Volgens mij kán Maikuuul zich niet eens voortbewegen zonder z'n scooter/brommer/jostimobiel.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je weet dat jij als eerste ritueel geslacht gaat worden hè? En dat rennen geen zin heeft hè?
Bijna grappig gebbetje.quote:
Danny, natuurlijk.quote:
Amen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Onze yvonne die in den leffe is
uwe naam worde gebezigd
Uw koningkrijk kome
Uw wil geschiede in de crewfora en ook in onz
geef ons elke dag PMSbuien en slierken en bonkjes
en vergeef ons voor onze bagger
Maar lok ons niet uit en behoed ons voor flames en trollen
Daaromquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:37 schreef AffenStrudel het volgende:
Waarom moet Yvonne aanbeden worden?
Omdat zij rofls isquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:37 schreef AffenStrudel het volgende:
Waarom moet Yvonne aanbeden worden?
Kijk resoluut ook nog .. een ware leiderquote:
In principe hetzelfde als lolleromfg maar het wijst meer in de richting van lawls.quote:
aah zo, tja ik ben niet echt bekend met wiggeriaans of breezeriaans.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
In principe hetzelfde als lolleromfg maar het wijst meer in de richting van lawls.
Welnee, betaling in natura of bierquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wa kotsda .. zeker zo van "Ik yvonne genees je helemaal als je genoeg geld overmaakt ... Bel 1-800-GELDWOLF en je komt in de hemel .. mits je genoeg geld overmaakt"
Gestopt met roken ?quote:
Het is limburgs.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:46 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
aah zo, tja ik ben niet echt bekend met wiggeriaans of breezeriaans.
Ik betaal wel in zakjes pisbuiskankerpusquote:
Of fotos waar je op kunt kwijlen wanneer iteejer werktquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:44 schreef Maikuuul het volgende:
In principe hetzelfde als lolleromfg maar het wijst meer in de richting van lawls.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:02 schreef remlof het volgende:
Dit lijkt me een puik topic om m'n eerste biertje van vanavond bij te openen!
alleen jammer dat het bier voor watjes isquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:05 schreef skiczukie het volgende:
Die Groslch reclame is trouwens über. Dat gooien van die blikken, super.
Yvonne gaat je opzoeken en inelkaar stompen gek.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:19 schreef YellowLedbetter het volgende:
Dit is een poging van Dromenvanger om Yvonne's zure verlepte kaastosti eens uit te mogen likken.
Ik zit weer aan de vodka, dat is pas hét spul.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:16 schreef remlof het volgende:
[..]
alleen jammer dat het bier voor watjes is
edit: dat grolsch van die reclame dan he
normaal grolsch is ok
dat drink ik alleen als ik echt naar de klote wilquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik zit weer aan de vodka, dat is pas hét spul.
of ze gaat bovenop me zittenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Yvonne gaat je opzoeken en inelkaar stompen gek.
Dat wil ik ook na een week in de fabriek te hebben gestaan.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
dat drink ik alleen als ik echt naar de klote wil
Nee... heb niets tegen Yvonne of wat dan ook, maar wel tegen slijmballenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Hmm, laat me raden. Je bent een keer gebanned door yvonne?
Ah, jij hebt dr ook op MSNquote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:38 schreef Sanne het volgende:
Paroles et paroles et paroles
Écoute-moi
Je t'en prie
Je te jure
Paroles et paroles et paroles et paroles
Paroles et encore des paroles que tu sèmes au vent
quote:
|
|
| Forum Opties | |