Het thema is verboden terreinen. Ik ga bijvoorbeeld kijken bij een kazerne en psychiatrische instelling hier.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:23 schreef LXIV het volgende:
Worden er dan ook stadions getoond?
Vind je het nou leuk om mensen bewust te treiteren?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:23 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en het staat dus inmiddels 2-1, he.
ZIjn er ook nog grote industriële gebouwen geopend??quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Het thema is verboden terreinen. Ik ga bijvoorbeeld kijken bij een kazerne en psychiatrische instelling hier.
Nou, van mij hoeft het niet zo nodig hoor....quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:27 schreef Claudia_x het volgende:
Welterusten, AR, ik houd in mijn eentje wel het onderwerp voetbal gaande.
Dat durf ik niet te zeggen. Je zou eens kunnen kijken op www.dagvandearchitectuur.nl wat er bij jou in de buurt te doen is.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
ZIjn er ook nog grote industriële gebouwen geopend??
alleen met visuele ondersteuningquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:28 schreef DaMart het volgende:
Mag het WK lingerie wel besproken worden hier?
Ik ga morgen kijken, dankje k_man!quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen. Je zou eens kunnen kijken op www.dagvandearchitectuur.nl wat er bij jou in de buurt te doen is.
Qua industriële gebouwen in Brabant zie ik zo op het eerste gezicht alleen de Lichttoren en de rioolwaterzuivering in Eindhoven.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen. Je zou eens kunnen kijken op www.dagvandearchitectuur.nl wat er bij jou in de buurt te doen is.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
alleen met visuele ondersteuning
bij voorkeur roodharige
Nee, maar wel bouwkundige.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:29 schreef Lienekien het volgende:
K-Man, ben jij architect?
Het is bedtijd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:34 schreef k_man het volgende:
Is het nou tijd voor rosé of toch voor een perenijsje?
Rosé.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:34 schreef k_man het volgende:
Is het nou tijd voor rosé of toch voor een perenijsje?
KPN?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:46 schreef k_man het volgende:
Nee hoor. Ik werk als projectleider bij de afdeling nieuw- en verbouw binnen de facilitaire dienst van een grote organisatie met veel gebouwen.
Om het gesprek een beetje op gang te brengen.quote:
Dwerg, jij brengt mij voortdurend in verwarring. Ben je nu een man, een vrouw of een homo- danwel metroseksueel?quote:
Dat plaatje was mijn 'schuld'.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dwerg, jij brengt mij voortdurend in verwarring. Ben je nu een man, een vrouw of een homo- danwel metroseksueel?
Ja! Wat een gekkenhuis!quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:51 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is misschien wel de eerste wedstrijd allertijden waarin een speler drie gele kaarten heeft gehad.
Die commentator zit maar te lullen dat de scheidsrechter zijn eerder gemaakte fout corrigeerde. Maar kreeg die Kroaat niet gewoon nóg een gele kaart voor dat gedoe helemaal aan het einde?quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:53 schreef Claudia_x het volgende:
Carter.
Ja, dat zou me niets verbazen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die commentator zit maar te lullen dat de scheidsrechter zijn eerder gemaakte fout corrigeerde. Maar kreeg die Kroaat niet gewoon nóg een gele kaart voor dat gedoe helemaal aan het einde?
Maar Dwerg zette er een hartje onder. Het is niet de eerste keer dat Dwerg me verwart. In Dwergs profiel staat man, maar verder niks. Wat is het nou?quote:
Hartje als in favoriet ER-personage.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar Dwerg zette er een hartje onder. Het is niet de eerste keer dat Dwerg me verwart. In Dwergs profiel staat man, maar verder niks. Wat is het nou?
Wat is ER?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hartje als in favoriet ER-personage.
Een ziekenhuisserie.quote:
Een echte kerel kijkt toch niet naar ziekenhuisseries!quote:
Ik heb het ook heel lang gekeken, tot in de herhalingenquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een echte kerel kijkt toch niet naar ziekenhuisseries!
Wat is Dwerg nu? En wie is het? En waar komt Dwerg opeens vandaan in "ons" TTK-LPT?
Niet dat Dwerg niet welkom is oid.
Vraag 't 'm als 'ie er is.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een echte kerel kijkt toch niet naar ziekenhuisseries!
Wat is Dwerg nu? En wie is het? En waar komt Dwerg opeens vandaan in "ons" TTK-LPT?
Niet dat Dwerg niet welkom is oid.
Hé, DO2, ik had je nog niet gezien.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je doet het erom, Erik.
En ik doe zo mijn best.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hé, DO2, ik had je nog niet gezien.
Omdat ze het verdienen, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
DO2, waarom denk jij dat ik neerkijk op mensen die 'bepaalde boeken' lezen?
Volgens mij heb je dat hier zelf in zoveel woorden gezegd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
DO2, waarom denk jij dat ik neerkijk op mensen die 'bepaalde boeken' lezen?
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:07 schreef k_man het volgende:
Volgens mij heb je dat hier zelf in zoveel woorden gezegd.
Dat je hebt aangegeven neer te kijken op mensen met een slechte smaak. Daar zullen ook de literaire voorkeuren onder vallen.quote:
Ja, dat is zo, maar ik geloof dat de vraag juist betekent waarom ik die smaak zie als 'slechter' en mezelf en mijn smaak dus 'beter' vind.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:11 schreef k_man het volgende:
Dat je hebt aangegeven neer te kijken op mensen met een slechte smaak. Daar zullen ook de literaire voorkeuren onder vallen.
Ik weet het nog.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:12 schreef k_man het volgende:
Weet je dat niet meer?
Ah, als ik de vraag herlees blijkt deze inderdaad op meerdere manieren opgevat te kunnen worden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat is zo, maar ik geloof dat de vraag juist betekent waarom ik die smaak zie als 'slechter' en mezelf en mijn smaak dus 'beter' vind.
Doe je mee?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:21 schreef Lienekien het volgende:
Gaan we het hebben over snobisme?
Ja. Ik stel voor dat we beginnen met een definitie van 'snob'.quote:
Architectuur en vormgeving is ook al matig ontwikkeld.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Over muziek moet je haar niets vragen, hoor.
Daar komen ongelukken van.
Dat slaat percies op mij.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja. Ik stel voor dat we beginnen met een definitie van 'snob'.
iem. die zich uit verlangen naar aanzien op aanmatigende wijze voordoet als kenner op het gebied van kunst en cultuur
Het blijft een vrouw hč?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het wachten is op Claudia. Die moet iets zeggen.
En daan gaan wij daarna naar haar wijzen en haar uitlachen,
omdat ze er helemaal niets van begrepen heeft, uiteraard.
Dat maken wij wel uit, ja.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:25 schreef k_man het volgende:
Ik ben snobistisch op een sympathieke manier.
Koffie? Van Erik moest ik aan de rosé.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:25 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat we Claudia even rustig de tijd moeten geven.
Intussen gaan we even koffie halen. Wie wil er wat drinken?
Jij was toch een mannetje?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Kulturpolizei.
'Dat bepalen wij wel mevrouwtje.'
Ja voorzitter.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:27 schreef Lienekien het volgende:
Jongens, ik wou het wel even centraal houden.
Goed dat je de vraag stelt, Erik. Het thema is snobisme en we zijn in de verkennende fase.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar hebben we het nou eigenlijk over?
Het is alleen geen verlangen naar aanzien. In mijn geval betreft het een onvermogen om het me allemaal niet zo aan te trekken. Wie écht arrogant is, kijkt niet op mensen neer maar door ze heen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:22 schreef Lienekien het volgende:
Ja. Ik stel voor dat we beginnen met een definitie van 'snob'.
iem. die zich uit verlangen naar aanzien op aanmatigende wijze voordoet als kenner op het gebied van kunst en cultuur
Ik ben geen snob.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Goed dat je de vraag stelt, Erik. Het thema is snobisme en we zijn in de verkennende fase.
Daar hebben we het eerder over gehad. Jij kijkt uberhaupt niet op mensen neer.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb dat dus helemaal niet, he...
Dat ik neerkijk op mensen omdat ze 'bepaalde boeken' lezen.
Ik kan dat prima zonder bepaalde boeken, hoor.
Huh? Mensen? Door welke mensen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is alleen geen verlangen naar aanzien. In mijn geval betreft het een onvermogen om het me allemaal niet zo aan te trekken. Wie écht arrogant is, kijkt niet op mensen neer maar door ze heen.
Oh,quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar hebben we het eerder over gehad. Jij kijkt uberhaupt niet op mensen neer.
Stop jij nog wel eens sokken?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:29 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga nou even sokken wassen.
Ik ben altijd serieus.quote:
Ik heb het wel eens geprobeerd, ik kon het niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Stop jij nog wel eens sokken?
Is er überhaupt iemand die nog wel eens een sok stopt?
Ik zou eerder willen dat mensen naar mij opkijken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:32 schreef Lienekien het volgende:
Waarom zou je op mensen (willen) neerkijken?
Om jezelf hoger te voelen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:32 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dat is juist de vraag.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:32 schreef Lienekien het volgende:
Dat betekent dus dat je jezelf met anderen vergelijkt en daarbij oordeelt.quote:
Aanzien.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou eerder willen dat mensen naar mij opkijken.
Waarom is dat een probleem?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het probleem is dat zelfs de allergrootste idioot me kan inspireren.
Dat klopt, het is alleen nog geen antwoord op het waarom.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:33 schreef Lienekien het volgende:
Dat betekent dus dat je jezelf met anderen vergelijkt en daarbij oordeelt.
Ik zou best aanzien willen hebben.quote:
Jij oordeelt nooit over anderen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat je jezelf met anderen vergelijkt en daarbij oordeelt.
Probeer eens een antwoord te formuleren.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat klopt, het is alleen nog geen antwoord op het waarom.
Dat heb je toch al? Of bedoel je méér aanzien?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou best aanzien willen hebben..
Jij denkt dat ik oordeel over mensen die oordelen?quote:
Ja, meer aanzien, want van het aanzien wat ik heb, lijk ik niet veel te merken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat heb je toch al? Of bedoel je méér aanzien?
We problematiseren te veel.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, dat is het misschien ook niet.
Daar heb ik geen oordeel over.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik oordeel over mensen die oordelen?![]()
Wil je aanzien of erkenning?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, meer aanzien, want van het aanzien wat ik heb, lijk ik niet veel te merken.
Misschien ben je te bescheiden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, meer aanzien, want van het aanzien wat ik heb, lijk ik niet veel te merken.
Jeetje, beiden?quote:
Erkenning impliceert wel een prestatie. Waarvoor zou Erik erkenning moeten krijgen?quote:
Ik heb hierboven al geprobeerd uit te leggen waarom ik uberhaupt een oordeel uitspreek over andermans voorkeuren. En tja, waarom kan ik het dan niet allemaal gelijkwaardig vinden? Ik denk dat het heel diepgeworteld zit, om de wereld door een moralistische bril te bekijken: goed-slecht, beter-slechter. Als je iets héél veel waard vindt, dan betekent dat automatisch dat je andere dingen mínder waard vindt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:35 schreef Lienekien het volgende:
Probeer eens een antwoord te formuleren.
Nee hoor. Het frustreert me dat ik zo slecht kan verwoorden waarom het zo is.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar neem je het jezelf kwalijk, Claudia?
Maar je kunt nog wel kiezen wat je wel belangrijk vindt en wat niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb hierboven al geprobeerd uit te leggen waarom ik uberhaupt een oordeel uitspreek over andermans voorkeuren. En tja, waarom kan ik het dan niet allemaal gelijkwaardig vinden? Ik denk dat het heel diepgeworteld zit, om de wereld door een moralistische bril te bekijken: goed-slecht, beter-slechter. Als je iets héél veel waard vindt, dan betekent dat automatisch dat je andere dingen mínder waard vindt.
Tjee, is dat niet een beetje puberaal?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee hoor. Het frustreert me dat ik zo slecht kan verwoorden waarom het zo is.
Dat is zo, en juist die keuze maakt het zo belangrijk wat een ander ervan vindt. Iemand die kiest voor hetgeen ik minderwaardig vind, maakt zichzelf minderwaardig.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:43 schreef Lienekien het volgende:
Maar je kunt nog wel kiezen wat je wel belangrijk vind en wat niet.
Dat je je niet goed kan verwoorden? Dat lijkt me geen puberaal trekje.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Tjee, is dat niet een beetje puberaal?
Ik volg je niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is zo, en juist die keuze maakt het zo belangrijk wat een ander ervan vindt. Iemand die kiest voor hetgeen ik minderwaardig vind, maakt zichzelf minderwaardig.
Zo'n frustratie. Een houding als 'ik begrijp andere mensen niet, ik begrijp mezelf niet en andere mensen begrijpen mij al helemaal niet.'quote:
Nee, dat niet. Meer dat je je overdreven veel bekommert over het waarom van het ondraaglijk bestaan en intermenselijke betrekkingen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat je je niet goed kan verwoorden? Dat lijkt me geen puberaal trekje.
De keuzes die je maakt bepalen wie je bent. Doordat jij eerlijkheid hoog in het vaandel hebt, zoek je waarschijnlijk mensen op die eerlijkheid ook zo belangrijk vinden. Met andere woorden: ik kies voor mensen die op essentiële punten dezelfde keuzes maken als ik.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:46 schreef Lienekien het volgende:
Ik volg je niet.'Belangrijk wat een ander ervan vindt'?
De frustratie zit in het niet kunnen verwoorden, hoor.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:47 schreef k_man het volgende:
Zo'n frustratie. Een houding als 'ik begrijp andere mensen niet, ik begrijp mezelf niet en andere mensen begrijpen mij al helemaal niet.'![]()
Nee, wie ik ben bepaalt welke keuzes ik maak. Verder ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De keuzes die je maakt bepalen wie je bent. Doordat jij eerlijkheid hoog in het vaandel hebt, zoek je waarschijnlijk mensen op die eerlijkheid ook zo belangrijk vinden. Met andere woorden: ik kies voor mensen die op essentiële punten dezelfde keuzes maken als ik.
Tja, ik geloof heilig in vrije wil.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:50 schreef Lienekien het volgende:
Nee, wie ik ben bepaalt welke keuzes ik maak. Verder ben ik het met je eens.
Ik wilde het niet zeggen,quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tja, ik geloof heilig in vrije wil.
Dat betekent dus eigenlijk dat je voor jezelf kiest.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik weet van mezelf dat als mensen daadwerkelijk interesse tonen in mij,
ik die mensen al vrij snel leuk ga vinden.
Ja, wie niet?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat betekent dus eigenlijk dat je voor jezelf kiest.
Het is de beste keuze die je kunt maken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, wie niet?
Ja, zie, dat geloof ik dan weer niet. Anders zou er ook niet zoveel op het spel staan, he?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is de enige keuze die je kan maken.
Hoe kan je nu niet kiezen voor jezelf?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, zie, dat geloof ik dan weer niet. Anders zou er ook niet zoveel op het spel staan, he?
Ja, dat is zo. Maar dat is niet per se negatief.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
De mens is egoďstisch.
Integriteit is geen vanzelfsprekendheid.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe kan je nu niet kiezen voor jezelf?
Elke keuze die je maakt, is er toch 1 die je maakt voor jezelf?
Zeker niet altijd negatief, maar wel een manier om te overleven.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Maar dat is niet per se negatief.
Is dat zo? Net gaf je nog aan dat je niet begrijpt waarom je op die mensen neerkijkt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De frustratie zit in het niet kunnen verwoorden, hoor.
Oh, daar zag ik geloof ik een topic over voorbij komen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Integriteit is geen vanzelfsprekendheid.
Maar nu een écht interessante vraag: zijn meiden op datingsites anders dan andere meiden?
Ik vind het eerder een vreemde vraag, eigenlijk.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:58 schreef Claudia_x het volgende:
Maar nu een écht interessante vraag: zijn meiden op datingsites anders dan andere meiden?
Maar dat is niet waar de frustratie in zit. En ik vind het leven al helemaal niet ondraaglijk, hoor!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:03 schreef k_man het volgende:
Is dat zo? Net gaf je nog aan dat je niet begrijpt waarom je op die mensen neerkijkt.
Maar als je iets niet begrijpt is het toch tamelijk logisch dat je er lastig iets coherents over kunt zeggen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar dat is niet waar de frustratie in zit. En ik vind het leven al helemaal niet ondraaglijk, hoor!
Het was maar een grapje om van een zwaar onderwerp af te komen. Wél heel lief van DO2 dat hij er serieus op ingaat.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:05 schreef k_man het volgende:
Wat is dat toch met jou Claudia?
Moeten we nu hier gaan bespreken wat in een ander topic besproken wordt?
Je begrijpt het omdat een romanpersonage hetzelfde meemaakt?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begrijp het trouwens wel een beetje, want het is waar Dominique uit The Fountainhead mee worstelt.
Dat lijkt me niet zo gek, dat je jezelf beter begrijpt als je leest hoe iemand anders verwoordt wat jij voelt..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:07 schreef k_man het volgende:
Je begrijpt het omdat een romanpersonage hetzelfde meemaakt?
Ik zeg het lekker nog een keer: het komt wat puberaal over.
Stel iemand die toevallig in zijn puberjaren zit ergens mee in de knoop zit, en zich niet goed voelt. Hij vertelt het tegen zijn ouders en die reageren met: "Ach, dat is normaal voor een puber".quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:14 schreef k_man het volgende:
Ik volg je niet helemaal Erik.
Dat klinkt wel enigszins logisch ja.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo gek, dat je jezelf beter begrijpt als je leest hoe iemand anders verwoordt wat jij voelt..
Ach Erik, dat zullen mensen echt nog een hele tijd tegen je blijven zeggen. Ik weet niet beter. Probeer het je in ieder geval niet al te zeer aan te trekken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Puberaal gedrag, het klinkt mij in de oren als aanstellerij die wel weer over gaat.
Mja, maar dat is een wat andere context dan ik aangaf, toch?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stel iemand die toevallig in zijn puberjaren zit ergens mee in de knoop zit, en zich niet goed voelt. Hij vertelt het tegen zijn ouders en die reageren met: "Ach, dat is normaal voor een puber".
Dat is niet tof.
Puberaal gedrag, het klinkt mij in de oren als aanstellerij die wel weer over gaat.
Ja, welterusten allemaal.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, hoor! Ik ben er een keer, en opeens moet iedereen naar bed!
Ik plaats tegenwoordig alleen nog foto's on demand.quote:
Hoi.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:38 schreef broer het volgende:
En welkom voor wie net binnenkomt.
Als ik er niet al een had, zou ik dat ook doen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik pak een biertje!
Ja, best.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:40 schreef broer het volgende:
[..]
Goedenavond. Hoe is het met u, deze avond?
Lees de lpt's maar eens terug, dan. Hoogtepunt is mijn spelfout, ergens na 17.00 uur vanmiddag.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:46 schreef broer het volgende:
Ik verwachtte toch op zijn minst een verslag van de dag.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoogtepunt is mijn spelfout, ergens na 17.00 uur vanmiddag.
Waarom?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, broer...Vind jijzelf ook niet dat je toe bent aan een nieuwe 'signature', eigenlijk?
Ja, wat je in de lpt's hebt gezegd, heb ik allemaal gelezen. Ik hoopte op de meer persoonlijke ontboezemingen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:47 schreef Lienekien het volgende:
Lees de lpt's maar eens terug, dan. Hoogtepunt is mijn spelfout, ergens na 17.00 uur vanmiddag.
Ik was diep gegriefd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:51 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, wat je in de lpt's hebt gezegd, heb ik allemaal gelezen. Ik hoopte op de meer persoonlijke ontboezemingen?
Och, ik ben niet zo gespitst op nieuw, nieuw, nieuw...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lijkt je dat niet lekker?
Een nieuwe 'signature' ( én ondertitel ).
Omdat je een tikfout maakte? Of vanwege iets anders?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:53 schreef Lienekien het volgende:
Ik was diep gegriefd.
Welke vraag?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:56 schreef broer het volgende:
[..]
Och, ik ben niet zo gespitst op nieuw, nieuw, nieuw...
Niettemin ontwijk je mijn vraag.
Waarom ik toe zou zijn aan een nieuwe sig.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Welke vraag?
Ik schreef 'zoeen'.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:56 schreef broer het volgende:
[..]
Omdat je een tikfout maakte? Of vanwege iets anders?
(Jij denkt echt dat ik het niet gelezen heb, hč?quote:
Nou, ik vind het zelf heerlijk;quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:57 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom ik toe zou zijn aan een nieuwe sig.
Ik mag wel graag vlees marineren.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:02 schreef broer het volgende:
[..]
(Jij denkt dat ik het echt niet gelezen heb, hč?)
Ik zou er trouwens niet gegriefd door raken. Daar zijn andere dingen voor. Als je bijvoorbeeld opeens tot de conclusie komt dat je graag barbecuet, of zo.
Ik ben niet zo handig in het bedenken van originele uitspraken. Bovendien is het wel lekker herkenbaar zo.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, ik vind het zelf heerlijk;
om zo nu en dan eens te veranderen van ondertitel, avatar en/of 'signature'.
Hij is nog steeds waar, die sig van mij. En ik zie hem ook niet snel onwaar worden. Dus hij kan nog even mee.quote:Ik dacht, laat ik broer eens 'herinneren' aan het feit dat ie al ja-ren met dezelfde rondloopt,
om te kijken hoe hij daarover denkt.
Heerlijk, zoals jij cursifeert.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nou, ik vind het zelf heerlijk;
om zo nu en dan eens te veranderen van ondertitel, avatar en/of 'signature'.
Ik dacht, laat ik broer eens 'herinneren' aan het feit dat ie al ja-ren met dezelfde rondloopt,
om te kijken hoe hij daarover denkt.
Nou, vooruit.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:05 schreef broer het volgende:
Hij is nog steeds waar, die sig van mij. En ik zie hem ook niet snel onwaar worden. Dus hij kan nog even mee.
Ja, dat duurt mij dan weer te lang. Ik kook als ik honger heb, en dan wil ik ook eigenlijk meteen kunnen eten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:03 schreef Lienekien het volgende:
Ik mag wel graag vlees marineren.
'Alle goede dingen komen langzaam.'quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:08 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat duurt mij dan weer te lang. Ik kook als ik honger heb, en dan wil ik ook eigenlijk meteen kunnen eten.
Maar goed, ik mag dan weer graag Villa BvD am Tittisee kijken. Dat grieft mij dan weer...
Heb ik de test doorstaan, nu?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, vooruit.
En '1+1=2 'is te waar, natuurlijk.
Wacht, die zet ik even onder mijn appeltje-V. Dat komt vast nog eens van pas, later in dit topic.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:09 schreef Lienekien het volgende:
'Alle goede dingen komen langzaam.'
Dit is al een reprise, dus weet wat je doet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:10 schreef broer het volgende:
[..]
Wacht, die zet ik even onder mijn appeltje-V. Dat komt vast nog eens van pas, later in dit topic.
De broodnodige verantwoording voor mijn sig.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Welke test?
Het was louter een vraag! Uit interesse, notabene!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:11 schreef broer het volgende:
[..]
De broodnodige verantwoording voor mijn sig.
O, pardon. Ik ben soms wat achterdochtig.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het was louter een vraag! Uit interesse, notabene!
Nee, en dat ligt toch echt aan jou.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:16 schreef broer het volgende:
[..]
Wij hebben nog nooit een normaal gesprek gevoerd, hč?
Ja, als je hem nog meer tips wil geven, doe dat even privé, ja.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tip:
Nader Lienekien met wat voorzichtigheid, broer.
Toegegeven; het was wat onvoorzichtig van me.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, als je hem nog meer tips wil geven, doe dat even privé, ja.![]()
Ik bén al hartstikke voorzichtig met d'r.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nader Lienekien met wat voorzichtigheid, broer.
Dat je de kat ombrengt bij je pogingen tot zelfkastijding wegens een lelijke zinsconstructie.quote:
* Do2 toevoegt aan msn-lijstquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:18 schreef Lienekien het volgende:
Ja, als je hem nog meer tips wil geven, doe dat even privé, ja.![]()
O, ik ben echt een bijzonder geval.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:22 schreef broer het volgende:
[..]
Ik bén al hartstikke voorzichtig met d'r.
De kat die op magische wijze weer tot leven is gekomen en nu heerlijk ligt te spinnen op de stoel naast me? Die kat?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:22 schreef Lienekien het volgende:
Dat je de kat ombrengt bij je pogingen tot zelfkastijding wegens een lelijke zinsconstructie.
Meestal ben je hier alleen, hč. Da's wel makkelijker, hč.quote:
Ik hoop dat Do2 zodadelijk zegt dat je wat voorzichtiger met me moet doen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:26 schreef Lienekien het volgende:
Meestal ben je hier alleen, hč. Da's wel makkelijker, hč.
We gaan kijken wat hij zegt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:27 schreef broer het volgende:
[..]
Ik hoop dat Do2 zodadelijk zegt dat je wat voorzichtiger met me moet doen.
Nee, alleen de lieve mensen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:29 schreef Lienekien het volgende:
Ja, jij vindt iedereen lief.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
God, wat zijn er toch veel lieve mensen...
Kennelijk heb jij een soort Lienekien-radar, dan.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ze meent het, broer.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:38 schreef broer het volgende:
[..]
Kennelijk heb jij een soort Lienekien-radar, dan.
Nou, nou, nou, weer een potje zelfkastijding.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:40 schreef broer het volgende:
Het wordt nu wel pijnlijk duidelijk dat Lienekien en ik écht geen normaal gesprek kunnen voeren.
En dat dat inderdaad aan mij ligt.
Sorry...
Ja! Moet je eens kijken wat je me allemaal aandoet!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:42 schreef Lienekien het volgende:
Nou, nou, nou, weer een potje zelfkastijding.![]()
Ik kan gewoonlijk best goed met broers! Maar als ze gaan zusjepesten, dan krijgen ze hun trekken thuis.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:44 schreef broer het volgende:
[..]
Ja! Moet je eens kijken wat je me allemaal aandoet!
Je weet dat de rest van Nederland al jaren en jaren op de kabel is aangesloten?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Toch zeggen mijn antennes dat jullie het best goed met elkaar zouden kunnen vinden, hoor.
Dat belooft nog wat. Als het nu al zo gaat terwijl ik je niet eens pestte.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan gewoonlijk best goed met broers! Maar als ze gaan zusjepesten, dan krijgen ze hun trekken thuis.![]()
Ja, daar zit de kink nu juist.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:48 schreef broer het volgende:
[..]
Je weet dat de rest van Nederland al jaren en jaren op de kabel is aangesloten?
Joh...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:48 schreef broer het volgende:
[..]
Dat belooft nog wat. Als het nu al zo gaat terwijl ik je niet eens pestte.
Ik kwam vanavond binnen met een liedje van Kink FM. Betekent dit dat ik nu weer weg moet?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, daar zit de kink nu juist.
Nee, dat betekent dat je je frequentie moet aanpassen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:52 schreef broer het volgende:
[..]
Ik kwam vanavond binnen met een liedje van Kink FM. Betekent dit dat ik nu weer weg moet?
O, is dat al pesten?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:52 schreef Lienekien het volgende:
Joh...
Is goed. Ga ik doen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, dat betekent dat je je frequentie moet aanpassen.
Dat weet hij niet, hoor.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:54 schreef broer het volgende:
[..]
Is goed. Ga ik doen.
Heb je nog tips voor me hóe ik dat kan doen?
Gewoon aan de knoppen draaien, totdat je ruis tegenkomt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:54 schreef broer het volgende:
[..]
Is goed. Ga ik doen.
Heb je nog tips voor me hóe ik dat kan doen?
Do2! Dat klinkt bijna liefdevol!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat wil zeggen; dan zit je op dezelfde frequentie als Lienekien.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Gewoon aan de knoppen draaien, totdat je ruis tegenkomt.
En als je een prachtig liedje ontdekt in al die ruis, dan ben je er.
Dat wil zeggen; dan zit je op dezelfde frequentie als Lienekien.
Ja, ik had het fout.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:58 schreef broer het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het hem nog wel aardig gelukt was.
Met die gedachte moest ik maar eens gaan slapen. Dat lijkt me wel een goed plan.quote:
Trusten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:00 schreef broer het volgende:
[..]
Met die gedachte moest ik maar eens gaan slapen. Dat lijkt me wel een goed plan.
Slaap lekker, Lienekien en Do2.
Ik weet niet aan wat voor knoppen jij nou zit te draaien, eh, DO.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Leeeet loooove ruuule!
Ik ben geen fan van Lennyquote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Leeeet loooove ruuule!
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:34 schreef DaMart het volgende:
Dan wordt hij fijn wakker als hij morgen terugleest!
Als Claudia het al niet kan, dan hoef ik het niet eens te proberenquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee hoor. Het frustreert me dat ik zo slecht kan verwoorden waarom het zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |