quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:52 schreef MissBliss het volgende:
Ik net winkelen, een broek, een truitje, een riem, oorbellen, een spons... En toen ik eindelijk wat nuttigs wou kopen [een schoolboek] was mn saldo te laag
http://frontpage.fok.nl/submit/formquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:52 schreef MissBliss het volgende:
Ik net winkelen, een broek, een truitje, een riem, oorbellen, een spons... En toen ik eindelijk wat nuttigs wou kopen [een schoolboek] was mn saldo te laag
Mwa..quote:
Jaja, het is wel een nieuwsberichtje waard...quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/submit/form
Nou, het is zo'n net-geval.. rozequote:
Gewoon, een puff.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, het is zo'n net-geval.. roze
Ja, voor Lush dus, met zo'n vieze synthetische nepspons haal je anders alle lol eraf
Ik kan geen plaatje vinden want ik weet niet hoe die dingen heten...
Ik kreeg allemaal plaatjes van Puff Daddy toen ik dat probeerdequote:
Daar kan je ook mee onder de douchequote:Op donderdag 22 juni 2006 19:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kreeg allemaal plaatjes van Puff Daddy toen ik dat probeerde
Ja, maar dat wil ik dan weer niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar kan je ook mee onder de douche.
Welk mens met hersencellen wel?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil ik dan weer niet.
Oh, er zijn er vast genoeg die dat willenquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, er zijn er vast genoeg die dat willenOh, je zei 'hersencellen'
Hoeveel was je kwijt aan dat eerste?quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:52 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb het niet bijgehoudenquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoeveel was je kwijt aan dat eerste?
Kijk dat wijf lachenquote:
Whehequote:Op donderdag 22 juni 2006 19:22 schreef Copycat het volgende:
Helemaal leuk is als je hebt geshopt en vervolgens bij de supermarkt je boodschappen wil betalen met pin en dan 'ontoereikend saldo' krijgt.
":@ Rotpas! Moet iets mis mee zijn, want ik heb net mijn saldo nog gecontroleerd en ik heb geld! Ik ga het even bij de geldautomaat proberen en kom zo terug!" Om vervolgens die supermarkt de komende weken als de pest te mijden.
Balansdag, een campagne van de overheid. Helaas werkt het averechts, het zet mensen alleen aan die een gezonde dag hebben gehad om de volgende dag ongezond te doen ipv andersomquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:23 schreef Copycat het volgende:
Ik heb zin in patat ...
Ik ga morgen toch bij healthfreaky vrienden eten, dus dat mag ik!
Hoeveel was je bij elkaar kwijt dan, dat vroeg ik eigenlijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb het niet bijgehouden
Boek was wel het duurst, 38 euro
[..]
Kijk dat wijf lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |