En waarom niet?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:45 schreef MUUS het volgende:
Ik vind van niet.
Het zit duidelijk diep bij de meesten van jullie, ik schijn weer enig in mijn soort te zijn, want ik vind die term wel leukquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:47 schreef Xennia het volgende:
Ik vind het eigenlijk al een schande voor de mensheid dat die term fok veroverd heeft
Die floepte ik er pas ook een keer uit, het werd niet gewaardeerdquote:
Dat heb ik nou ook altijdquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:55 schreef Aurelianus het volgende:
Ik betrap mezelf af en toe op het uitschreeuwen van de kreet "OH EM EF GEE ROFFELKOPTER LOLZ EINS EINS UITROEPTEKENS". Ik houd van de aandacht en de verdwaasde blikken.
En vele hilarische dingen meegemaaktquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:50 schreef StrayDog het volgende:
Hendig sjiek is geen Fok term, is gewoon Limburgs.
Ken die uitspraak al mijn hele leven zo ongeveer.
Wat was je pick up line?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:02 schreef Sebasser het volgende:
Zo kwam ik er laatst achter dat het meisje van mijn dromen geen fokker was
'Hee Schatje; heb je zin in geile Nueckseks??' denk ik..quote:
Ik heb eens een vunzige meneer een foto van tubgirl gegevenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik post wel eens tubgirl in real life ....
En werd je toen gebanned?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb eens een vunzige meneer een foto van tubgirl gegeven
Wat zei ze?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Iets met zullen we de park checken en gruwlijk hendig nat slippen.
de desbetreffende heer was niet bekend in de digitale wereld.quote:
En hoe reageert ze dan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:10 schreef Ringo het volgende:
Ik roep altijd 'slotje' als mijn schoonmoeder een verhaal wil vertellen.
Met een topicreport.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En hoe reageert ze dan?
Hendig veelquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En vele hilarische dingen meegemaakt![]()
Dat heb ik ook wel eens.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:03 schreef Nosh het volgende:
"Mijn friet, wat doe je!1!"
Toen mijn bakje met friet omkeilde in de trein. Daarna zo heel uitgebreid kijken of je tekenen van herkenning ziet, maar dan is opeens iedereen druk met koeien tellen en fanatiek kijken naar het afwisselende Nederlandsche landschap
Ik wilde eigenlijk op mijn friet gaan stampen, en dan tegen de turk tegenover me heel hard 'JA IK HAD HEM TOCH GEKOCHT WEHEHEHEquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens.
1 keer zag ik een glimlach van iemand, dat moet dan een fokker zijn.
Hij sprak me later ook nog aan.. 'Dat was wel matig hoor'
ahhahahum...da's alleen als z'n vrienden erbij zijn...KUCHEKUCHEKUCHEquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:15 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk op mijn friet gaan stampen, en dan tegen de turk tegenover me heel hard 'JA IK HAD HEM TOCH GEKOCHT WEHEHEHE' roepen, maar ik was bang dat hij me dan zou slaan
Ik vind "zoek een tak en sterf" dan nog net iets leuker.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:20 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom niet gek ? ik gebruik het woord rofls enzo ook int echt, ook tegen me vriendin
En dan zeg ik altijd: ik ben een nerd he ?
En dan zegt ze meestal: jah
Serieus ... mijn vriendin boeit dat nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:23 schreef MrSASO het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ben je nu serieus of zit je weer te dollen.
nee, die heeft het al zwaar genoeg jaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Serieus ... mijn vriendin boeit dat niet
Zij gebruikt gewoon normale woorden, ik gebruik de woorden rofls omfg bbq, neuqen ? welquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ze zegt zeker zelf ook telkens "PWNED" ofniet??
Wanneer ik een dikke bak zie met chrome velgen enzo zeg ik: ooooh jong hendig sjieke oto !quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:01 schreef Mr.Mills het volgende:
"Hendig" wordt hier in Z-Limburg best vaak gebruikt hoor, net als "sjiek"......de combinatie minder trouwens
Boh gek.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wanneer ik een dikke bak zie met chrome velgen enzo zeg ik: ooooh jong hendig sjieke oto !
o ja, die ookquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:47 schreef ParanoidEv het volgende:
Mijn *****, wat doe je!
Zing je niet het ganse liedje ?quote:
Daarom gek. maar we moeten het spreaden over de ganse landquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:38 schreef TimC het volgende:
Dude Hendig sjiek in in limburg aan de orde van de dag..
Dat bedoel ikquote:
Hoeveel achterbanden verslijt jij in een jaar ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:20 schreef Maikuuul het volgende:
En trouwens, hendig sjiek komt hiervandaan
Hendig Sjieke Slip Filmpjes !!!!
ik ookquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:22 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Hendig sjiek
sterf!
stervende hoeren kanker *woord*
ik doe het allemaal
Ik heb nog steeds de bandjes eronder wat ik er standaard op heb gekregenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hoeveel achterbanden verslijt jij in een jaar ? [afbeelding]
Probeer het eens bij Maaiikuuul...quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:18 schreef Renesite het volgende:
Het is gewoon een kut kreet, hendig sjiekDie kutn00b die die kreet ooit als eerste heeft gezegt.. naja, vul maar in.
Je bent pas nummer 10 die het hier zegt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:40 schreef Isabeau het volgende:
hendig sjiek is toch niet per definitie een fokterm? Ik had die al eerder gehoord dan dat ik hem op fok tegenkwam.
alsof dat een fok kreet isquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:10 schreef Rio het volgende:
Ik ben toch wel het meest triest hoor. Ik zeg nog wel eens (best vaak) pauper(s).
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:58 schreef Xebrozius het volgende:
Belde de Orange helpdesk om mijn voicemail uit te laten schakelen, maakte nog ff een gevatte kwinkslag die beantwoord werd met "roffel"...
Als me vriendin soms iets niet weet zeg ik dat ze een n00b is.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:10 schreef Nega het volgende:
n00b moet je echt niet tegen je vriendin zeggen. Dan wil ze je pijpen, en als ze dan vroeg: was 't lekker? Zeg jij: nee, je bent een n00b in pijpen.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En waarom niet?
Waarom ik vind dat het wel moet is, is omdat deze hendig-sjiek-topics in mijn ogen hilarisch kansloos zijn en omdat de echte wereld best iets meer hilariteit minder mongolen kan gebruiken![]()
Bij mij juist wel ... het ligt er dan ook maar net aan hoe je het breangt eh?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:58 schreef rena het volgende:
[..]
Die floepte ik er pas ook een keer uit, het werd niet gewaardeerd![]()
ze is ook een n00b als ze iets niet weetquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als me vriendin soms iets niet weet zeg ik dat ze een n00b is.
Wtf is daar mis mee ?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:02 schreef deejaylethal het volgende:
Gebruikt iemand hier ook wel eens AoE-kreten? Zoals "11" en "14"??
Maar IRL natuurlijk Wuuluuluuuuu!!
als je deze dingen zegt ben je een onwijze fucking gaylordquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:06 schreef teamlead het volgende:
sterf!
stervende hoeren kanker *woord*
pauper
en natuurlijk: mijn **** wat doe je?
guilty
Je bent voorbij alle mogelijke hulpquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:23 schreef Alicey het volgende:
"Mijn ..., wat doe je?"
Als iemand na een onhandige actie verschrikt vraagt "Wat doe je?" het antwoord "Ik heb hem toch gekocht?
"
"lol" bij het zien of horen van iets grappigs (Geen fokkisme)
"huilies"
"n00b" (Geen fokkisme)
"Whehehe"
Het is eigenlijk best wel erg met me.
Ik denk dat ik dat maar doe. Ik accepteer mijn lot.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent voorbij alle mogelijke hulpGewoon accepteren en doorademen.
Sluit jezelf ff op totdat het over is!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:20 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik zei pas: w00t rofl lollercopter einseins, dat is echt fok!king hevig 14.gif.'
Maar niemand begreep me
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:06 schreef Speth het volgende:
[..]
als je deze dingen zegt ben je een onwijze fucking gaylord
lol, n00b, whehe, komen allemaal bekend voorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:23 schreef Alicey het volgende:
"Mijn ..., wat doe je?"
Als iemand na een onhandige actie verschrikt vraagt "Wat doe je?" het antwoord "Ik heb hem toch gekocht?
"
"lol" bij het zien of horen van iets grappigs (Geen fokkisme)
"huilies"
"n00b" (Geen fokkisme)
"Whehehe"
Het is eigenlijk best wel erg met me.
Dat lijkt me dus echt vet om mee te makenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:46 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik hoorde vandaag bij het zwembad de volgende dingen van 1 persoon
Stervende hoeren kankerhanddoek
Mijn friet, wat doe je
Dat was dus een fokker..
Wie o Wie was in Rheden vandaag ?
daarom heb ik er : ga dood....... tien minuten .... van gemaaktquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:35 schreef MouseOver het volgende:
Sterf heeft irl een behoorlijke impact heb ik gemerkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |