Ik begin er morgen of vanavond echt aanquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga een boek lezen, ongeletterde.
ik ga zo je foto's uppen.
Harry Potter deel 1?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik begin er morgen of vanavond echt aan
jij hij was ernstig matigquote:
Setje lekkere pannekoeken of wat?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij hij was ernstig matig
trouwens... plaatjes uitzetten in Firefox en dan toch te nieuwsgierig zijn en gaan kijken![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
trouwens... plaatjes uitzetten in Firefox en dan toch te nieuwsgierig zijn en gaan kijken![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd zegquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Setje lekkere pannekoeken of wat?
[afbeelding]
dat lekkere kokosmatje wel dan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
het gatver daar heb ik geen zin in hoor![]()
Ik ook niet. Vandaar de bijna!quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
het gatver daar heb ik geen zin in hoor![]()
dat ik heb ik zo snel (gelukkig) niet kunnen zienquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat lekkere kokosmatje wel dan?![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat ik heb ik zo snel (gelukkig) niet kunnen zien
ik zag die tieten en toen klikte van schrik het schermpje dicht![]()
must resist...quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
http://forum.surfermag.com/photopost/data/628/6297nigga_jugs.jpg doe nog maar eens kijken dan
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |