En waarom niet?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:45 schreef MUUS het volgende:
Ik vind van niet.
Het zit duidelijk diep bij de meesten van jullie, ik schijn weer enig in mijn soort te zijn, want ik vind die term wel leukquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:47 schreef Xennia het volgende:
Ik vind het eigenlijk al een schande voor de mensheid dat die term fok veroverd heeft
Die floepte ik er pas ook een keer uit, het werd niet gewaardeerdquote:
Dat heb ik nou ook altijdquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:55 schreef Aurelianus het volgende:
Ik betrap mezelf af en toe op het uitschreeuwen van de kreet "OH EM EF GEE ROFFELKOPTER LOLZ EINS EINS UITROEPTEKENS". Ik houd van de aandacht en de verdwaasde blikken.
En vele hilarische dingen meegemaaktquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:50 schreef StrayDog het volgende:
Hendig sjiek is geen Fok term, is gewoon Limburgs.
Ken die uitspraak al mijn hele leven zo ongeveer.
Wat was je pick up line?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:02 schreef Sebasser het volgende:
Zo kwam ik er laatst achter dat het meisje van mijn dromen geen fokker was
'Hee Schatje; heb je zin in geile Nueckseks??' denk ik..quote:
Ik heb eens een vunzige meneer een foto van tubgirl gegevenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik post wel eens tubgirl in real life ....
En werd je toen gebanned?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb eens een vunzige meneer een foto van tubgirl gegeven
Wat zei ze?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Iets met zullen we de park checken en gruwlijk hendig nat slippen.
de desbetreffende heer was niet bekend in de digitale wereld.quote:
En hoe reageert ze dan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:10 schreef Ringo het volgende:
Ik roep altijd 'slotje' als mijn schoonmoeder een verhaal wil vertellen.
Met een topicreport.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En hoe reageert ze dan?
Hendig veelquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En vele hilarische dingen meegemaakt![]()
Dat heb ik ook wel eens.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:03 schreef Nosh het volgende:
"Mijn friet, wat doe je!1!"
Toen mijn bakje met friet omkeilde in de trein. Daarna zo heel uitgebreid kijken of je tekenen van herkenning ziet, maar dan is opeens iedereen druk met koeien tellen en fanatiek kijken naar het afwisselende Nederlandsche landschap
Ik wilde eigenlijk op mijn friet gaan stampen, en dan tegen de turk tegenover me heel hard 'JA IK HAD HEM TOCH GEKOCHT WEHEHEHEquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens.
1 keer zag ik een glimlach van iemand, dat moet dan een fokker zijn.
Hij sprak me later ook nog aan.. 'Dat was wel matig hoor'
ahhahahum...da's alleen als z'n vrienden erbij zijn...KUCHEKUCHEKUCHEquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:15 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk op mijn friet gaan stampen, en dan tegen de turk tegenover me heel hard 'JA IK HAD HEM TOCH GEKOCHT WEHEHEHE' roepen, maar ik was bang dat hij me dan zou slaan
Ik vind "zoek een tak en sterf" dan nog net iets leuker.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:20 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom niet gek ? ik gebruik het woord rofls enzo ook int echt, ook tegen me vriendin
En dan zeg ik altijd: ik ben een nerd he ?
En dan zegt ze meestal: jah
Serieus ... mijn vriendin boeit dat nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:23 schreef MrSASO het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ben je nu serieus of zit je weer te dollen.
nee, die heeft het al zwaar genoeg jaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Serieus ... mijn vriendin boeit dat niet
Zij gebruikt gewoon normale woorden, ik gebruik de woorden rofls omfg bbq, neuqen ? welquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ze zegt zeker zelf ook telkens "PWNED" ofniet??
Wanneer ik een dikke bak zie met chrome velgen enzo zeg ik: ooooh jong hendig sjieke oto !quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:01 schreef Mr.Mills het volgende:
"Hendig" wordt hier in Z-Limburg best vaak gebruikt hoor, net als "sjiek"......de combinatie minder trouwens
Boh gek.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wanneer ik een dikke bak zie met chrome velgen enzo zeg ik: ooooh jong hendig sjieke oto !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |