Gelijk nog maar een keer gedaan...of te kijken of het anders voelde...maar dat was niet het geval.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:55 schreef YesButNoBut het volgende:
Hahaha... maar was je toen geshockeerd of dacht je ach boeit niet?
Geen probleem, d'r is een hele partij mensen waar je zo bij zou kunnenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:19 schreef YesButNoBut het volgende:
Nee, mijn enige achterneef is 6. dat zou weer andere meningen opleveren![]()
Totdat ze besluiten om hun kinderwens in vervulling te laten gaan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:46 schreef Oblivion het volgende:
Kennis van mij is getrouwd met een volle neef. En ook weer gescheiden...![]()
Kan gewoon hoor, no problemo!![]()
Nope, net zoveel kans bij twee mensen die elkaar pas kennen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:48 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Totdat ze besluiten om hun kinderwens in vervulling te laten gaan.
Dit is ronduit ziek. Waar is dat? Staphorst?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:46 schreef Oblivion het volgende:
Een tijdje geleden was hier een heel nachtprogramma van radio 538 mee gevuld!quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:46 schreef Oblivion het volgende:
Ik vraag me af wanneer zij ongebouwd is.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:36 schreef YesButNoBut het volgende:
Maar hij zit er een beetje mee dat ze zijn achterneefje is.![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:07 schreef kriele het volgende:
[..]
Dit is ronduit ziek. Waar is dat? Staphorst?
Heb zelf ook wel eens een verliefde achterneef gehad, maar nee voor mijn gevoel kon het dus ook niet.quote:Achterneef? Men zegt dat het kan, maar toch vind ik het niet echt kunnen. Maar das puur een gevoel.
Op de een of andere manier vind ik het dan weer anders, omdat ze gewoon niet met elkaar opgegroeid zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen.
Ze kwamen elkaar tegen op Texel, daar woonde hij, werden verliefd, en toen pas kwamen ze er achter dat ze volle neef en nicht waren. Ze kende elkaar helemaal niet.
Familie is zo groot dat niet iedereen elkaar kent.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 05:34 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer zij ongebouwd is.![]()
Ja klopt. Als je als achterneef en -nicht bent opgegroeid alsof je neef en nicht bent, dan vind ik het bijvoorbeeld ook weer niet kunnen. Bewn je neef en nicht, maar heb je daar geen flauw benul van, dan vind ik het ergens toch weer wel kunnen. Ik vind het moeilijk om een precieze grens te trekken. En op het moment dat er over kinderen wordt nagedacht, dan wordt het ook weer anders.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:22 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik het dan weer anders, omdat ze gewoon niet met elkaar opgegroeid zijn.
Hap hap hapquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:11 schreef Natalie het volgende:
En zoiets is geen incest, 1299.
Je kunt het makkelijker zeggen: het kind van je vaders/moeders neef of nicht.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:09 schreef Natalie het volgende:
Achternicht- en neef zijn wél verwant aan elkaar. Meestal betreft het dan kleinkinderen van de broer of zus van oma/oma. En da's best een stuk, genetisch gezien, en dus verder ook niet belangrijk. Een huwelijk tussen een directe neef en nicht is trouwens ook toegestaan in Nederland. (maar dan bedoel ik niet in de constructie dat één een een oom- of tantezegger is)
Ik heb zelf ook neef/nicht huwelijk in de familie btw.
Niets vreemds aan. Het komt in bepaalde kringen en culturen wel vaker voor. Al zou ik het niet generaties lang blijven doen.
hehe ik weetquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:11 schreef Natalie het volgende:
En zoiets is geen incest, 1299.
Mensen uit dezelfde familie hebben kans dezelfde kleine afwijkingen in hun genen te hebben.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:46 schreef XiChico het volgende:
Waarom kunnen bloedverwanten die met elkaar neuken eigenlijk mismaakte kinderen krijgen?
Grapje van god?
Recessieve allelen enzo.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:46 schreef XiChico het volgende:
Waarom kunnen bloedverwanten die met elkaar neuken eigenlijk mismaakte kinderen krijgen?
Grapje van god?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |