjoy the celebrity status a bit too much," he said. "I think Graham Poll was under the impression that 61,000 people came here to see him."
Hall of Shame:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:00 schreef lfcprincess het volgende:
waren ze allemaal uit england of uit verschillende landen?? (grens rechters ect)..
ik snap het ook niet hoor.. je schrijft het toch ook op? of gebeurd dat niet meer
Scheidsrechters horen niet dement te zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:13 schreef Beschouw het volgende:
Scheidsrechters zijn ook maar mensen.
Zoiets dat als je een tentamen verkloot dat je niet meer kunt afstuderen? Studenten horen niet dement te zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:49 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Scheidsrechters horen niet dement te zijn.
Spreek je uit eigen ervaring?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:00 schreef Steijn het volgende:
[..]
Zoiets dat als je een tentamen verkloot dat je niet meer kunt afstuderen? Studenten horen niet dement te zijn.
Dus een goede scheidsrechter, naar wat ik heb begrepen dan, stuur je na 1 fout weg? Iets meer krediet mag toch wel, zeker omdat het gisteren een echte chaos was. Vind ik overigens wel vaker bij veel sporten, iemand maakt een keer een foutje en meteen staat hij niet meer in de basis of wordt hij gewisseld. Iets meer krediet past want fouten maken is menselijk, bovendien neem ik aan dat Poll zelf ook baalt van zijn fouten en dat hij zich wel drie keer bedenkt als hij in een vergelijkbare situatie terecht komt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:06 schreef Trancelocator het volgende:
Het verschil is dat Poll kan herkansen wat hij wil, maar hier komt hij nooit meer van af.![]()
Je gaat me niet vertellen dat dit het beste is dat Europa te bieden heeft. Nou is de arbitrage op WK's vaak onderwerp van discussie geweest, maar dit was toch wel het dieptepunt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:17 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dus een goede scheidsrechter, naar wat ik heb begrepen dan, stuur je na 1 fout weg? Iets meer krediet mag toch wel, zeker omdat het gisteren een echte chaos was. Vind ik overigens wel vaker bij veel sporten, iemand maakt een keer een foutje en meteen staat hij niet meer in de basis of wordt hij gewisseld. Iets meer krediet past want fouten maken is menselijk, bovendien neem ik aan dat Poll zelf ook baalt van zijn fouten en dat hij zich wel drie keer bedenkt als hij in een vergelijkbare situatie terecht komt.
Daar hoopte ik stiekem wel op. Dat had helemaal legendarisch geweestquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Bij protest had de webstrijd overgespeeld moeten worden. En stel dat die kroaat had gescoord, dan waren de rapen helemaal gaar geweest!
als hij 1 fout had gemaakt dan was het niet zo'n probleem maar die vent is blind en het is niet de eerste keer dat hij niet voor bepaalde dingen fluit..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:17 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dus een goede scheidsrechter, naar wat ik heb begrepen dan, stuur je na 1 fout weg? Iets meer krediet mag toch wel, zeker omdat het gisteren een echte chaos was. Vind ik overigens wel vaker bij veel sporten, iemand maakt een keer een foutje en meteen staat hij niet meer in de basis of wordt hij gewisseld. Iets meer krediet past want fouten maken is menselijk, bovendien neem ik aan dat Poll zelf ook baalt van zijn fouten en dat hij zich wel drie keer bedenkt als hij in een vergelijkbare situatie terecht komt.
Kan Poll misschien de volgende keer meenemen op het veld:quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:01 schreef lfcprincess het volgende:
[..]
als hij 1 fout had gemaakt dan was het niet zo'n probleem maar die vent is blind en het is niet de eerste keer dat hij niet voor bepaalde dingen fluit..
hij mag gewoon niet meer fluiten in dit wk door zijn...
quote:Op zondag 25 juni 2006 13:29 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Kan Poll misschien de volgende keer meenemen op het veld:
[afbeelding]
quote:Gelbe Karten
SIMIC Dario (CRO) 32', TUDOR Igor (CRO) 38', SIMUNIC Josip (CRO) 61', PLETIKOSA Stipe (CRO) 70', EMERTON Brett (AUS) 81', SIMIC Dario (CRO) 85', EMERTON Brett (AUS) 87', SIMUNIC Josip (CRO) 93'
Die gele kaart is inderdaad voor het gemak uit de administratie geschrapt. Het schijnt er wel gestaan te hebben, maar dat is dus heel snel weer weggehaald.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:53 schreef Beschouw het volgende:
Opmerkelijk is ook dat op de officiële wedstrijdstatistieken van Kroatië-Australië bij de FIFA-site geen drie gele kaarten achter de naam Simunic staat:
[..]
Wie weet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:59 schreef Beschouw het volgende:
Misschien heeft Mario dat op zijn geweten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |