abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39115681
Hét topic over Thomas en mijn andere kikkerliefjes
Mijn liefjes op 7 mei 2006

En mijn liefjes zoals in de laatste posts van Deel 1

Op de planning, binnenlang: Project 'Free Thomas'.

[ Bericht 34% gewijzigd door warrel op 22-06-2006 16:20:39 ]
I will take the sun in my mouth
pi_39115962
Mag ik vragen hoe je ze in leven gehouden hebt? :S bij mij gaan ze altijd dood :S
pi_39116110
Ten eerste een hele hoop liefde. Verder zorgen voor genoeg eten (algen als het nog visjes zijn, later tubifex, en als kikkertje fruitvliegjes) en genoeg ruimte.
Tsjah, deel 1 staat er vol mee, ook met ervaringen van andere ouders.
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:21:15 #4
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39116155
TVP. Ik wil natuurlijk wel op de hoogte blijven van het wel en wee van je kikkerkindekes Warrel
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:24:10 #5
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39116246
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:20 schreef warrel het volgende:
Ten eerste een hele hoop liefde. Verder zorgen voor genoeg eten (algen als het nog visjes zijn, later tubifex, en als kikkertje fruitvliegjes) en genoeg ruimte.
Precies, liefde, aandacht, structuur en regelmaat, en geborgenheid, enzo
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:33:08 #6
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_39116561
ik heb albino kikkers !
pi_39116637
Wat zijn ze groot geworden
pi_39116700
quote:
mja, dat deed ik allemaal... maar kikkertjes werden het nooit... vorige x (was ik 13 ofzo) had ik er op een gegeven moment nog maar 3, en die maar uitgezet in de vijver...
pi_39116798
quote:
Hoe voer je een kikker fruitvliegjes? En waar koop je die? Ik neem aan dat je niet zelf een schaal rottend fruit hebt staan om ze te lokken
pi_39116812
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:24 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Precies, liefde, aandacht, structuur en regelmaat, en geborgenheid, enzo
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:33 schreef luciferist het volgende:
ik heb albino kikkers !
Foto's!
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:35 schreef Bluezz het volgende:
Wat zijn ze groot geworden
Mooi he, maar ze lijken ook vooral zo groot omdat ik de supermacrofunctie van m'n camara had gevonden. Maar het zijn wel al échte stoere kikkerbeestjes.
pi_39117035
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:37 schreef daeri het volgende:

[..]

mja, dat deed ik allemaal... maar kikkertjes werden het nooit... vorige x (was ik 13 ofzo) had ik er op een gegeven moment nog maar 3, en die maar uitgezet in de vijver...
Ik had er eerst ook 18, nu 12. Maar helemaal zeker ben ik daar niet eens van. Ik heb nu 5 of 6 kikkertjes en een paar gekke achterlopende kikkervisjes. En toen het niet goed ging wilde ik ze ook maar gewoon uitzetten. Maar pff, natuurlijke selectie, al doe je nog zo je best. Er gaan er gewoon een aantal dood.. En ik wilde de sterke liefjes niet zomaar aan hun lot overlaten
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:40 schreef Tunnelguppie het volgende:

[..]

Hoe voer je een kikker fruitvliegjes? En waar koop je die? Ik neem aan dat je niet zelf een schaal rottend fruit hebt staan om ze te lokken
De vliegjes heb ik bij een aquariumspeciaalzaak gekocht. In een bakje.
  † In Memoriam † donderdag 22 juni 2006 @ 16:52:51 #12
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_39117192
Topic gevonden

Je zou Thomas op een muntstukje kunnen zetten voor een foto, dan zie je goed hoe groot (of klein) die nog is
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_39117292
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:52 schreef Barbaaf het volgende:
Topic gevonden [afbeelding]

Je zou Thomas op een muntstukje kunnen zetten voor een foto, dan zie je goed hoe groot (of klein) die nog is
Ohjah! Goed idee.. Hm, ik ga eventjes kijken of ze mooi poseren
pi_39118006
Haha, mijn liefjes zijn echte gold diggers. Papa zal trots op ze zijn
Het plankje hield de muntjes maar net, dus soms kapseisde het plankje waardoor er nu allemaal muntjes op de bodem liggen
Op de latere foto's til ik het plankje op.

En dit zijn nog maar twee van mijn liefjes. De onderste is iets groter en ik heb er nog één zwemmen die nog wat groter is. Maar klein, zoals je nu goed kan zien.
Oh, de muntjes zijn 1 ct en 10 ct muntjes.

Oh 2: Pleegpapa is verhuist. Hij kwaakte zo hard dat m'n ouders' nachtrust niet zo rustig meer was. Hij is in een gezellig polderslootje gezet waar ook andere vrolijke kwakers zitten. Nu is alleen pleegmama er nog.

[ Bericht 7% gewijzigd door warrel op 22-06-2006 17:44:58 ]
  † In Memoriam † donderdag 22 juni 2006 @ 19:20:24 #15
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_39121191
Die onderste is echt mooi, een complete kikker (met tekening en al) op het formaat van een centje , ik kan me voorstellen dat je zulke schatjes niet wil laten gaan. Miischien dat één van de kikkerfokkers uit het vorige topic nog tips heeft om ze (op) te voeden tot ze groter zijn dan de bek van een volwassen kikker, met krekeltjes oid. want ze zullen vroeg of laat wel uitgekeken zijn op die kleine fruitvliegjes.

Eergisteren had ik ernstig behoefte aan een stel kikkers trouwens, ik was in een volkstuintje aan het werk en werd opgevreten door de muggen. Heb nu 30 bulten
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_39123254
Vol spanning het vorige topic over de kikkerdril gevolgd Dat was inderdaad geweldig Dus nu maar eens in de gaten houden hoe het met de kikkerbeestjes afloopt.. maar met zķ véél liefde komt dat vast goed

Oh, deze twee zijn nu al favoriet

"a dream worth having, is a dream worth pursuing"
pi_39123422
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 20:12 schreef Jochem82 het volgende:
Vol spanning het vorige topic over de kikkerdril gevolgd Dat was inderdaad geweldig Dus nu maar eens in de gaten houden hoe het met de kikkerbeestjes afloopt.. maar met zķ véél liefde komt dat vast goed

Oh, deze twee zijn nu al favoriet

[afbeelding]
Ok, en dat is dus de kikkertjespapa!
Hoi lief!
pi_39123547
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 20:17 schreef warrel het volgende:

[..]

Ok, en dat is dus de kikkertjespapa!
Hoi lief!
Hey, vriendinlief.. nu heb je het alweer verklapt
pi_39123607
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 20:20 schreef Jochem82 het volgende:

[..]

Hey, vriendinlief.. nu heb je het alweer verklapt

Pff, hela! Ze mogen toch wel weten wie er zo mooi heeft gezaagd en getimmerd!
pi_39124089
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 20:22 schreef warrel het volgende:

[..]

Pff, hela! Ze mogen toch wel weten wie er zo mooi heeft gezaagd en getimmerd!
Tuurlijk! Voor tips en trucs over het knutselen van kikkervisjeshokken geef ik graag advies
pi_39124307
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 20:32 schreef Jochem82 het volgende:

[..]

Tuurlijk! Voor tips en trucs over het knutselen van kikkervisjeshokken geef ik graag advies
Niet meer slowchatten hoor! Je moet je wel gedragen in mijn topic.
  donderdag 22 juni 2006 @ 23:35:12 #22
134716 Schotse_Hooglander
Koeien, bedaard in de wei
pi_39133282
Ik ga nu echt mijn aquarium schoonmaken, de kikkervisjes zijn uitgezet en leven nog lang en gelukkig

verkapte tvp dus
En dat allemaal volledig belangeloos, zonder er iets voor terug te vragen....
  vrijdag 23 juni 2006 @ 09:37:47 #23
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39139780
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 17:25 schreef warrel het volgende:
Haha, mijn liefjes zijn echte gold diggers. Papa zal trots op ze zijn
Het plankje hield de muntjes maar net, dus soms kapseisde het plankje waardoor er nu allemaal muntjes op de bodem liggen
Op de latere foto's til ik het plankje op.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

En dit zijn nog maar twee van mijn liefjes. De onderste is iets groter en ik heb er nog één zwemmen die nog wat groter is. Maar klein, zoals je nu goed kan zien.
Oh, de muntjes zijn 1 ct en 10 ct muntjes.

Oh 2: Pleegpapa is verhuist. Hij kwaakte zo hard dat m'n ouders' nachtrust niet zo rustig meer was. Hij is in een gezellig polderslootje gezet waar ook andere vrolijke kwakers zitten. Nu is alleen pleegmama er nog.
Mooie foto's, ze zijn kleiner dan ik dacht

Leuke kleine minikikkerlievekes
  vrijdag 23 juni 2006 @ 21:35:13 #24
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_39161479
Ik zal morgen eens een fototje maken van mijn kikkertjes, ik heb hun vijver gesloopt en nu zitten ze in een 1000 liter vat samen met de vissen

Echt blij zijn ze daar niet maar over een paar weekjes krijgen ze een enorme vijver met veel moeras
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_39162103
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 21:35 schreef Prowl het volgende:
Ik zal morgen eens een fototje maken van mijn kikkertjes, ik heb hun vijver gesloopt en nu zitten ze in een 1000 liter vat samen met de vissen

Echt blij zijn ze daar niet maar over een paar weekjes krijgen ze een enorme vijver met veel moeras
Jij hebt al die tijd ook kikkervisjes gehad?! Waar waren de foto's dan?
Ik hoop dat dat geen kikkeretende vissen zijn.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 22:13:08 #26
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_39162832
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 21:53 schreef warrel het volgende:

[..]

Jij hebt al die tijd ook kikkervisjes gehad?! Waar waren de foto's dan?
Ik hoop dat dat geen kikkeretende vissen zijn.
Het zijn volwassen kikkers, 1 ervan was vorig jaar wel een kikkervisje in de vijver

De goudvissen eten die kikkers echt niet, ik ben eerder bang dat mevrouw groene kikker van 10cm een goudvis opeet
  woensdag 28 juni 2006 @ 18:33:03 #27
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_39328955

En zo zitten ze altijd gezellig bij elkaar op een drijvend stukje piepschuim totdat er een pissebed of worm er op komt............

De grote zat vorig jaar ook al in de vijver en de kleine was vorig jaar nog een kikkervisje

De groene kikker wou niet op de foto

[ Bericht 6% gewijzigd door Prowl op 28-06-2006 19:05:33 (Foto kapot :() ]
pi_39329373
Ai, de foto laadt maar tot de helft bij mij. Morgen ga ik weer foto's maken. Eerst tentamens maken..
pi_39402389
Miepje! Die rotkat!
Lag ik te bikini'en in de zon, springt er opeens een bruin kikkertje in paniek naar mij toe omdat die rotkat achter 'm aan zit. Ik heb 'm gered en Miep een schop onder d'r reet gegeven. Het was geen kikkerliefje van mij, maar een gewone loslopende. Maar hij voelde natuurlijk al mijn kikkerliefjesliefde dus sprong naar mij
Van de liefjes heb ik weer foto's gemaakt. Nog niet geīmporteerd, geupload en gepost. Strakjes wel.
Je ziet niet zoveel verschil, behalve dan dat ze ietsiepietsie groter zijn. Maar niet heel veel.
En verder gaat het hartstikke goed met ze.

Alleen, hoe lang doe je met zo'n bakje fruitvliegjes? Het staat er nu 2 weken in, en er zitten nog steeds larvendingetjes in. Maar komen die ook allemaal nog uit? Of is het beter als ik morgen gewoon een vers bakje haal?
  † In Memoriam † vrijdag 30 juni 2006 @ 20:03:31 #30
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_39403373
quote:
Lag ik te bikini'en in de zon
Foto's !

errr.. ik bedoel
quote:
Van de liefjes heb ik weer foto's gemaakt.
Foto's !

Hoe lang je met de fruitvliegjes kan doen, geen idee, maar dat kunnen ze vast bij Vlieland vertellen. Kan je meteen een levend babymuisje voor Miepje meenemen
pi_39408165
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 20:03 schreef Barbaaf het volgende:

Foto's !
Foto's!

Op de laatste kan je zien hoe ze toch wel in dat hoekje willen zitten. Misschien dat ze stiekem de vliegjes opwachten, hehe. En verder waren ze niet zo fotogeniek vandaag. Maar dat kan natuurlijk niet elke dag. En ik tsjah, nee. Ondanks m'n nieuwe haren met klei was ik niet fotogeniek.
pi_39427163
Nou, ik heb krekeltjes. Volgens de Vlielandmeneer moest ik er gewoon af en toe een paar beestjes in de bak gooien. En dat ga ik ook doen, nadat ik heb gedoucht
pi_39429703
Tsjee!! Ze springen als een malle naar de krekeltjes (die helaas wel heel dom zijn en in het water terecht komen) Maar ik vind het nu al een succes. Jammer dat ik vanavond ga discodansen als een malle.. Ik had het de hele avond wel willen volgen..
YEAH KIKKERLIEFJES GO GO GO!! Foto's en filmpjes volgen. Als ik weer ontbrakt en bijgebrand ben.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 20:25:53 #34
76193 MrWes
Dutch Power Cow Member
pi_39431039
Als je je kikkertjes loslaat mag je wel oppassen.
Hier verdampen de kikkers namelijk erg hard.
De familie eend eet ze massaal op (formaat kikker maakt niet veel uit)
Member of de [DPC]NoizyCows ( http://www.noizycows.nl )
  † In Memoriam † zondag 2 juli 2006 @ 16:21:05 #35
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_39450852
Goedzo! Met die krekeltjes kan je volgens mij ook beter zien wanneer ze op zijn. Ik wilde het eerder niet zeggen maar de liefjes leken wat aan de magere kant op de laatste foto's maar dat kan natuurlijk ook gewone ontwikkeling zijn.

* Barbaaf wacht in spanning op filmpjes van krekelhappende kikkertjes

@MrWes: Als ik Warrel een beetje doorheb worden ze pas vrijgelaten als de jonge eendjes zelf op moeten gaan passen niet opgevreten te worden
pi_39461030
@ MrWes: Gelukkig heb ik geen kikkeretende eenden in m'n vijvertje. Dus dat zit wel goed.
@ Barbaaf: Ik weet ook niet helemaal of het nu mager is of gewoon de bouw. Kikkers zijn altijd wel slank.. Maar ik hoop dat ze inderdaad van de krekeltjes wat meer groeien en sterker worden. Kunnen ze straks wel, als ze de wijde wereld intrekken een hele eend op!

Nog wat filmpjes. Sorry, het was al een uur of 21, of 22, en dus niet meer zo licht. Morgen probeer ik misschien nog wel het een en ander.
Waar de veiligheidsspeld voor is weet ik niet. Ik doe er in ieder geval geen gekke dingen mee.
Samen sterk.
Ze bespringen elkaar zelfs al! Stelletje kikkerlieverigepuberbeestjes!
Oh! Ze missen papa! En mama vindt dat ook wel jammer, maar zij zelf heeft hélelmaal niets te klagen..
  zondag 2 juli 2006 @ 23:03:09 #37
84328 Lllaura
painting pictures
pi_39461222
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:57 schreef warrel het volgende:
Kunnen ze straks wel, als ze de wijde wereld intrekken een hele eend op!
Of een ooievaar!

Aan de oever van de Rotte
Tussen Delft en Overschie
Zat een kikvors luid te wenen
Met een zuig'ling op haar knie

Lieve kleine, sprak de moeder
Zie je ginds die ooievaar
't Is de moord'naar van je vader
Hij vrat hem op met huid en haar

Potverdomme, sprak de kleine
Heeft die rotzak dat gedaan
Als ik later groot en sterk ben
Zal 'k 'm op z'n donder slaan

En de kikvors, groot geworden
Zag opnieuw die ooievaar
En je zult het niet geloven
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  maandag 3 juli 2006 @ 02:01:00 #38
152027 Jochem82
don't panic
pi_39464717
Hmm.. misschien ligt het aan mij maar ik vind de filmpjes niet erg duidelijk, helaas.. Maar dat geeft me een mooie reden om ze binnenkort weer eens in real life te komen opzoeken Ben benieuwd hoe enthousiast ze naar de krekeltjes happen
pi_39467896
quote:
Op maandag 3 juli 2006 02:01 schreef Jochem82 het volgende:
Hmm.. misschien ligt het aan mij maar ik vind de filmpjes niet erg duidelijk, helaas..
Tsjah, het was donker. En er was niemand om me te assisteren met lampen ed.
quote:
Maar dat geeft me een mooie reden om ze binnenkort weer eens in real life te komen opzoeken Ben benieuwd hoe enthousiast ze naar de krekeltjes happen
  maandag 3 juli 2006 @ 10:51:03 #40
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39468115
quote:
Op zondag 2 juli 2006 23:03 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Of een ooievaar!

Aan de oever van de Rotte
Tussen Delft en Overschie
Zat een kikvors luid te wenen
Met een zuig'ling op haar knie

Lieve kleine, sprak de moeder
Zie je ginds die ooievaar
't Is de moord'naar van je vader

Potverdomme, sprak de kleine
Heeft die rotzak dat gedaan
Als ik later groot en sterk ben
Zal 'k 'm op z'n donder slaan

En de kikvors, groot geworden
Zag opnieuw die ooievaar
En je zult het niet geloven
't is maar goed dat de kikkerliefjes dit niet horen
pi_39472946
Oh neeeeee! Dikke stress!!
Ik haal het bakje van de fruitvliegjes weg, blijkt er in het midden een liefje te zitten. Die springt er uit op de tafel. En daarna van de tafel op de vlonder. Zeker een meter lager.. Toen was ik 'm heel eventjes kwijt, maar gelukkig heb ik 'm kunnen vangen en terug gedaan.
M'n moeder (kikkerliefjesoma) holde al naar binnen en deed de deur dicht om dat een paar van die héle enge krekeltjes waren ontsnapt. Gelukkig kwam ze wel eventjes terug om het rooster opzij te doen.. Pff, kikkerliefje, wil je nooit meer zo eng doen!
pi_39481636
wat leuk dat jullie kleine kikkertjes zo groot kunnen laten worden....

ik heb zelf een hoornkikker,daarvan zijn de kikkervisjes niet echt aardig tegen elkaar(ze eten elkaar op)....
  maandag 3 juli 2006 @ 19:09:34 #43
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_39481781
quote:
Op maandag 3 juli 2006 19:04 schreef kimmie261 het volgende:
wat leuk dat jullie kleine kikkertjes zo groot kunnen laten worden....

ik heb zelf een hoornkikker,daarvan zijn de kikkervisjes niet echt aardig tegen elkaar(ze eten elkaar op)....
Volgens mij word het ook aangeraden om die apart op te laten groeien omdat ze zo vraatzuchtig zijn.

Wel knap dat je er mee hebt kunnen kweken aangezien het de meeste mensen niet lukt.
pi_39482845
nee ik heb niet gekweekt,dat is vrij moeilijk,ik weet alleen dat de kleintjes elkaar opvreten,dus dat wordt veel bakjes hebben...

ik heb de mijne klein gekocht,en hij is nu groot en dik..
pi_39540763
Wat een leuke kikkertjes

Bij mij zaten er vandaag ook opeens een hoop kleintjes in de tuin
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:45:56 #46
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_39541157
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:32 schreef Nepthys het volgende:
Wat een leuke kikkertjes

Bij mij zaten er vandaag ook opeens een hoop kleintjes in de tuin
[afbeelding]
Minipadjes
  vrijdag 7 juli 2006 @ 01:59:02 #47
152027 Jochem82
don't panic
pi_39593799
Ik was afgelopen maandag eventjes naar de kikkerbeestjes wezen kijken én heb ze gevoerd met de krekeltjes Dat was erg vermakkelijk vooral omdat de krekels groter zijn dan de kikkers maar dat weerhoudt de kikkers er niet van om er enthousiast naar te happen als ze er eentje in zicht krijgen Het lijkt er alleen op dat het tot nu toe bij happen blijft de krekels zijn nog te groot om in een direct gevecht te kunnen worden uitgeschakeld Nu wachten de kikkers gewoon tot ze vermoeid zijn of ronddrijven in het water, om ze vervolgens te veroorberen Maar straks, als ze groter zijn, dan wordt het helemaal leuk om het 'gevecht' tussen de kikkers en de krekels te volgen
pi_39602719
Jeps, het springen doen ze goed. En ze vangen ook écht wel een krekeltje. Tenminste, de sterkeren. Ik zie het verschil maar weer al te goed.. Er is één kikkertje uitgehongerd, dood gegaan.. Bah pff ieh arg!
Maar gelukkig zijn er ook kikkers die heel goed aan het groeien zijn. Die zijn hartstikke knap!
En Jochem, jij had toch ook gezien hoe het ene kikkerbeest met een volle mond een krekeltje aan het verorberen was. Hehe, die was tof.
Oh, en ik weet het, ik post te weinig foto's.. Maar ik ging naar Anterpen, ik kreeg blaasontsteking, strakjes de tandarts en enge decaanbrieven en Zeeland.
Opa zorgde maandag en dinsdag voor de liefjes, op aandringen van een niet durvende oma. En komend weekend doet m'n surrogaatbroer het. En oma ging vandaag op de fiets om krekeltjes te halen En de verse zijn natuurlijk een stuk lekkerder.
  † In Memoriam † vrijdag 7 juli 2006 @ 17:11:26 #49
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_39611490
Tsja, overleving van de sterkste en meer van die dooddoeners maar het maakt het er niet leuker op. Kikkertjes die niet doorhebben dat ze bewegende dingetjes in hun bekje moeten proppen redden het niet, niks aan te doen (ja, met de hand voeren maar dan heb je straks kikkertjes die dagelijks komen bedelen, zoals pberends' eendjes )
Foto's zouden inderdaad leuk zijn maar volgens mij zijn de veranderingen niet meer zo dramatisch als in de eerste maanden; ze worden alleen groter. Over een paar weken weer wat foto's met muntjes om het verschil te zien.
Waar ik wel op zit te wachten zijn filmpjes van happende kikkertjes (waarop dan wel de kikkertjes herkenbaar zijn )
  zaterdag 8 juli 2006 @ 15:36:53 #50
152027 Jochem82
don't panic
pi_39633743
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 17:11 schreef Barbaaf het volgende:
Waar ik wel op zit te wachten zijn filmpjes van happende kikkertjes (waarop dan wel de kikkertjes herkenbaar zijn )
Ja, inderdaad! We willen actie filmpjes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')