Mijn Ebay link niet gezien? Nu al bijna 80 euro. En heb al verkochte DSen gezien voor 100 euro.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:15 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
ik heb een beetje rondgekeken op Marktplaats en ik zie er toch wel af en toe voor 20 euro meer op geboden worden..
Mooie foto'squote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:39 schreef Tomasso het volgende:
[[url=http://xs102.xs.to/xs102/06255/DS_Lite_5.gif.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs102.xs.to/xs102/06255/DS_Lite_4.gif.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs102.xs.to/xs102/06255/DS_Lite_3.gif.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs102.xs.to/xs102/06255/DS_Lite_2.gif.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs102.xs.to/xs102/06255/DS_Lite_1.gif.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik ben gezwicht en heb gelijk mario kart gehaaldquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:17 schreef MeZZiN het volgende:
Ik ben verliefd..... wat is die DS lite toch mooi![]()
Heb net hem ff vast gehad in de Bartsmit en hij is mooi... net mijn iBook in het kleinbeters!
Nog niet gekocht omdat ik nog te veel bezig ben golden sun enzo .... (GBA sp weer uit het stof gehaald) en er nog niet voor mij echte must haves zijn die ik per direct wil hebben ik wacht nog wel ff.
Maar ik weet alleen niet of ik heb misschien al morgen toch als nog haal zodat ik gewoon er al lekker mijn GBA games kan spelen op de DS want hij ligt echt heeeeeeeerlijk in de hand de SP is ff te klein voor mijn handen.... zucht.....
* MeZZiN check zijn fun spaarrekening.... en er is genoeg voor een DS Lite...... keuzes....![]()
volgens mij wel...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:08 schreef Frankeinstein het volgende:
hoort de Lite trouwens zo'n knak geluid te maken als je hem helemaal opent?
Ja, hij heeft twee standen waarin hij 'klikt'. dus je kan em zelfs eentje verder duwen. Bij de oude ds had je dat niet. en ik denk dat dit wel fijn is zodat ie niet zo makkelijk verplaatst.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:08 schreef Frankeinstein het volgende:
hoort de Lite trouwens zo'n knak geluid te maken als je hem helemaal opent?
afkloppenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
Hoeveel pech kun je hebbenIk heb 3 GBAs en nu 2 DSen en ik heb nergens last van
Same here. 3 GBA's, 3 DS'en en een zooi TFT monitoren, allemaal zonder dode pixels.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
Hoeveel pech kun je hebbenIk heb 3 GBAs en nu 2 DSen en ik heb nergens last van
Niemand.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:22 schreef SillyWalks het volgende:
Ik heb een witte DS LiteYay!
Wie weet wanneer Zelda voor de DS uitkomt?
helaas is dat nog onbekent. Maar ergens na de zomer vermoed ik. Ik kan er in iedergeval niet op wachten.... maargoed ik heb er nog een paar van de GBA in te halenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:22 schreef SillyWalks het volgende:
Ik heb een witte DS LiteYay!
Wie weet wanneer Zelda voor de DS uitkomt?
In mijn straat heeft niemand een beveiligd netwerk. En niemand kijkt ook op elkaars PC's (ip log). Enige wat ik heb gedaan met me router is em cloaken. Pas als je mac adress in de router staat kun je de router uberhaupt zien. Geen gezeik met WEP of WPA.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 07:49 schreef MeZZiN het volgende:
Alleen jammer dat de DS geen WPA ondersteund Moet als nog een extra AP kopen alleen voor de DS en een extra netwerk kaart in de server....![]()
Ik ga niet mijn netwerk downgraden naar WEP bagger......
Ach is ook wel weer handig voor de Wii die zal namelijk maar WEP ondersteunen....
* MeZZiN kijk weer ff naar de mooie netwerk aansluiting die ie gemaakt heeft voor de revolution toen ie het huis aan het verbouwen was en baalt dat op de wii geen ouderwetse netwerk aansluiting zit.....
Maar verder wel gaaf ding lekker mario kart gespeeldtrouwens mooie grapics voor zo een klein apparaat.... Mag dan wel niet PSP kwaliteit zijn maar toch wel heel mooi
Wilde online gaan maar tja ik kan me zelf toch nooit meten met echte goede karters.....
1. Dat is zonder belasting, dus gooi je dat erop, dan valt er verschil op zich wel mee... Al is het idd wat veel.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:17 schreef Blathers het volgende:
Ik heb de DS Lite, en na al die veren in de kont van Nintendo wil ik toch even wat negatiefs zeggen:
1, de prijs. 150 euro is belachelijk! 130 dollar in Amerika
2, de batterijduur op zijn helderst is 4~5,5 uur. De eerste keer ging mijn batterij naar 5,5 uur uit. Nu na 4 uur.
Ik heb geen problemen met de D-pad hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:17 schreef Blathers het volgende:
Ik heb de DS Lite, en na al die veren in de kont van Nintendo wil ik toch even wat negatiefs zeggen:
3, de d-pad is verschrikkelijk slecht. De d-pad op de oude DS is veel beter. Diagonaal lopen met ACWW is erg lastig in vergelijking met de DS.
Ooit van Kismit gehoord... dan zie ik ook jouw netwerk hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:35 schreef BMH het volgende:
[..]
In mijn straat heeft niemand een beveiligd netwerk. En niemand kijkt ook op elkaars PC's (ip log). Enige wat ik heb gedaan met me router is em cloaken. Pas als je mac adress in de router staat kun je de router uberhaupt zien. Geen gezeik met WEP of WPA.
Binnen 2, buiten 4 is zat.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:03 schreef Blathers het volgende:
@Xrenity: Ik koop geen Lite omdat ik met helderheid niveau 1 wil spelen.
Er zijn wel meer mensen die dat hebben hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 07:49 schreef MeZZiN het volgende:
Wilde online gaan maar tja ik kan me zelf toch nooit meten met echte goede karters.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |