(of handtekening ofzo)quote:Hard work never killed anyone, but why take the risk?
Sterker nog, er klopt niks van.Het is gewoon 100% bagger. Ff getest hoe de download was, meteen 60% langamer etc. Dat wordt gewoon weer kabels trekken door het huisquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:01 schreef Q. het volgende:
Het is vaak kut. Als het werkt is het tof, maar lang niet zo goed als ze mee adverteren.
Internet werkt gewoon, aan Chello ligt het niet. Puur en enkel dat kuttige TERING netwerk.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:02 schreef Salsagirl het volgende:
Vind het erg genoeg voor je maar moet stiekum beetje lachen..
Maar kan je niet contact opnemen met waar je het gekocht heb?
eb/of heb je chello al gebeld ..met wat het kon zijn?
Chello helpdesk medewerker: Heeft u de kabeltjes goed aangesloten meneer?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:02 schreef Salsagirl het volgende:
Vind het erg genoeg voor je maar moet stiekum beetje lachen..
Maar kan je niet contact opnemen met waar je het gekocht heb?
eb/of heb je chello al gebeld ..met wat het kon zijn?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:04 schreef XiChico het volgende:
[..]
Chello helpdesk medewerker: Heeft u de kabeltjes goed aangesloten meneer?
Klant: uh ja ik heb draadloos.
Medewerker: Oh nou dan weet ik het ook niet ! prettige dag nog.
Vast wel. Ik zal proberen wat minder reflecterende ijzerlucht uit te ademen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
meestal ligt het probleem ergens halverwegen toetsenbord en stoel
Tja, hoe langer de afstand, hoe langzamer het wordt. Als de afstand groter is dan zullen niet alle pakettjes meer goed overkomen, waardoor ze nog een keer verstuurd moeten worden, en dat kost snelheid.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:02 schreef Camplo het volgende:
[..]
Sterker nog, er klopt niks van.Het is gewoon 100% bagger. Ff getest hoe de download was, meteen 60% langamer etc. Dat wordt gewoon weer kabels trekken door het huis![]()
Je had beter een glimmende schone modem kunnen halen, die werken beter.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:59 schreef Camplo het volgende:
Vies goor draadloos modem gekocht, met bijbehorende adapters.
Mijn wireless internet doet het altijd goed. nooit problemen, zit op zolder met 1,5 mb/s. Maar ik heb dan ook wel goeie spullen en niet goedkope aldi wifi.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:01 schreef Q. het volgende:
Het is vaak kut. Als het werkt is het tof, maar lang niet zo goed als ze mee adverteren.
Goedkope Aldi spul?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:12 schreef Agorias het volgende:
[..]
Mijn wireless internet doet het altijd goed. nooit problemen, zit op zolder met 1,5 mb/s. Maar ik heb dan ook wel goeie spullen en niet goedkope aldi wifi.
Je zit toevallig toch niet in de buurt van een spiraal bed hequote:Op donderdag 22 juni 2006 21:13 schreef Camplo het volgende:
[..]
Goedkope Aldi spul?
Router van 89 euro (D-Link Di-624)
en 2 D-Link Wireless G Extreme 108 mbit adapters van 49.95 p/stuk.
Aldi spul?![]()
Geen idee, staat een bed naast me, maar de verbinding komt daar niet langs gezien het punt waar de router staat (3 m achter me).quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:14 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je zit toevallig toch niet in de buurt van een spiraal bed he![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |