eerder milieu-onvriendelijke stoffenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:08 schreef oor het volgende:
[..]
vanaf 1 juli mogen er geen lood, kwik en cadmium en andere gevaarlijke stoffen in producten verkocht worden
dat is niet zo te gokken. of het wel of niet komt. bepaalde digitale fototoestellen fabrikanten zijn gestopt met het produceren van bepaalde types. door dit gebeuren.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:30 schreef De_Hertog het volgende:
Ok, maar dan nog vind ik het apart dat daar verder niets over staat op 'de Apple sites'. Gaan ze nu beide producten vervangen binnenkort, of heeft Europa gewoon pech?
En de reden is?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:56 schreef Q. het volgende:
Ik geloof dat ik over ben naar Safari.
download staat aanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed...10.4.7 is te vinden in de software-update. Hier meer info.
Dat heb ik hier anders ook niet staan, in 10.4.6. Of kwam/komt dat alleen als je meerdere schijven hebt?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:11 schreef Bigs het volgende:
[..]Ze hebben eindelijk het stomme startup disk dingetje weer weggehaald
Ik heb hem nog welquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:11 schreef Bigs het volgende:
[..]Ze hebben eindelijk het stomme startup disk dingetje weer weggehaald
Zal ik dit voortaan wat groter schrijven...?quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:53 schreef Tijn het volgende:
Oh godver, nu heb ik OS X ge-update en werkt PithHelmet natuurlijk weer nietIk wist dat er een reden was dat ik had moeten wachten met dit soort dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |