Jaaaaa.quote:
Eerst proberen.quote:Maar lijken me niet zo lekker![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:17 schreef Mr.Natural het volgende:
Beter dan een magnum wat mij betreft (die choco dingen)
De eerste 5 letters van de TT zijn choco, PS.quote:
Dan een halvequote:Op woensdag 28 juni 2006 23:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
De eerste 5 letters van de TT zijn choco, PS.
quote:
Ahhhhhhh daar gaat je winst.quote:
Ik ook...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Shit, nu weet ik weer wat ik vergeten ben toen ik net boodschappen deed![]()
potverdorie, dat wilde ik postenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ook...
En dat houtsmaakje is juist nostalgie
Dat klinkt echt walgelijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:58 schreef karoltje het volgende:
[..]
Hmmm...wat is er lekkerder dan een dikke laag chocola, dan een smeuiige laag choco-saus, dan weer een dikke laag chocola en dan...CHOCO-IJS! Smullen joh! Je zit inderdaad wel voor de komende drie dagen vol, maar ik laat vaak het ijs zelf staan.
dat vind ik juist zo lekkerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vies wil ik ze niet noemen, maar het hout proef je inderdaad wel![]()
Ligt eraan hoe het gemaakt is. Maak je zelf chocoladesaus en -ijs, dan kun je het erg lekker maken. Fabrieks chocoladesaus, -ijs en -melk is heiligschennis als je dat met chocolade wilt vergelijken...quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat klinkt echt walgelijk.![]()
Echt, ik ben gék op chocolade maar chocoladesaus en chocolade-ijs vind ik echt twee van de ranzigste dingen die bestaan en dan reken ik tuinbonen mee.
bedankt voor de reminderquote:Op woensdag 28 april 2010 17:32 schreef Arcee het volgende:
82 cent inmiddels, geloof ik, maar nog altijd spotgoedkoop.
En het is er weer weer voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |