Het thema is verboden terreinen. Ik ga bijvoorbeeld kijken bij een kazerne en psychiatrische instelling hier.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:23 schreef LXIV het volgende:
Worden er dan ook stadions getoond?
Vind je het nou leuk om mensen bewust te treiteren?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:23 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en het staat dus inmiddels 2-1, he.
ZIjn er ook nog grote industriële gebouwen geopend??quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Het thema is verboden terreinen. Ik ga bijvoorbeeld kijken bij een kazerne en psychiatrische instelling hier.
Nou, van mij hoeft het niet zo nodig hoor....quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:27 schreef Claudia_x het volgende:
Welterusten, AR, ik houd in mijn eentje wel het onderwerp voetbal gaande.
Dat durf ik niet te zeggen. Je zou eens kunnen kijken op www.dagvandearchitectuur.nl wat er bij jou in de buurt te doen is.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
ZIjn er ook nog grote industriële gebouwen geopend??
alleen met visuele ondersteuningquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:28 schreef DaMart het volgende:
Mag het WK lingerie wel besproken worden hier?
Ik ga morgen kijken, dankje k_man!quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen. Je zou eens kunnen kijken op www.dagvandearchitectuur.nl wat er bij jou in de buurt te doen is.
Qua industriële gebouwen in Brabant zie ik zo op het eerste gezicht alleen de Lichttoren en de rioolwaterzuivering in Eindhoven.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen. Je zou eens kunnen kijken op www.dagvandearchitectuur.nl wat er bij jou in de buurt te doen is.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
alleen met visuele ondersteuning
bij voorkeur roodharige
Nee, maar wel bouwkundige.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:29 schreef Lienekien het volgende:
K-Man, ben jij architect?
Het is bedtijd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:34 schreef k_man het volgende:
Is het nou tijd voor rosé of toch voor een perenijsje?
Rosé.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:34 schreef k_man het volgende:
Is het nou tijd voor rosé of toch voor een perenijsje?
KPN?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:46 schreef k_man het volgende:
Nee hoor. Ik werk als projectleider bij de afdeling nieuw- en verbouw binnen de facilitaire dienst van een grote organisatie met veel gebouwen.
Om het gesprek een beetje op gang te brengen.quote:
Dwerg, jij brengt mij voortdurend in verwarring. Ben je nu een man, een vrouw of een homo- danwel metroseksueel?quote:
Dat plaatje was mijn 'schuld'.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dwerg, jij brengt mij voortdurend in verwarring. Ben je nu een man, een vrouw of een homo- danwel metroseksueel?
Ja! Wat een gekkenhuis!quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:51 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is misschien wel de eerste wedstrijd allertijden waarin een speler drie gele kaarten heeft gehad.
Die commentator zit maar te lullen dat de scheidsrechter zijn eerder gemaakte fout corrigeerde. Maar kreeg die Kroaat niet gewoon nóg een gele kaart voor dat gedoe helemaal aan het einde?quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:53 schreef Claudia_x het volgende:
Carter.
Ja, dat zou me niets verbazen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die commentator zit maar te lullen dat de scheidsrechter zijn eerder gemaakte fout corrigeerde. Maar kreeg die Kroaat niet gewoon nóg een gele kaart voor dat gedoe helemaal aan het einde?
Maar Dwerg zette er een hartje onder. Het is niet de eerste keer dat Dwerg me verwart. In Dwergs profiel staat man, maar verder niks. Wat is het nou?quote:
Hartje als in favoriet ER-personage.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar Dwerg zette er een hartje onder. Het is niet de eerste keer dat Dwerg me verwart. In Dwergs profiel staat man, maar verder niks. Wat is het nou?
Wat is ER?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hartje als in favoriet ER-personage.
Een ziekenhuisserie.quote:
Een echte kerel kijkt toch niet naar ziekenhuisseries!quote:
Ik heb het ook heel lang gekeken, tot in de herhalingenquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een echte kerel kijkt toch niet naar ziekenhuisseries!
Wat is Dwerg nu? En wie is het? En waar komt Dwerg opeens vandaan in "ons" TTK-LPT?
Niet dat Dwerg niet welkom is oid.
Vraag 't 'm als 'ie er is.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een echte kerel kijkt toch niet naar ziekenhuisseries!
Wat is Dwerg nu? En wie is het? En waar komt Dwerg opeens vandaan in "ons" TTK-LPT?
Niet dat Dwerg niet welkom is oid.
Hé, DO2, ik had je nog niet gezien.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je doet het erom, Erik.
En ik doe zo mijn best.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hé, DO2, ik had je nog niet gezien.
Omdat ze het verdienen, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
DO2, waarom denk jij dat ik neerkijk op mensen die 'bepaalde boeken' lezen?
Volgens mij heb je dat hier zelf in zoveel woorden gezegd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
DO2, waarom denk jij dat ik neerkijk op mensen die 'bepaalde boeken' lezen?
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:07 schreef k_man het volgende:
Volgens mij heb je dat hier zelf in zoveel woorden gezegd.
Dat je hebt aangegeven neer te kijken op mensen met een slechte smaak. Daar zullen ook de literaire voorkeuren onder vallen.quote:
Ja, dat is zo, maar ik geloof dat de vraag juist betekent waarom ik die smaak zie als 'slechter' en mezelf en mijn smaak dus 'beter' vind.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:11 schreef k_man het volgende:
Dat je hebt aangegeven neer te kijken op mensen met een slechte smaak. Daar zullen ook de literaire voorkeuren onder vallen.
Ik weet het nog.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:12 schreef k_man het volgende:
Weet je dat niet meer?
Ah, als ik de vraag herlees blijkt deze inderdaad op meerdere manieren opgevat te kunnen worden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat is zo, maar ik geloof dat de vraag juist betekent waarom ik die smaak zie als 'slechter' en mezelf en mijn smaak dus 'beter' vind.
Doe je mee?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:21 schreef Lienekien het volgende:
Gaan we het hebben over snobisme?
Ja. Ik stel voor dat we beginnen met een definitie van 'snob'.quote:
Architectuur en vormgeving is ook al matig ontwikkeld.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Over muziek moet je haar niets vragen, hoor.
Daar komen ongelukken van.
Dat slaat percies op mij.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja. Ik stel voor dat we beginnen met een definitie van 'snob'.
iem. die zich uit verlangen naar aanzien op aanmatigende wijze voordoet als kenner op het gebied van kunst en cultuur
Het blijft een vrouw hč?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het wachten is op Claudia. Die moet iets zeggen.
En daan gaan wij daarna naar haar wijzen en haar uitlachen,
omdat ze er helemaal niets van begrepen heeft, uiteraard.
Dat maken wij wel uit, ja.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:25 schreef k_man het volgende:
Ik ben snobistisch op een sympathieke manier.
Koffie? Van Erik moest ik aan de rosé.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:25 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat we Claudia even rustig de tijd moeten geven.
Intussen gaan we even koffie halen. Wie wil er wat drinken?
Jij was toch een mannetje?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Kulturpolizei.
'Dat bepalen wij wel mevrouwtje.'
Ja voorzitter.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:27 schreef Lienekien het volgende:
Jongens, ik wou het wel even centraal houden.
Goed dat je de vraag stelt, Erik. Het thema is snobisme en we zijn in de verkennende fase.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar hebben we het nou eigenlijk over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |