Ik had vandaag al kaartjes met nr 220 ev.quote:
Meestal beginnen de concerten pas om 22.00 en duren ze ruim een uur. Aangezien de dames maar een repertoire van één CD hebben die nog geen uur duurt, moeten ze of heel veel gaan praten of nog een heleboel covers gaan spelen om de tijd vol te krijgenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:29 schreef MadGuy het volgende:
Weet iemand eigenlijk tot hoe laat het concert duurt, met toegift en alles? De zaal gaat wel om 21 uur open en het concert begint om 21:30u volgens de site.
Ik ben benieuwd of ze in 't eggie net zo vrolijk zijn.
Met toegift en zo duurt een concert meestal ongeveer anderhalf uur/een uur en drie kwartier. (Een dik uur voor de setlist, dan effe wachten tot ze terugkomen voor de toegift, en dan nog 2-4 liedjes).quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:29 schreef MadGuy het volgende:
Weet iemand eigenlijk tot hoe laat het concert duurt, met toegift en alles? De zaal gaat wel om 21 uur open en het concert begint om 21:30u volgens de site.
Ik ben benieuwd of ze in 't eggie net zo vrolijk zijn.
Het was echt leuk.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:41 schreef DutchTrain het volgende:
dat is de enige smiley om het gevoel uit te drukken
![]()
Geslaagd optreden op hun eerste dag van hun eerste Europese tour.
De danspasjes waren perfect, net als de stemmen en de outfit van de zangeressen. De band speelde iets teveel op de automatische piloot en waren nauwelijks zichtbaar, werden zelfs niet voorgesteld, maar dat is slechts een klein minpunt op het goed geregisseerde optreden. Het begon met 'Sex', ging verder met 'Why did you stay' en 'Tell me what you want' en het wat mindere "I love you'. Bij 'Your kisses are wasted are on me' kwam alles los. Daarna kwam nog het perfect uitgevoerde 'One Night Stand en verder via hun hit 'Pull Shapes' en hun nieuwste single 'Judy' (die uit is in Engeland, maar hier blijkbaar nog niet, gezien de reactie van het publiek) en eindigde met de toegift van 'ABC en 'I Like A Boy In Uniform (School Uniform)'. Uiteindelijk een show van precies één uur, met de nodige aansporingen richting het publiek om te dansen...
Niet alle nummers van de CD gespeeld volgens mij, wel nog twee andere nummers.
Kortom: een aanrader voor een ieder die van sixties retro of feelgood muziek houdt en een beetje show wel kan waarderen![]()
Als ik nog naar de Effenaar ga, moet ik maar kijken of ik een foto kan afdrukken, dat die gesigneerd wordt, dat lijkt me wel leuk. Ik heb ze nog niet echt heel goed bekeken, maar er zitten wel een paar leuke tussen. Iig een mooie van Rosayquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:25 schreef MadGuy het volgende:
Ah, misschien wel even waard om in de gaten te houden dan!Ik weet niet of ik het ga doen als ik zo lang moet wachten, maar het is natuurlijk wel grappig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |