Quick reply'en is voorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:19 schreef Q. het volgende:
Geen idee, voelt gewoon beter dan FireFox onder OS X. Enige wat ik mis is de Quick-PI extension voor hier op FOK!.
Bij MacHouse Hilversum, kreeg m voor de helft bij mn macbook pro. Die ontvanger is kleiner dan mn usb stick, ik heb er totaal geen last van. Er zit ook een verlengkabeltje bij met een houden voor op je bureau. Let wel even op dat de software die erbij zit niet lekker werkt met 10.4.6 (en k denk sinds vandaag met 10.4.7 ook niet, moet je even de laatste versie van de logitech site halen.) De muis die erbij zit is een laser met sidescrolling en vooruit en terugknopjes. Er zitten ook nog mac-style volume knoppen naast de linker muisknop.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:48 schreef tonks het volgende:
Waar heb jij hem gekocht True_Force?
Hmm, dit zou nou typisch een ding zijn dat ik in de winkel eens uit zou willen proberen en de mensen daar over zou willen uithoren. Helaas doen geen van de linkjes uit dat artikel het, maar ik kan altijd nog proberen om eens te kijken of ze er hier bij de Applewinkel ooit van gehoord hebben.quote:
Een Windowsoplossing is rebooten. AirPort in- en uitschakelen vind ik geen Windowsoplossing. Hoeveel tijd ben je daar nou mee kwijt...quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat een Windowsoplossingen.
Ik maak een grapje, liefje.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:55 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Een Windowsoplossing is rebooten. AirPort in- en uitschakelen vind ik geen Windowsoplossing. Hoeveel tijd ben je daar nou mee kwijt...
Ze maken er ook volop reclame voor als zogenaamd "Out of the Box" system. Dat is het verschil met windows, niks meer installeren dan nodig en dan krijg je zoiets? Zou niet moeten kunnen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:15 schreef Tijn het volgende:
Je hebt gelijk hoor, Au3. Het moet gewoon in 1x goed werken. Je koopt toch geen Mac om een beetje dingen aan en uit te gaan zetten in de hoop dat het dan werkt
Ik weet zeker dat er een hóóp geluld gaat worden over Leopard. Verder hoop ik op de introductie van de Mac Pro, en helemaal op nieuwe cq. verbeterde beeldschermen. Wil heel graag een 20" Cinema Display kopen voor mijn MacBook, maar ze lopen qua specificaties inmiddels achter op de Dell-schermen van hetzelfde formaat, maar ik ga geenquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmm, ik ben benieuwd wat ze gaan aankondigen op de WWDC 2006 in San Francisco. De Keynote speech van Apple zorgt altijd wel weer voor verassingen...
Plankje er onder.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
2e Revisie van de Macbook zou niet verkeerd zijn. Ik vind die dinger toch wel te warm worden om em op de schoot te houden
Neem jij een plankje mee als je in de trein gaat zitten?quote:
Bron, Linkquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:52 schreef tonks het volgende:
Rare mensen bij microsoft, geven ze een Vista presentatie op een MacBook Pro
It's okay, en ergens heb je ook wel een punt heurquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik maak een grapje, liefje.. Ik zou nooit iemand Windowsoplossingen verwijten.
Jij niet dan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Neem jij een plankje mee als je in de trein gaat zitten?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:52 schreef tonks het volgende:
Rare mensen bij microsoft, geven ze een Vista presentatie op een MacBook Pro
Kom op Tonks, dat willen we natuurlijk lezen en / of zienquote:
Idd, eerst ons lekker maken met dit bericht en vervolgens niks erbij posten...quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
[..]
Kom op Tonks, dat willen we natuurlijk lezen en / of zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |