JA, DAT ZOU JIJ WEL WILLEN WETEN!!quote:
JA, DAT WIL IK JAquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
JA, DAT ZOU JIJ WEL WILLEN WETEN!!!
!
Zeg ik lekker nietquote:
Het wordt tijd dat ik mijn oude kloon Dada weer eens ga gebruiken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:34 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben eigenlijk een kloon van Bupa, die hem soms confronteert en hem daarna gelijk geeft![]()
Ze kunnen weer naar huis, dus jaquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:48 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hoezo, moeten die ook hun deuren poetsen??
O, spannend!quote:
Als ze erg vies zijn, kan ik je ook Jif met een afwassponsje aanradenquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
O, spannend!![]()
Ik heb dat nooit grondig gedaan. Dus ik ga het proberen met een beetje bleek, wat afwasmiddel. en water.![]()
Thanks, ik ben benieuwd hoe het zal gaan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ze erg vies zijn, kan ik je ook Jif met een afwassponsje aanraden.
Ik vind schoonmaken altijd wel leuk om te doenquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Thanks, ik ben benieuwd hoe het zal gaan.Zolang ik er hier over deur zoor door zeur moet ik er dus eigenlijk nog aan beginnen.
![]()
Ik denk dat Erik het niet eens zal zijn met die topic!quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:19 schreef pberends het volgende:
Leuk en "herkenbaar" topic: Vieze p0rno-mannetjes.
Althans, voor mannen.
Je herkent ze? Wat een CV hebben die mannen!quote:
Herkennen nee, maar ze zijn wel engquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Je herkent ze? Wat een CV hebben die mannen!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |