Het was bijna zo slecht dat het weer grappig werd. Bijna.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:41 schreef dwerg het volgende:
Zo, dat voorprogramma was echt slecht.
De cd, en er lagen gister 2 verschillende cd-singles. En iets van 20 verschillende t-shirtsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:55 schreef snopprinses het volgende:
hebben ze ook spullen te koop toevallig? ;o
dan hoop ik dat ik morgen iets leuks kan kopen na afloop ^^quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:58 schreef ranja het volgende:
[..]
De cd, en er lagen gister 2 verschillende cd-singles. En iets van 20 verschillende t-shirts
De meeste 7" singles zijn al uitverkcoht dus als je daar voor gaat heb je pech.
In Rotown stond nog iemand van een nieuwe winkel in R'dam 7" singles te verkopen. Die had nog wel een ltd 7" van Judy die de band niet eens meer kan leveren. Nu heb ik 'm
Gelukkig ging iedereen applaudiseren toen het laatste nummer werd aangekondigdquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:41 schreef dwerg het volgende:
Zo, dat voorprogramma was echt slecht.
En je krijgt een lollipop bij je aankoop gratis erbijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:08 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dan hoop ik dat ik morgen iets leuks kan kopen na afloop ^^
op pukkelpop verkochten ze jammer genoeg niks.
Dank voor de linkquote:
Ik heb er nog 66quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:31 schreef edejong het volgende:
leuke foto's!!!
Rosay is iddquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:39 schreef AudreyHepburn het volgende:. Rosay daarentegen, die wil ik wel voor Sinterklaas. Met een strikje erom.
.
Volgens mij stond je dan naast me. Was het die kerel in die overhemd, die ging me een partij uit zijn dak, die kende alle nummers en alle movesquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
en ik had een of andere hysterisch dansende vijftiger voor me. Om nog maar niet te beginnen overde zweetband van de toetsenist
en het voorprogramma. (De nummers duurden gelukkig wel kort. Om met Herman Finkers te spreken: "U verveelt zich nog geen minuut.")
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |