Texel weet ik niet, maar Amsterdam is in ieder geval erg gaaf.quote:Op maandag 6 november 2006 03:29 schreef DearPrudence het volgende:
Heeeee... hoe gaat het daarzo op Texel? Gaat men nog uit in de Koog? Is het nu echt helemaal dood in Den Burg, qua uitgaan, zoals vorig jaar of niet? Vertel!
Slaap je trouwens nog steeds op de grond, of heb je inmiddels een fatsoenlijk bed geregeld?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:29 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Texel weet ik niet, maar Amsterdam is in ieder geval erg gaaf.
Oh, en speciaal voor jou:
[afbeelding]
Niets mis met mijn bed! Lekker laag, groots en zacht als dons.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Slaap je trouwens nog steeds op de grond, of heb je inmiddels een fatsoenlijk bed geregeld?
Mijn bed is pas groots, 2x2 meterquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:26 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Niets mis met mijn bed! Lekker laag, groots en zacht als dons.![]()
Wel jammer dat je hele kamer daar meteen mee gevuld is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mijn bed is pas groots, 2x2 meter.
Het mooiste is natuurlijk een Japans bed, maar dat kost iets teveel ruimte.quote:En die is ook zacht, en ik slaap niet op de grond als een dier, ik slaap verheven.
Dat is ook wat het verschil maakt tussen mens en dier, maarja, het is maar net hoeveel waarde je daar aan hecht natuurlijk.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:47 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wel jammer dat je hele kamer daar meteen mee gevuld is.![]()
[..]
Het mooiste is natuurlijk een Japans bed, maar dat kost iets teveel ruimte.
[afbeelding]
Ohja, natuurkunde leren!quote:Clyde: Are you guys dumb? We can't beat him, even with all of us. It's a waste of time.
Stan: Dude, we have to try.
Clyde: I've got better things to do.
Cartman: Clyde, Clyde! [moves around his podium to talk to Clyde more directly] If you had a chance right now to go back in time and stop Hitler, wouldn't you do it? [beat] I mean, I personally wouldn't stop him because I think he was awesome, but you would, right?
Clyde: [unshaken] I'm just gonna stop playing.
Cartman: When Hitler rose to power there were a lot of people who just stopped playing. You know who those people were? The French! Are you French, Clyde?
Clyde: No.
Cartman: Voulez-vous coucher avec moi, Clyde?
Clyde: All right all right, I'll do it!
Kan me voorstellen dat je wat meer van Canada wilt zien, nu je er toch bent.. Heb je niet zoiets als Suuz, dat je een week of twee min of meer op vakantie gaat? Overigens, Toronto schijnt ook wel de moeite waard te zijn. Dus als je daar toevallig in de buurt zit..quote:Op zondag 3 december 2006 18:48 schreef DearPrudence het volgende:
Riiiight....
Hee, over dat op een christelijke tijdstip posten; je moet wel rekening houden met het tijdsverschil jaaaa. 4 uur daar is eh... 23.00 uur hier. Niks mis met posten om 23.00 uur. Pfff.
Aaanyways, ik begin het een beetje zat te worden om maar hier in een dorpje te blijven. Ik ben verdorie in Canada en ik wil dus meer steden zien! Solange en ik willen dus in ieder gevaal naar Montreal en Quebec gaan, misschien deze kerstvakantie. We moeten dus eerst uitzoeken hoe we dat gaan doen; met trein? met bus? Waar blijven we slapen? Hoe komen we aan het geld? Blablabla.. als de rotary ons nergens mee naar toe neemt, dan moeten we het zelf maar regelen. Hopelijk laten ze ons gaan (ik betwijfel het, maar niet geschoten is altijd mis, nietwaar?)
Hebben jullie tips?
Hij ziet er in ieder geval wel tof uitquote:Op vrijdag 15 december 2006 04:09 schreef DearPrudence het volgende:
http://www.dogfunk.com/do(...).html#reviews_inline
http://www.dogfunk.com/do(...)-Binding-Womens.html
[afbeelding]
Ruuuuuub, aime tu cet?
Dunno where to start looking... so just randomly picking some cheap boards that look nice.
Hmm, kans is groot dat ik nur bindings en boots koop, omdat ik een board hier kan lenen. Komt wat beter uit denk ik met de terugreis.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hij ziet er in ieder geval wel tof uit.
En Forum is ook wel gangster merk natuurlijk
Juist, das ook leuk idd, en misschien is dat ook wel Forum,quote:Op maandag 18 december 2006 21:56 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hmm, kans is groot dat ik nur bindings en boots koop, omdat ik een board hier kan lenen. Komt wat beter uit denk ik met de terugreis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |