Boris goes Tim Ripper Owensquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:10 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Eensch.. Ik vond hem best een lekker ding, maar ik moest twee keer kijken voordat het volledig tot me doordrong wat hij met zijn haar gedaan heeft en dat het toch echt dezelfde persoon is op de foto..
... Mijn ogen doen zeer
Dat moeten we nou net niet erbij hebben, een associatie met een crappy metalzanger...quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:29 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Boris goes Tim Ripper Owens
Alleen nog een petje en een legerbroek
Ben je bekend met het fenomeen "hoofdletter"?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:49 schreef loentje het volgende:
een nieuw album uitbrengen kost tijd.zijn vorige(1e) album,lag direct i.v.m. idols,na ongeveer 3 weken al bij de platenboer.omdat het zo"hoort" bij idols.niet iets waar hij achterstond.nu wel dus....
aangezien,en dat kun je niet ontkennen,hij over een ontzettende goede live stem beschikt,en zeer muzikaal is,geloof ik wel in dit nieuwe album.en dan mag het wel iets langer duren.afwachten en zien(luisteren) dan maar!
En jij met het fenomeen "Ontopic"?quote:Op donderdag 22 juni 2006 04:44 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ben je bekend met het fenomeen "hoofdletter"?
En sprekend lijkend op Tim Owens...quote:Op donderdag 22 juni 2006 04:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
En jij met het fenomeen "Ontopic"?
OT: Boris is niks en zal nooit iets worden, misschien een hele kale kop en andere stembanden en en en en![]()
Je kan daar toch gewoon door?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:46 schreef ssilvia1 het volgende:
Dat heb ik volgens mij al verteld!
Die andere topic is al oud, daar is alleen nieuw leven in geblazen. De Boris van toen is niet meer de Boris van nu. Er is niet veel meer hetzelfde gebleven.
Boris nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:16 schreef ssilvia1 het volgende:
Madonna en Prince zijn al jaren hetzelfde en doen hetzelfde en zitten nog steeds in dezelfde wereld.
Euhh maar de artiest heet nog steeds Boris en is nog steeds Boris. Het vorige topic was voldoende en dekte de lading perfect. We moeten niet net doen of hij nu anders is, hij is nog steeds de zelfde met een ander album. En zo vreselijk veel anders is dat ook niet. Maargoed ik laat het verder aan de modjes over om te kijken welk topic open blijftquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:46 schreef ssilvia1 het volgende:
Dat heb ik volgens mij al verteld!
Die andere topic is al oud, daar is alleen nieuw leven in geblazen. De Boris van toen is niet meer de Boris van nu. Er is niet veel meer hetzelfde gebleven.
Voor Boris, maar niet voor de buiten wereldquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:48 schreef ssilvia1 het volgende:
Ken jij zijn debuutalbum Rely on Me dan? Voor Boris is Holy Pleasure zijn echte debuut, omdat de muziek die hier op staat echt zijn ding is. Deze nummers zijn anders en ze klinken anders. Boris heeft inmiddels ook een ander leven in een andere muziekwereld. Zijn naam is inderdaad nog wel hetzelfde gebleven.
Dat is het hem, hij had al lang begonnen moeten zijn, wie wil hem nu nog?!quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:04 schreef ssilvia1 het volgende:
Hij is nog maar net begonnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |