quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de sudokus juist fijner dan in een boekje aangezien je dingen kan uitwissen
Hoe ouderwetsquote:
kauwt wel lekkerder weg dan zo'n stylusquote:
Mja ik ookquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de sudokus juist fijner dan in een boekje aangezien je dingen kan uitwissen
Ik heb zo'n dramatisch handschrift dat hij het vaak verkeerde cijfers invult. Bij die sommetjes op tijd is dat ook soms mijn downfall.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
MM had 'm woensdag... e-plaza vrijdag.... Ja ik kan niet ff twee dagen wachten als ik weet dat ie al ergens ligt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:49 schreef BMH het volgende:
Steun je lokale gameshop! koop em niet bij de MM.
Gameshop! E-plaza is een bart smit met een andere naam.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:52 schreef number50 het volgende:
[..]
MM had 'm woensdag... e-plaza vrijdag.... Ja ik kan niet ff twee dagen wachten als ik weet dat ie al ergens ligt.
De winkel is altijd je eerste aanspreekpunt.. Je hoeft dus echt NOOIT de fabrikant te bellen/mailen.. Dit moet de winkel gewoon voor je doen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:52 schreef JK het volgende:
E-Plaza geeft je ook maar 2 weken garantie, daarna mag je het zelf uitzoeken met de fabrikant (zo was het in elk geval met de PS2 een paar jaar terug).
MM heeft 'm voor 146 euro inderdaad maar dan zit je nog wel met reiskosten/parkeerkosten.
Games haal ik wel waar ze het goedkoopste zijn, maar consoles vaak bij de echte gameshop
Ik kan rennen naar de mediamarkt zonder dat ik buiten adem ben, maar als ik een gameshop zou zoeken ben ik niet voor het donker terug.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:52 schreef JK het volgende:
MM heeft 'm voor 146 euro inderdaad maar dan zit je nog wel met reiskosten/parkeerkosten.
ach, koop een Wii, Dslite en een x360 en je zit nog steeds rond de ps3 prijsquote:Op zondag 25 juni 2006 10:59 schreef ikookhier het volgende:
Ik heb wel de smaak te pakkenmaar stel het kopen nog even uit,
wil een wii het is dan ook wel verleidelijk om een DS lite er naast te planten![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 11:31 schreef turkish_n3z het volgende:
[..]
ach, koop een Wii, Dslite en een x360 en je zit nog steeds rond de ps3 prijs
De DS slaat alle spelgegevens op op de cartrirdge van de gamequote:Op zondag 25 juni 2006 12:03 schreef ikookhier het volgende:
Ik heb een vraag over het geheugen van de DS Lite,Als ik een spel er uit haal blijft waar je ben dan opgeslagen ?? HI score enz...
zo ja, van hoe veel spellen kan hij het onthouden?
briljantquote:Op zondag 25 juni 2006 12:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
De DS slaat alle spelgegevens op op de cartrirdge van de game![]()
Nee hoor, Playtstation en Xbox hebben een eigen service lijn waarmee ze je defecte console komen ophalen. Niets met de winkelier te maken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:54 schreef BMH het volgende:
[..]
De winkel is altijd je eerste aanspreekpunt.. Je hoeft dus echt NOOIT de fabrikant te bellen/mailen.. Dit moet de winkel gewoon voor je doen.
Dat kan wel zijn.. Maar daar hoeft je geen gebruik van te maken. Je kunt altijd terrecht bij de winkel waar je em gekocht hebt.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee hoor, Playtstation en Xbox hebben een eigen service lijn waarmee ze je defecte console komen ophalen. Niets met de winkelier te maken.
Te weinig framesquote:Op zondag 25 juni 2006 12:25 schreef Adelante het volgende:
BMH, kan je avatar ook iets minder snel draaien
geeft nog wat kans om te zien hoe mooi de dsl is!
quote:Op zondag 25 juni 2006 12:48 schreef noekje het volgende:
Is het heel erg dat ik nintendogs wel leuk vind ook al ben ik een grote meid?
Gisteren de DS gekregen en ik vind het een geweldig ding!
Ach ik ben 25+ en mijn vrouw is 30+ en wij spellen ook 'Kiddy' games .... LOL zoals een klein jongetje in een groen pakje enzo met pastel kleurige graphics.... Boeie als je het maar leuk vind!quote:Op zondag 25 juni 2006 12:48 schreef noekje het volgende:
Hahaha, ik ben zelf 24 en ik speel ook nog het liefst Nintendo games. Toch voel ik me al een heel grote jongenquote:Op zondag 25 juni 2006 12:48 schreef noekje het volgende:
quote:Op zondag 25 juni 2006 13:15 schreef Cubewoods het volgende:
Nou ik heb een mooie Zwarte DS Lite gekocht hoor
De vingerafdrukken zijn te zien op de buitenkant... Aan de binnenkant is de DSL gewoon mat.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:20 schreef H.Flick het volgende:
Heeft de zwarte DS geen last van de welbekende vingerafdrukken hel waar de PSP ook aan lijdt? Ik heb expres een witte genomen omdat dat te voorkomen.
Weer constant poetsen dus.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:22 schreef BMH het volgende:
[..]
De vingerafdrukken zijn te zien op de buitenkant... Aan de binnenkant is de DSL gewoon mat.
Ik heb ook een witte genomen omdat dat zo mooi staat bij mijn Witte Macbook. En nu moet ik dus ook en witte Wii kopen. Mijn Xbox360 is natuurlijk ook wit. Mijn zwarte HDTV past dan weer mooi bij de zwarte PS3 die ik ga halenquote:Op zondag 25 juni 2006 13:25 schreef Cubewoods het volgende:
Staat ook mooi naast me(Toekomstige) Wii en Zwart glimmende HDTV
Maar wel als hij naast je op je bureau ligt! En dat doet hij vaker dan dat ik speel.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:26 schreef BMH het volgende:
[..]
nee.. Want je ziet het niet als je erop speelt.
Je hebt een 360.. Hoe kun je dan nog klagen over vingerafdrukken op een DSlite?quote:Op zondag 25 juni 2006 13:28 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Maar wel als hij naast je op je bureau ligt! En dat doet hij vaker dan dat ik speel.
Maar ik ben dan ook en gigantische meut als het om vingerafdrukken gaat
Misschien alleen mensen met een console fetish wel.....quote:Op zondag 25 juni 2006 13:33 schreef H.Flick het volgende:
Ik merk niks van vingerafdrukken op een 360, hoor. Sowieso raak je een console veel minder aan dan een handheld.
quote:Wat dacht je van ¤80,- voor de DS en die Zelda Demo Card, en dan kom ik hem ophalen?
quote:Op zondag 25 juni 2006 11:52 schreef Slappy het volgende:
Yooo
Welke merk/soort scherm gebruiken julie voor het beschermen van je touchscreen.
En welke is goed?
potjandrie! dan wordt het nogal vervelend. 25 km heen en terug rijden alleen om zo'n kut luie pixel. Je ziet em niet altijd maar soms ook heel goed, dus ik wil hem eigenlijk wel ruilen.. Hoe werkt dat van Nintendo zelf? Moet je hem dan opsturen ofzo? Zijn daar nog kosten aan verbonden?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:55 schreef __Saviour__ het volgende:
MediaMarkt is een franchiseonderneming. Alle vestigingen zijn dus zelfstandig. Ruilen bij een ander filiaal lijkt me dus niet kunnen
Je kan ze altijd bellen, nummer staat in de HL of op de Nintendo.nl website.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:07 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
potjandrie! dan wordt het nogal vervelend. 25 km heen en terug rijden alleen om zo'n kut luie pixel. Je ziet em niet altijd maar soms ook heel goed, dus ik wil hem eigenlijk wel ruilen.. Hoe werkt dat van Nintendo zelf? Moet je hem dan opsturen ofzo? Zijn daar nog kosten aan verbonden?
Heb je er echt zoveel last van? Met die van mij op het touchscreen heb ik geen moeite hoor, heb nu alleen nog mariokart, valt nergens op daar, ik hou em denk ik lekker. Terwijl ik elke dag in alkmaar kom waar ik em vandaan heb, luiheidquote:Op zondag 25 juni 2006 14:07 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
potjandrie! dan wordt het nogal vervelend. 25 km heen en terug rijden alleen om zo'n kut luie pixel. Je ziet em niet altijd maar soms ook heel goed, dus ik wil hem eigenlijk wel ruilen.. Hoe werkt dat van Nintendo zelf? Moet je hem dan opsturen ofzo? Zijn daar nog kosten aan verbonden?
Ik heb m voor 131quote:Op zondag 25 juni 2006 14:15 schreef jap85 het volgende:
[..]
Bij de MM in alkmaar had ik em voor 144.
Uit je advertentie:quote:Op zondag 25 juni 2006 14:03 schreef Roi het volgende:
Nintendo DS | Compleet & als nieuw !
En dan krijg ik gelijk dit mailtje
[..]
Is dat niet een heel ander soort advertentie?quote:en een strap on
Wat is je probleem dan? of heb je geen draadloos netwerk thuis?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:18 schreef ASSpirine het volgende:
Ja, kheb mijn DS Lite
Uiteindelijk een zwarte gekocht na lang wikken en wegen in de MM
Heb brain training en mario kart erbij gekocht, alleen kan ik nog niet connecten met mijn DS
Haast geen games maken er gebruik van. Tis alleen te gebruiken bij Metroid Prime: Hunters & Mario 64 DS.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:06 schreef H.Flick het volgende:
Volgens mij is het inderdaad thumb strap.
Waarom heeft de Lite dat eigenlijk niet meer?
Verkoop je de Zelda demo disc ook? 0,50 euroquote:Op zondag 25 juni 2006 14:03 schreef Roi het volgende:
Nintendo DS | Compleet & als nieuw !
En dan krijg ik gelijk dit mailtje
[..]
Yup, op dit moment enkel Europa. Je zou er bijna een aantal kopen om ze weer te verkopen nietwaar?quote:Op zondag 25 juni 2006 16:39 schreef Maaark het volgende:
Insane! Komt zeker omdat ze alleen in Europa zwarte hebben?
De E3 trailer van 2005 volgens mij.quote:Wat staat er btw op die zelda demo disc?
3 gouden wikkels.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:50 schreef Roi het volgende:
Mja hoogste bod is van iemand met 0 feedback en de eenahoogste bieder heeft 1 feedback..
Maare wat is een goede prijs die je voor een ouwe DS (zonder games) kan krijgen?
Ik vraag me ook echt ELKE keer hetzelfde afquote:Op zondag 25 juni 2006 16:54 schreef BMH het volgende:
Waarom heb ik nooit problemen met Nintendo hardware?
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:54 schreef BMH het volgende:
Tja persoonsafhankelijk, ik heb bijv. een hele oude PS2 nooit problemen mee gehad. Terwijl ik al 2 DS'sen heb moeten terugbrengenquote:Op zondag 25 juni 2006 16:54 schreef BMH het volgende:
ik heb em ook op marktplaats staan en bij mij is er al 2 x 90 geboden..quote:Op zondag 25 juni 2006 16:02 schreef Roi het volgende:
Hehe ja daar twijfelde ik ook al over. Had ff snel gegoogled en vond wel afbeeldingen dus ik heb het maar zo genoemd! (Wrist Strap is de officiele naam lees ik dus net.)
Ik heb trouwens een bod van ¤80 voor mijn DS gehad, gelijk doen of nog ff wachten ?
Had jij niet je eerste DS in 3 keer moeten kopen?quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had jij niet je eerste DS in 3 keer moeten kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |