Je moet ze wel in de vriezer bewaren.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:16 schreef super-muffin het volgende:
Maar als ze een beetje gesmolten zijn donderen ze van het stokje
6,25 cent voor een cijferwonder zoals jijquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:15 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Voor 75 cent, da's net 6 cent per ijsje.
quote:
Dat zeg ik.quote:Welk lekker ijsjes idd.en goedkoop.
Ja hoor, daar heb je de eerste Magnum-jehova al.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:17 schreef karoltje het volgende:
De chocolade laag is veul te dun! Magnum double chocolate heeft net genoeg choco voor mij.
Jij hebt je vrouwen dood, maar nog net voor de lijkstijfheidquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:21 schreef Croupouque het volgende:
Bleh, die vind ik niet lekker. Lekker ijs is als een goede vrouw; zacht, ijskoud van binnen, slecht voor je cholesterolgehalte, met een dikke laag chocolade eroverheen en op een stokje.
Ik prefereer de term: "Frigo Mortis".quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij hebt je vrouwen dood, maar nog net voor de lijkstijfheid.
Ja, die zocht ik ook, maar ik was 'm kwijtquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:36 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik prefereer de term: "Frigo Mortis".
quote:
quote:
Doen, svann!quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:13 schreef svann het volgende:
Straks ga ik ze nog kopen, Arcee.
Dan leeft zo'n doosje nooit lang.
Hmmm...wat is er lekkerder dan een dikke laag chocola, dan een smeuiige laag choco-saus, dan weer een dikke laag chocola en dan...CHOCO-IJS! Smullen joh! Je zit inderdaad wel voor de komende drie dagen vol, maar ik laat vaak het ijs zelf staanquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:27 schreef Arcee het volgende:
Ja hoor, daar heb je de eerste Magnum-jehova al.
Magnums, gatverdamme, vieze zwaar op de maag-rommel.
Doe mij maar zo'n lichtverteerbare chocostick.Of 2.
Of 3.
Dan nog is 't goedkoop.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik had laatst de laatste doos, kom ik thuis, had 1 of anfdere pauper er 1 uitgejat, had ik 11 ijsjes
Vies wil ik ze niet noemen, maar het hout proef je inderdaad welquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:02 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Die ijsjes zijn vies, omdat als ze bijna op zijn je heel erg dat hout van het stokje proeft.
Heb ik iig last van.
Ik denk: "Hé leuk, Isa in m'n ijsjes-topic!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:53 schreef Isabeau het volgende:
Vies wil ik ze niet noemen, maar het hout proef je inderdaad wel![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:53 schreef Isabeau het volgende:
Vies wil ik ze niet noemen
Zeker weten?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:36 schreef Isabeau het volgende:
Het ijs is lekker
Dan zou je in plaats van "Vies wil ik ze niet noemen" beter iets kunnen zeggen als:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:42 schreef Isabeau het volgende:
Wat staat daar verkeerd dan? 'Vies wil ik ze niet noemen' omdat de persoon daarboven ze wèl vies vond. Ik wilde beamen dat het naar hout gaat smaken op het laatst, niet dat ze vies waren.![]()
zo ver komen ze nooitquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je moet ze wel in de vriezer bewaren.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:42 schreef karoltje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn pas lekkere/ verfrissende/ niet-vet-makende ijsjes!
Nou... dan niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:45 schreef Aventura het volgende:
Jaa, ijsjeshout, herkenbaar!
Ik gruwl daarvan, niet alleen van de smaak maar ook van hoe dat stokje aanvoelt. *ril*
Voor mij geen ijs op een houten stokje.
Ik ga wel een brief schrijven naar de AH, dat ze hun ijsstokjes moeten coaten. Dat doet Ola namelijk wel en daarom eet ik wel Splits en Rakettenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou... dan niet.
Ikke wel, chocosticks van AH.
Ik neem er straks nog 1.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:34 schreef Evil_Jur het volgende:
Geef mij maar een Magnum
Dat is idd het lekkerste ijs. wel de rode he.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:26 schreef realbase het volgende:
ik vind deze in de zomer altijd wel ff lekker:
[afbeelding]
Waterijs is imo beter dan roomijs voor de dorst
mmwaaaa ik vind geel ook goedquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is idd het lekkerste ijs. wel de rode he.![]()
BEDANKT VOOR DE TIPquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:15 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Wat een topprodukt.
12 lekkere ijsjes.
Voor 75 cent, da's net 6 cent per ijsje.
Niet te groot, wat ook wel zo lekker is, maar ook al waren 't 4 grote ijsjes, dan was 't nog steeds goedkoop.
Wat? Al was 't maar 1 ijsje, dan nóg was 't goedkoop.Chocosticks van AH
ah, das het stokje en niet bedoelt voor consumptiequote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:36 schreef Isabeau het volgende:
Het ijs is lekker, het laatste beetje smaakt wat naar hout![]()
Die zijn kicken inderdaadquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
De potloodjes waren dat he?
Ja, die had ik vroeger als kleutertje altijd![]()
Jaaaaa.quote:
Eerst proberen.quote:Maar lijken me niet zo lekker![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:17 schreef Mr.Natural het volgende:
Beter dan een magnum wat mij betreft (die choco dingen)
De eerste 5 letters van de TT zijn choco, PS.quote:
Dan een halvequote:Op woensdag 28 juni 2006 23:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
De eerste 5 letters van de TT zijn choco, PS.
quote:
Ahhhhhhh daar gaat je winst.quote:
Ik ook...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Shit, nu weet ik weer wat ik vergeten ben toen ik net boodschappen deed![]()
potverdorie, dat wilde ik postenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ook...
En dat houtsmaakje is juist nostalgie
Dat klinkt echt walgelijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:58 schreef karoltje het volgende:
[..]
Hmmm...wat is er lekkerder dan een dikke laag chocola, dan een smeuiige laag choco-saus, dan weer een dikke laag chocola en dan...CHOCO-IJS! Smullen joh! Je zit inderdaad wel voor de komende drie dagen vol, maar ik laat vaak het ijs zelf staan.
dat vind ik juist zo lekkerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vies wil ik ze niet noemen, maar het hout proef je inderdaad wel![]()
Ligt eraan hoe het gemaakt is. Maak je zelf chocoladesaus en -ijs, dan kun je het erg lekker maken. Fabrieks chocoladesaus, -ijs en -melk is heiligschennis als je dat met chocolade wilt vergelijken...quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat klinkt echt walgelijk.![]()
Echt, ik ben gék op chocolade maar chocoladesaus en chocolade-ijs vind ik echt twee van de ranzigste dingen die bestaan en dan reken ik tuinbonen mee.
bedankt voor de reminderquote:Op woensdag 28 april 2010 17:32 schreef Arcee het volgende:
82 cent inmiddels, geloof ik, maar nog altijd spotgoedkoop.
En het is er weer weer voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |