Is... er... een film van?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:00 schreef Timis.ro het volgende:
Geld het ook als je hem niet uitgelezen hebt?
De Avonden,....verschrikkelij...zo slecht dat ik zelfs de film heb afgezet![]()
ik vond het einde van de DaVinci Code inderdaad ook erg slecht. Het leek wel of hij het wilde afraffelen om op tijd in de winkels te hebben.....quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:22 schreef Semisane het volgende:
Davinci Code van Dan Brown. Die beste man mag toch echt eens terug naar een schrijversschool om te leren hoe je een einde aan je verhaal brouwt.
Het tweede boek uit de Lord of the Rings van Tolkien, wat een langdradig geneuzel...![]()
The Brethren van John Grisham, zo slecht dat ik me echt niet meer kan herinneren waar het nou precies over ging....3 ex-rechters ja...maar verder...
Maar ja...ik hou dan ook meer van historische boeken...of Stephen King Ja en hij kan ook draken schrijven...maar niet zo erg als die ik net heb genoemt![]()
Is dat dat boek over die schapenherder die naar het midden-oosten wandeld...ofzow? Of is dat nou weer een ander boek die het predikaat "quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:57 schreef Isabeau het volgende:
De Celestijnse BelofteStond al wekenlang op 1 in de boeken top-10 en werd me van diverse kanten aangeraden. Ik vraag me nog steeds af waarom, wat een waardeloos boek. Zéér slecht geschreven en de inhoud is gewoon een samenraapsel van allerlei filosofische ideeën die al heel lang bestonden.
Dat is "De Alchemist" van Paulo Coelho, komt uit diezelfde hoek.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:58 schreef Semisane het volgende:
[..]
Is dat dat boek over die schapenherder die naar het midden-oosten wandeld...ofzow? Of is dat nou weer een ander boek die het predikaat "" verdient.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:05 schreef Conflict het volgende:
Ik weet niet of het wel hier past, maar ik heb vorig jaar precies 1 boek gekocht en dat was de Campinggids van de ANWB, BENELUX, maar er stond bijna niks over Belgie in en daar baalde ik enorm van, ik wilde juist naar Belgie!
Hoe kun je dat zeggen!quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:08 schreef zoalshetis het volgende:
donna tartt de kleine vriend. by far.
misschien ben ik in de war met de titel van haar laatste boek, want die bedoelde ik.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hoe kun je dat zeggen!
Zelden zo'n sfeervol boek gelezen. Het zweet druipt er haast letterlijk van af!
Dat je daar überhaupt nog doorheen kunt komen, en nog de moed hebt om aan een volgend boek van hem te beginnen...quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:13 schreef yvonne het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, alles, ALLES van Arnold Grunberg
Vre-se-lijk!
quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:13 schreef yvonne het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, alles, ALLES van Arnold Grunberg
Vre-se-lijk!
En Spinvis is ook al zo ergquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind hem zooooooo, zooooooo, nou ja, je zou hem verwachten in het publiek van Spinvis.
"Je begrijpt het niet"quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:17 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat je daar überhaupt nog doorheen kunt komen, en nog de moed hebt om aan een volgend boek van hem te beginnen...
![]()
Jaaa, die wilde ik ook zeggen, maar ik kwam niet meer op de naam.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:57 schreef Isabeau het volgende:
De Celestijnse BelofteStond al wekenlang op 1 in de boeken top-10 en werd me van diverse kanten aangeraden. Ik vraag me nog steeds af waarom, wat een waardeloos boek. Zéér slecht geschreven en de inhoud is gewoon een samenraapsel van allerlei filosofische ideeën die al heel lang bestonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |