Inderdaad 'pretty awesome'.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:18 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.break.com/index/balancing_point_in_reverse.html
Even een mooi filmpje.
Eerlijk gezegd heb ik het niet zo gevolgd, maar het is zo lastig om iets zinnigs te kunnen zeggen over wat daar gaande is. Volgens mij is het weer het zoveelste machtsspelletje tussen de VS en het Midden Oosten. De VS steunt Israel onvoorwaardelijk en de rest van het Midden Oosten staat pal achter Libanon. Geen wonder dat het conflict nooit opgelost wordt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:00 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.heggle.com/item/380557/George_Galloway_PWNING_sky_news
Interessant standpunt, al is het wat extreem.
Het is in ieder geval wat tegengas voor al dit eenzijdige nieuws.
Dank. Het is een schitterend land.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:04 schreef DearPrudence het volgende:
Ziet er prachtig uit Kees!
Ha, das mooi, want ik wil em nog steeds graag verkopen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:23 schreef MartiniRosso het volgende:
Kees, ik ben weer in het land.....wil je de telfort telefoonkaart nog verkopen of heb je hem inmiddels aan een ander verkocht?
Gaaf.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:22 schreef DearPrudence het volgende:
nétjes!
Oh, hoi. Ik ben in Canada nu.
Hoe was de reis, stressig hoorde ik?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:22 schreef DearPrudence het volgende:
nétjes!
Oh, hoi. Ik ben in Canada nu.
Ja, niet al te geweldig. Hoe jij dat weet eeeh?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoe was de reis, stressig hoorde ik?
Is niet echt lastig... Meer een kwestie van door de koog lopen en iets uitzoeken wat je leuk lijkt (in theorie: Wijsneus, Piste of Toekomst)....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:43 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Volgende week weer naar Texel![]()
Weet iemand nog iets leuks om uit te gaan?![]()
Ik zou het niet weten, ben al heeeel lang niet meer uitgeweest op Texelquote:Op maandag 6 november 2006 03:29 schreef DearPrudence het volgende:
Heeeee... hoe gaat het daarzo op Texel? Gaat men nog uit in de Koog? Is het nu echt helemaal dood in Den Burg, qua uitgaan, zoals vorig jaar of niet? Vertel!
In Den Burg, tja dat is echt gewoon helemaal dood. Zo af en toe zit ik nog wel eens met wat vrienden in de 12 Balcken, maar het uitgaan gebeurt allemaal in de Koog. Wel jammer eigenlijkquote:Op maandag 6 november 2006 03:29 schreef DearPrudence het volgende:
Heeeee... hoe gaat het daarzo op Texel? Gaat men nog uit in de Koog? Is het nu echt helemaal dood in Den Burg, qua uitgaan, zoals vorig jaar of niet? Vertel!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |