Geen goed plan, straks word daar gekeken naar een straat, dat is oneerlijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh, aan de andere kant van de Stationsstraat heet het Ganzevoortsingel
In de OP van het Groningen topic staan nu een reeks links naar algemene fotopagina's, en kijk ook eens naar de digitale wijken (ook in de OP)
Als ik nu 1 site gaf dan had je een punt gehad. Maar er staan nu tig links naar diverse fotosites vol met foto's van de stad. Bomen en bos enzo.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen goed plan, straks word daar gekeken naar een straat, dat is oneerlijk
Nee okquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als ik nu 1 site gaf dan had je een punt gehad. Maar er staan nu tig links naar diverse fotosites vol met foto's van de stad. Bomen en bos enzo.
En wij Groningers spelen toch gewoon eerlijk? niet spieken in urls enzo
Ik denkkkkk binnen de diepenringen aan de noord kantquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
OK, dan een nieuwe:
[afbeelding]
en daar achter heb je dat klein pleintje met dat restaurantje ofzo toch?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:25 schreef Renesite het volgende:
Was dit niet het straatje dat ze wouden behouden achter de naberpassage (Joppy)
yup!! (Mijn huis staat er ook op...quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:34 schreef Cassius het volgende:
[..]
Griffeweg/-brug
Mooie plaat trouwens.
Gaaf huisje! Ik bedoel, mooi gebouwtje.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:35 schreef Quispi het volgende:
[..]
yup!! (Mijn huis staat er ook op...)
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaaf huisje! Ik bedoel, mooi gebouwtje kamertje.
Kleine Grachtstraat, jij voorkruiperquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:40 schreef Ringo het volgende:
En ik ga lekker voor mijn beurt
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh, 1 straat verder is de Zwarteweg! Maar deze weet ik niet
Nee toch niet. He bah, dat hele plantsoen lijkt ook op elkaar (euh, zichzelf...).quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
En hier op de hoek zit Lambik. Of Jerommeke, dat weet ik nooit! Of niet?
Jawel hoor, een stukje terug (naar rechts).quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee toch niet. He bah, dat hele plantsoen lijkt ook op elkaar (euh, zichzelf...).
Ik kon dat er niet uithalenquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:58 schreef Cassius het volgende:
Als het goed is gaat op het kruispunt de Kerklaan net over in de Grote Kruisstraat
Ik reken em goed jaquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb ik m goed heb ik m goed?
Friesestraatweg?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[afbeelding]
Doe ik deze erbij, zelfde straat!
is dat niet de frieschestraatweg? of hoe je het ook schrijftquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[afbeelding]
Doe ik deze erbij, zelfde straat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |