Ik nu nog!quote:
Je kan ook op big brother wedden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:00 schreef jorienvdherik het volgende:
dat je daar ook al op kan wedden
Poll geeft het goede voorbeeld: 3 keer geel werkt!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Breaking News: FIFA voert een nieuwe regel in: 3 keer geel is rood.
Bij een beetje bookmaker kan je vrijwel op alles wat los en vast zit wedden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Je kunt bij sommige bookmakers zelfs wedden wat t weer gaat worden in een bepaalde stadquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:00 schreef jorienvdherik het volgende:
vorige wedstrijd was ie top,quote:Op vrijdag 23 juni 2006 03:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
En toch kan deze man wel fluiten hoor, alleen vandaag niet. Het is geen minkunkel.
Kroatië-Australië, buitenspeldoelpunt dat niet wordt afgekeurd en waardoor Australië doorgaat naar de volgende ronde (2-2), eerder al een karatetrap IN het doelgebied richting de Kroatische keeper (mag best een kaart voor worden gegeven), waarna een soort 'scrimmage' volgde in de hoop dat het 2-2 werd. Gelukkig hield Pletikosa de bal strak vóór de lijn op de grond, ondanks dat er zo'n 2 Aussies aan het duwen en trekken waren...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:29 schreef MMUFC het volgende:
Er wordt op de Fifa site ook totaal niets gezegd over de 3 penaltys die de Aussies moesten krijgen terwijl ze er maar 1 kregen. De 3x geel is rood..
Wat zet de Fifa zich zelf te kijk... dan zitten er geen nederlandse scheidsrechters op het WK, maar ik weet zeker dat die het beter zouden doen als "3x geel" Poll en "ik geef geel als je boos kijkt" Ivanov..
Als je een lijstje gaat maken:
Aus - Cro 2 penaltys, 3x geel, buitenspel goal
Fra - ZKo doelpunt niet toegekend
Fra - Zwi geel om niets
Ned - Ivo Tackel van achter "slechts" geel(Boka), penalty(Gio veroorzaakt penalty die niet gegeven wordt)
Ita - Gha Tackel van achter niet bestraft omdat er al gefloten was voor overtreding(Appiah op verdediger geloof ik)(waarom krijg je wel rood voor slaan als er al gefloten is..)
Wie vult mij aan..?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 03:02 schreef golfer het volgende:
In het kader van een echte Poll:
Graham Poll
» Ja
» Nee
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Geweldig "er ist immer noch in Spiel"quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:20 schreef the_undertaker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1tbVirxgR7o&search=australia%20croatia
filmpje van de rommelige slotfase
Ja eerst laten staan en dan na de wedstrijd van gedachte veranderenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:28 schreef koningdavid het volgende:
respect
![]()
Eindelijk een scheids met lef....
Zoals:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kroatië-Australië, buitenspeldoelpunt dat niet wordt afgekeurd en waardoor Australië doorgaat naar de volgende ronde (2-2), eerder al een karatetrap IN het doelgebied richting de Kroatische keeper (mag best een kaart voor worden gegeven), waarna een soort 'scrimmage' volgde in de hoop dat het 2-2 werd. Gelukkig hield Pletikosa de bal strak vóór de lijn op de grond, ondanks dat er zo'n 2 Aussies aan het duwen en trekken waren...
En ja, Poll heeft inderdaad wel meer gemist
Hij floot helemaal niet 'best goed'. Hij floot de hele wedstrijd bagger. En blijkbaar is iedereen door alle consternatie vergeten dat het ook al niet al te best begon: hij moest de wedstrijd opnieuw laten beginnen omdat de aftrap te snel was gegaan. Mooi omenquote:Maar eh.. het ging hier over Graham Poll. Ik vind 'm over het algemeen een prima scheidsrechter, hij floot gisteren af en toe ook best goed, maar op het einde liet hij de wedstrijd helemaal uit z'n handen glippen. En daar heeft 'ie z'n carrière geen goed mee gedaan![]()
Ned - Arg Argentijn test of Ooijer's hoofd geschikt is voor de remake van The Exorcist: geen penaltyquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:29 schreef MMUFC het volgende:
Als je een lijstje gaat maken:
Aus - Cro 2 penaltys, 3x geel, buitenspel goal
Fra - ZKo doelpunt niet toegekend
Fra - Zwi geel om niets
Ned - Ivo Tackel van achter "slechts" geel(Boka), penalty(Gio veroorzaakt penalty die niet gegeven wordt)
Ita - Gha Tackel van achter niet bestraft omdat er al gefloten was voor overtreding(Appiah op verdediger geloof ik)(waarom krijg je wel rood voor slaan als er al gefloten is..)
Wie vult mij aan..?
Ik kwam het volgende tegen:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:34 schreef MC het volgende:
Ik vraag me af wat er gebeurd zou zijn als die speler me de drie gele kaarten het winnende doelpunt had gemaakt voor Kroatie? Zou die dan afgekeurd worden achteraf of wat? Zijn er regels voor zoiets?
quote:However, there will be no immediate response from FIFA, with a spokesman saying: "We had a first in the history of the World Cup, unfortunately, when a player received three yellow cards - this is a little bit too much.
"In terms of the referee, this will be analysed and we cannot make any further statement on that." FIFA did admit that, had Australia lost the game and gone out of the World Cup, they would have had grounds to request a replay.
Dan telt ie gewoon als ie geschoten is voor of tijdens het fluitsignaal.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:35 schreef venomsnake het volgende:
Hij fluit ook gewoon 1 seconde voor een doelpunt af..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |