abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42328050
Idd erg leuke muziek
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_42427244
I intend to live forever, or die trying.
pi_42428663
Ik heb ook een kaartje (gereserveerd) voor dinsdag
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 23:12:52 #79
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_42437812
driewerf

pi_42526464
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:14 schreef dwerg het volgende:
[afbeelding]
Ik had vandaag al kaartjes met nr 220 ev.

Wordt het hopelijk wat drukker als twee weken terug
pi_42526538
Weet iemand eigenlijk tot hoe laat het concert duurt, met toegift en alles? De zaal gaat wel om 21 uur open en het concert begint om 21:30u volgens de site.

Ik ben benieuwd of ze in 't eggie net zo vrolijk zijn.
pi_42526618
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 22:29 schreef MadGuy het volgende:
Weet iemand eigenlijk tot hoe laat het concert duurt, met toegift en alles? De zaal gaat wel om 21 uur open en het concert begint om 21:30u volgens de site.

Meestal beginnen de concerten pas om 22.00 en duren ze ruim een uur. Aangezien de dames maar een repertoire van één CD hebben die nog geen uur duurt, moeten ze of heel veel gaan praten of nog een heleboel covers gaan spelen om de tijd vol te krijgen
pi_42526621
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 22:29 schreef MadGuy het volgende:

Met toegift en zo duurt een concert meestal ongeveer anderhalf uur/een uur en drie kwartier. (Een dik uur voor de setlist, dan effe wachten tot ze terugkomen voor de toegift, en dan nog 2-4 liedjes).

Het is altijd wel de vraag of ze op de aangegeven tijd beginnen, want dat is vaak wel wat later.
pi_42526841
Ja, dat weet ik allemaal wel, maar ik vroeg het me inderdaad af omdat ze nog maar een beperkte oeuvre hebben...
pi_42526843
Ik hoor het al, ik ga mijn fiets niet in de fietsenstalling zetten bij Den Haag HS.
pi_42529030
Ik denk dat ze in totaal een klein uur zullen spelen. Naast de CD hebben ze ook nog een hoop b-kantjes enzo. Dus ik verwacht 45 minuten concert + 15 minuten toegift ofzo.
Nee.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 07:23:55 #87
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_42532537
Nog 3 nachtjes slapen!
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_42537388
nog twee dagen
heb ze ook al op pukkelpop gezien, en ga ze nu zien in de effenaar
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:03:25 #89
9030 Mr.Black
sucks to be me
pi_42543480
Vanavond!

(vriendin heeft kaartjes weer gevonden)
Don't love if you want to die in peace.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 00:55:05 #90
13973 ranja
image means nothing
pi_42565210
Het was gaaf

Ik denk dat ze iets van een uur gespeeld hebben, ongeveer 20 zo niet meer nummers
Echt heerlijk.
pi_42566026
dat is de enige smiley om het gevoel uit te drukken

Geslaagd optreden op hun eerste dag van hun eerste Europese tour.

De danspasjes waren perfect, net als de stemmen en de outfit van de zangeressen. De band speelde iets teveel op de automatische piloot en waren nauwelijks zichtbaar, werden zelfs niet voorgesteld, maar dat is slechts een klein minpunt op het goed geregisseerde optreden. Het begon met 'Sex', ging verder met 'Why did you stay' en 'Tell me what you want' en het wat mindere "I love you'. Bij 'Your kisses are wasted are on me' kwam alles los. Daarna kwam nog het perfect uitgevoerde 'One Night Stand en verder via hun hit 'Pull Shapes' en hun nieuwste single 'Judy' (die uit is in Engeland, maar hier blijkbaar nog niet, gezien de reactie van het publiek) en eindigde met de toegift van 'ABC en 'I Like A Boy In Uniform (School Uniform)'. Uiteindelijk een show van precies één uur, met de nodige aansporingen richting het publiek om te dansen...

Niet alle nummers van de CD gespeeld volgens mij, wel nog twee andere nummers.

Kortom: een aanrader voor een ieder die van sixties retro of feelgood muziek houdt en een beetje show wel kan waarderen
pi_42567468
Ah super, heb er echt zin in! Eerst vanavond naar het optreden hier kijken vanuit Paradiso. En dan overmorgen ze zelf bewonderen
pi_42567876
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 01:41 schreef DutchTrain het volgende:
dat is de enige smiley om het gevoel uit te drukken

Geslaagd optreden op hun eerste dag van hun eerste Europese tour.

De danspasjes waren perfect, net als de stemmen en de outfit van de zangeressen. De band speelde iets teveel op de automatische piloot en waren nauwelijks zichtbaar, werden zelfs niet voorgesteld, maar dat is slechts een klein minpunt op het goed geregisseerde optreden. Het begon met 'Sex', ging verder met 'Why did you stay' en 'Tell me what you want' en het wat mindere "I love you'. Bij 'Your kisses are wasted are on me' kwam alles los. Daarna kwam nog het perfect uitgevoerde 'One Night Stand en verder via hun hit 'Pull Shapes' en hun nieuwste single 'Judy' (die uit is in Engeland, maar hier blijkbaar nog niet, gezien de reactie van het publiek) en eindigde met de toegift van 'ABC en 'I Like A Boy In Uniform (School Uniform)'. Uiteindelijk een show van precies één uur, met de nodige aansporingen richting het publiek om te dansen...

Niet alle nummers van de CD gespeeld volgens mij, wel nog twee andere nummers.

Kortom: een aanrader voor een ieder die van sixties retro of feelgood muziek houdt en een beetje show wel kan waarderen
Het was echt leuk.

* Wombcat heeft (veel) foto's gemaakt
Ik post er later wel wat, maar moet zo naar het werk toe.

Zag trouwens dat morgen in Eindhoven The Riplets voorprogramma zijn. Leuk, ga daar ook maar naar toe als ik nog een kaartje kan krijgen.
pi_42568781
De toegift was gewoon 3 minuten ofzo!
Maar ik heb wel de cd laten signeren!
En het was leuk!
pi_42570618
ik moet fotograferen in de effenaar ben benieuwd
www.erikluyten.nl fotografie
pi_42571018
Oeh, klinkt goed zeg! Ik heb er zin in vanavond!

Ik moet eigenlijk ook maar de CD meenemen om te laten signeren. Hoe kreeg je dat voor elkaar, Liejannuh?
pi_42571118
Er was een signeersessie na het optreden. Wel 3 kwartier moeten wachten, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Kun je mooi nog een beetje mensenn kijken ook.
pi_42571145
Ah, misschien wel even waard om in de gaten te houden dan! Ik weet niet of ik het ga doen als ik zo lang moet wachten, maar het is natuurlijk wel grappig.
pi_42571591
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 11:25 schreef MadGuy het volgende:
Ah, misschien wel even waard om in de gaten te houden dan! Ik weet niet of ik het ga doen als ik zo lang moet wachten, maar het is natuurlijk wel grappig.
Als ik nog naar de Effenaar ga, moet ik maar kijken of ik een foto kan afdrukken, dat die gesigneerd wordt, dat lijkt me wel leuk. Ik heb ze nog niet echt heel goed bekeken, maar er zitten wel een paar leuke tussen. Iig een mooie van Rosay
pi_42575156
Cool, dat is natuurlijk wel een gave herinnering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')