quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:14 schreef iamredleader het volgende:
Ik aanbid Yvonne. Zij heeft mijn eerste naamtopic geopend!
quote:
Rammstein muziek volgens mijquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Ben benieuwd naar de rituelen ....
quote:
In dat geval bid ik mee aanquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Rammstein muziek volgens mij
En dan gaan we allemaal als beesten tekeer in de kerk.
Ik ookquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:20 schreef iamredleader het volgende:
Ik bid mee.
Wat is het adresquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:23 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb reeds voor haar, samen met me collega Gaudi, een kerk voor haar gebouwd in Barcelona![]()
Ich brauche Zeit, kein Heroinquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:24 schreef iamredleader het volgende:
RAMMSTEIN!
Du.... du hast mich.... du hast mich..
Du hast mich gefragt, du hast mich gefragt, du hast mich gefragd
UND ICH HAB' NICHTS GESAGT!!!!
Das net als vragen waar moslims naartoe gaan met de bedevaartquote:
quote:
Ik ook!!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Ben benieuwd naar de rituelen ....
quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:13 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Yvonne van Fok! Forum
vol sliertjes, bonkjes en bloed,
Den Iteejer getrouwe
Ben ik nu ook erg rood.
Een admin zonder franje
Ben ik, vrij onverveerd,
De servers van Tweakers
Heb ik altijd geëerd.
Mijn schild ende betrouwen
Ziet Gij, op Fok! mijn Heer,
Zie toch al die B&H-vrouwen,
Verlaat mij nimmermeer.
Dat ik doch slank mag blijven,
Incluis mijn taille en kont,
De tirannie verdrijven
Die mij mijn Fok! doorwondt.
Wat zij zegt!quote:
You pick a date, I'll be there.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:07 schreef yvonne het volgende:
Orgie en als miswijn: Sangria
En als hostie: tapa's
I'll be there! Kunnen we mooi zingenquote:
Ja, dat deden die watjes vorige keer niet.quote:
Watjes! We moeten ze opvoeden Sanne!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:09 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja, dat deden die watjes vorige keer niet.
quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rammstein? Tapa's? Sangria? Yvonne?
Sounds like a hell of a party.
quote:
Hmm, laat me raden. Je bent een keer gebanned door yvonne?quote:
* Rampestamper is van de partijquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Rammstein muziek volgens mij
En dan gaan we allemaal als beesten tekeer in de kerk.
En daar hebben we onze geit voor het ritueel slachten ook ....quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:00 schreef Maikuuul het volgende:
Yvonne pwnt de rofls.
Maar jammer dat ze niet heeft voorgelezen
Wie ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En daar hebben we onze geit voor het ritueel slachten ook ....![]()
Lees het topic eens door zou ik zeggen ..... je wordt geofferd aan Yvonne, waarna er een orgie volgt (dat jij natuurlijk niet meer meemaakt)!quote:
Mijn lelieblanke zielquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:44 schreef dokkie0527 het volgende:
wat is er in Yvonnes naam nou zo mooi aan haar?
Jij.quote:
Een berg met houd? Zeker weten?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij.
Op een berg met houd, vuurtje erbij en natuurlijk je brommer ook.
Ja, hier!quote:
quote:
quote:[ Bericht 1% gewijzigd door Renesite op 23-06-2006 16:22 (Dat spelfoutje zag NIEMAND zeg ik je)
Als je lid van m;n kerk word, zal ik je genezen van je pisbuiskankerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoi !
Je weet dat jij als eerste ritueel geslacht gaat worden hè? En dat rennen geen zin heeft hè?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:24 schreef Maikuuul het volgende:
YVONNE IS ER JONGENS !!!! ZE LEEST DEZE MET SPERMA BEDRUIPTE LETTERS VAN MIJ !!!
wa kotsda .. zeker zo van "Ik yvonne genees je helemaal als je genoeg geld overmaakt ... Bel 1-800-GELDWOLF en je komt in de hemel .. mits je genoeg geld overmaakt"quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je lid van m;n kerk word, zal ik je genezen van je pisbuiskanker
Door wie ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je weet dat jij als eerste ritueel verkracht gaat worden hè? En dat rennen geen zin heeft hè?
Volgens mij kán Maikuuul zich niet eens voortbewegen zonder z'n scooter/brommer/jostimobiel.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je weet dat jij als eerste ritueel geslacht gaat worden hè? En dat rennen geen zin heeft hè?
Bijna grappig gebbetje.quote:
Danny, natuurlijk.quote:
Amen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Onze yvonne die in den leffe is
uwe naam worde gebezigd
Uw koningkrijk kome
Uw wil geschiede in de crewfora en ook in onz
geef ons elke dag PMSbuien en slierken en bonkjes
en vergeef ons voor onze bagger
Maar lok ons niet uit en behoed ons voor flames en trollen
Daaromquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:37 schreef AffenStrudel het volgende:
Waarom moet Yvonne aanbeden worden?
Omdat zij rofls isquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:37 schreef AffenStrudel het volgende:
Waarom moet Yvonne aanbeden worden?
Kijk resoluut ook nog .. een ware leiderquote:
In principe hetzelfde als lolleromfg maar het wijst meer in de richting van lawls.quote:
aah zo, tja ik ben niet echt bekend met wiggeriaans of breezeriaans.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
In principe hetzelfde als lolleromfg maar het wijst meer in de richting van lawls.
Welnee, betaling in natura of bierquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wa kotsda .. zeker zo van "Ik yvonne genees je helemaal als je genoeg geld overmaakt ... Bel 1-800-GELDWOLF en je komt in de hemel .. mits je genoeg geld overmaakt"
Gestopt met roken ?quote:
Het is limburgs.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:46 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
aah zo, tja ik ben niet echt bekend met wiggeriaans of breezeriaans.
Ik betaal wel in zakjes pisbuiskankerpusquote:
Of fotos waar je op kunt kwijlen wanneer iteejer werktquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:44 schreef Maikuuul het volgende:
In principe hetzelfde als lolleromfg maar het wijst meer in de richting van lawls.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:02 schreef remlof het volgende:
Dit lijkt me een puik topic om m'n eerste biertje van vanavond bij te openen!
alleen jammer dat het bier voor watjes isquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:05 schreef skiczukie het volgende:
Die Groslch reclame is trouwens über. Dat gooien van die blikken, super.
Yvonne gaat je opzoeken en inelkaar stompen gek.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:19 schreef YellowLedbetter het volgende:
Dit is een poging van Dromenvanger om Yvonne's zure verlepte kaastosti eens uit te mogen likken.
Ik zit weer aan de vodka, dat is pas hét spul.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:16 schreef remlof het volgende:
[..]
alleen jammer dat het bier voor watjes is
edit: dat grolsch van die reclame dan he
normaal grolsch is ok
dat drink ik alleen als ik echt naar de klote wilquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik zit weer aan de vodka, dat is pas hét spul.
of ze gaat bovenop me zittenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Yvonne gaat je opzoeken en inelkaar stompen gek.
Dat wil ik ook na een week in de fabriek te hebben gestaan.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
dat drink ik alleen als ik echt naar de klote wil
Nee... heb niets tegen Yvonne of wat dan ook, maar wel tegen slijmballenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Hmm, laat me raden. Je bent een keer gebanned door yvonne?
Ah, jij hebt dr ook op MSNquote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:38 schreef Sanne het volgende:
Paroles et paroles et paroles
Écoute-moi
Je t'en prie
Je te jure
Paroles et paroles et paroles et paroles
Paroles et encore des paroles que tu sèmes au vent
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|