Om aan die dingen te ontsnappen doe ik vaak muziek aan met oordoppen waardoor je niks van de buitenwereld hoort ..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 04:48 schreef Magicmind het volgende:
Het komt in golven.
Nu wil ik niet dood, maar dat kan morgen anders zijn.
Ik heb het al vaker bij de hand gehad, zo van: 'Kan ik nu dood a.u.b?"
Verder lijkt het me heerlijk; lekker dood, geen gelul, geen gezeik en alles gaat goed.
Kan dat?
helemaal mee eens... mensen die echt doodwillen die praten er niet over..... die doen het.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 04:56 schreef supersnol het volgende:
Een ex-vriend van mij had het zelfde. Als je er vrede mee hebt, moet je het gewoon doen, waarom leven als je er geen zin meer in hebt. Maar denk je niet dat het meer vragen om aandacht is, dan dat je echt dood wil?
Onzin.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 05:04 schreef pacandor_ het volgende:
helemaal mee eens... mensen die echt doodwillen die praten er niet over..... die doen het.
spreek uit ervaring.
waarom zeg je dat dan!?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 05:10 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Onzin.
Ik heb totaal geen zin om dood te gaan. Wat ik wel wil is rust. Geen gezeik en gelul.
Ik spreek ook uit ervaring. Dat bijdehandte kan je dus wel laten varen.
Ja.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 05:13 schreef pacandor_ het volgende:
je topic titel heet " zin om dood te gaan" maar je hebt geen zin om dood te gaan!?
Raar topic dan.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 05:10 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Onzin.
Ik heb totaal geen zin om dood te gaan. Wat ik wel wil is rust. Geen gezeik en gelul.
Ik spreek ook uit ervaring. Dat bijdehandte kan je dus wel laten varen.
De zin om te stoppen met alles.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 05:34 schreef Megumi het volgende:
Raar topic dan.
Yup.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 05:39 schreef Sebasser het volgende:
aandachttrekkerij ?
Zou toch wel op een andere manier moeten kunnen.quote:
Te laat met je gezeik.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 05:42 schreef Megumi het volgende:
Zou toch wel op een andere manier moeten kunnen.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 05:46 schreef TheThirdMark het volgende:
Begin een nieuw leven, dan moet je eerst het huidige eindigen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:09 schreef xstatic1975 het volgende:
Ga emigreren, begin een nieuw leven ergens anders
Een vriend van mij heeft alles (baan huis en vriendin) op gegeven om voor 3-4 maanden naar Azie te gaan. Hij was Nederland en alles wat erbij hoorde helemaal zat. De tijd van zijn leven gehad. en hij zou het zo weer doen. Gewoon die batterij even opladen....quote:Op vrijdag 23 juni 2006 04:48 schreef Magicmind het volgende:
Het komt in golven.
Nu wil ik niet dood, maar dat kan morgen anders zijn.
Ik heb het al vaker bij de hand gehad, zo van: 'Kan ik nu dood a.u.b?"
Verder lijkt het me heerlijk; lekker dood, geen gelul, geen gezeik en alles gaat goed.
Kan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |