Uhm.. Wel..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:50 schreef Joene het volgende:
[..]
OMG,ik hoop niet dat mij dat overkomt , je gaat me niet vertellen dat die ook is gaan beffen sinds je bent getrouwd
quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:58 schreef Mainport het volgende:
Goedemorgen.
Noop.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weten jullie ook het geslacht van de baby?
Houjebek.quote:
Om met de Brabantse kassameisjes te spreken: "Oooooooh, vuile slet!".quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:21 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ooh jongens toch, het is een beetje uit de hand gelopen vannacht...
Ik was pas om 4 uur thuis ofzo, en om 7 uur er weer uit... en toen en toen... oh mijn god wat een ochtend ook weer, haha... blij dat ik nog leef.............
Behoorlijke slet jaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Om met de Brabantse kassameisjes te spreken: "Oooooooh, vuile slet!".
Das mijn geheimquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:24 schreef GI het volgende:
Hoe heet de persoon ?
Is het mannelijk of vrouwelijk ?
Was het lekker ?
Behoorlijk verrot kan ik je wel zeggen, en nog steeds een beetje geilquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:24 schreef GI het volgende:
Zeg, LKM, hoe zit je erbij daar ?
Nee, we missen nog een relnicht die om het minste en geringste explodeert.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:29 schreef Magicmind het volgende:
O wat zijn jullie slecht. Deeltje 38 alweer?
Dit ruikt naar de Usuals.
De nicht is stuk.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:31 schreef jogy het volgende:
Nee, we missen nog een relnicht die om het minste en geringste explodeert.
Zeg vieze Zeeuwse teringhoer, ga eens dood.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:35 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Rot gewoon lekker op naar je eigen stekkie
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:40 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Zeg vieze Zeeuwse teringhoer, ga eens dood.
Of ben je nog de enige hoer in Zeeland?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:40 schreef Magicmind het volgende:
Zeg vieze Zeeuwse teringhoer, ga eens dood.
Jij gelukkig nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:41 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Of ben je nog de enige hoer in Zeeland?
Want makelaarette gelooft natuurlijk niemand, wie wil er nou een huis kopen in Zeeland?
nou nu jarno nog nadoen, de stationswagen had je al geloof ik he?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:43 schreef GI het volgende:
Ofzo.
Ik ben getrouwd, ik mag me er niet meer mee bemoeien eigenlijk
Echt, heel goed antwoord.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:44 schreef Joene het volgende:
[..]
nou nu jarno nog nadoen, de stationswagen had je al geloof ik he?
Had wel ff gebeld hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:44 schreef Joene het volgende:
te laat op je werk is niet okay
quote:Ja hoi, ik ben wat later aangezien ik de sleutels bij mijn neukertje langs moet brengen. Waarschijnlijk gaat hij me nog even uitwonen ook. Dus ik ben er pas na twaalven
whehhee , nah stationswagen + kind en evt de hond en je hebt allesquote:
Nou, het zal wel hard gaan in de Zeeuwse huizenmarkt.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:13 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Pff ik weet het ook allemaal ff niet meer hoor, haha maar het was wel super gezellig
We hebben al een shortlist, ja.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
maar al wel flink lopen brainstormen over namen?
Je kan typen wat je wil maar lelijk is ze niet. Jij bent gewoon niet meer objectief.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:15 schreef Magicmind het volgende:
Ik heb net even de foto's van die lieve kleine hoeâh bekeken maar mijn god wat zie je eruit!![]()
Wie heeft dat gedaan? Aanklagen die hap! Tering.
Heb je het tegen mij?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:15 schreef Magicmind het volgende:
Ik heb net even de foto's van die lieve kleine hoeâh bekeken maar mijn god wat zie je eruit!![]()
Wie heeft dat gedaan? Aanklagen die hap! Tering.
Niet?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
als 't voor een meisje maar niet romantica is !
Gaat je naamquote:
Jogi, neem even een kopje koffie en kijk nog eens.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:21 schreef jogy het volgende:
Je kan typen wat je wil maar lelijk is ze niet. Jij bent gewoon niet meer objectief.
Ik heb onderhand 4 espresso-achtige drankjes op maar ik zou het er wel op kunnen hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:25 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Yogi, neem even een kopje koffie en kijk nog eens.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb onderhand 4 espresso-achtige drankjes op maar ik zou het er wel op kunnen hoor.
Het 'ergens op kunnen' is iets anders dan 'een lekker wijf'.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:26 schreef jogy het volgende:
Ik heb onderhand 4 espresso-achtige drankjes op maar ik zou het er wel op kunnen hoor.
Kijk dan Jogy! *wijst*quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:32 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
musical
Volgens mij lees je mijn berichten niet goed.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:45 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Het 'ergens op kunnen' is iets anders dan 'een lekker wijf'.
Think about it.
Wat is er mis met musicals? Afgezien van het feit dat het een kudde rond rennende mannen en vrouwen in pakjes bevat die al jengelend over het podium rennen en je al zittend hoopt dat er een stuk verlichting afbreekt en slachtoffers maakt.quote:
Ik ben sowieso dom. Sorry, ik probeer alleen maar mijn steentje bij te dragen aan deze maatschappij.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:47 schreef jogy het volgende:
Volgens mij lees je mijn berichten niet goed.
Correct maar zo'n jandoedel als Krea meldt zich hier niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:53 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Oldbies, grote mond, maar niks in de broek.
Newbies, vervelend en vooral irritantquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:53 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Oldbies, grote mond, maar niks in de broek.
Don't call me a newbie, you prick!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
Newbies, vervelend en vooral irritant
Ja leuk, optiefen maar weerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:57 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Don't call me a newbie, you prick!
Jij hebt wel een hele grote smoel voor een newbie die met pek en veren uit de crew is gekankerd.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:13 schreef amaranta het volgende:
LKM is niet lelijk. En een slet is ze ook niet.![]()
Je zou willen dat je je eens in mij mocht wurmen hequote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:15 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Kijk dan. Die slet weet zich overal in te wurmen.
Doe ff normaal!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:15 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Kijk dan. Die slet weet zich overal in te wurmen.
Dat sloeg niet op mij hoor. ik gaf weer wat een nachtje stevig zuipen op kan leveren.quote:
Misschien moet je je feiten wat beter op een rijtje hebben...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:02 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Jij hebt wel een hele grote smoel voor een newbie die met pek en veren uit de crew is gekankerd.![]()
Heb ik.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
Misschien moet je je feiten wat beter op een rijtje hebben...
En pleur nou maar op uit dit topic, je hebt hier geen drol te zoeken kneus
Nee kneus, ik ben zelf opgestapt. En met je ID boven de 100K heb je hier sowieso geen drol te zoekenquote:
Correctie een kankerkneus, mijn fout. Ga nu maar dood, kop een trein, snij je polsen door, doe wat...quote:
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:35 schreef Magicmind het volgende:
Hallo, Dubbeldrankl!
Mjah, dat houdt je op de been.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
Nee kneus, ik ben zelf opgestapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |