Ik eet gemiddeld één keer per week wat ongezonder (patat, pasta of zo) en verder roerbak en salade ik veel. Dus het mag.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:26 schreef pberends het volgende:
Balansdag, een campagne van de overheid. Helaas werkt het averechts, het zet mensen alleen aan die een gezonde dag hebben gehad om de volgende dag ongezond te doen ipv andersom!
Geniet er nog iemand anders van?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik eet gemiddeld één keer per week wat ongezonder (patat, pasta of zo) en verder roerbak en salade ik veel. Dus het mag.
En ik kan het hebben.
Best cool.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:41 schreef Ovidius het volgende:
Even tvp'en voor later.
Ik heb een ninjapak gekocht. Ik weet het, best cool.
Best cool.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:41 schreef Ovidius het volgende:
Even tvp'en voor later.
Ik heb een ninjapak gekocht. Ik weet het, best cool.
Nee.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:41 schreef Airelle het volgende:
IIO - Rapture.
Of is dat heel erg fout?.
Nee, da's een lekker nummer!quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:41 schreef Airelle het volgende:
IIO - Rapture.
Of is dat heel erg fout?.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:47 schreef Airelle het volgende:
Oh en Sven, ik lachte je niet uit hoor (ik zou niet durven).
Maar hoe kun in van die school af moeten? Ik bedoel, heb je een negatief studieadvies ofzo..?
Vergeet je niet 'hemelsnaam'?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:47 schreef Airelle het volgende:
Oh en Sven, ik lachte je niet uit hoor (ik zou niet durven).
Maar hoe kun in van die school af moeten? Ik bedoel, heb je een negatief studieadvies ofzo..?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:06 schreef Svensational het volgende:
KutBuup, dat trucje werkt dus blijkbaar niet meer![]()
Tuurlijk moet ik de PABO niet af, ik ben een supermeester
En 'je'quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vergeet je niet 'hemelsnaam'?
Heeft 'ie al gedaan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon antwoord geven.
Been there, done that, got the t-shirt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Heeft ie al gedaan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Is een vet t-shirt, hoor.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |