Kan iemand mij uitleggen sinds wanneer er verschillen in rang/prijs zijn in de kleine zaal van Paradiso?quote:THE PIPETTES
Paradiso kleine zaal, Amsterdam
Wo, 11/10/06 21.30 uur
Prijs
Rang 1 (Excl. Servicekosten)
¤ 8 - ¤ 11
Ja, inderdaadquote:Op maandag 11 september 2006 17:45 schreef Liejannuh het volgende:
De 11 euro is als je direct een Paradiso lidmaatschap erbij neemt.Hoef je die ter plekke niet meer te regelen.
Je wordt er idd erg vrolijk van. Heb net flink wat van hun clippies gezien op Youtube, en ben weer helemaal blijquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:38 schreef MadGuy het volgende:
Ik gebruik hem ook als mijn ultieme blijmaakplaat. Dipje? The Pipettes erbij en hoppa!
Rotown 10 oktober is volgen smij nog niet uitverkocht.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:46 schreef Wombcat het volgende:
Je wordt er idd erg vrolijk van. Heb net flink wat van hun clippies gezien op Youtube, en ben weer helemaal blij
Morgen die CD maar eens kopen.
Nee, geloof ik ook niet. Probleem met Rotown is dat de voorverkoop alleen in Rotterdam isquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Rotown 10 oktober is volgen smij nog niet uitverkocht.
Lekker dankbaar.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:42 schreef Mr.Black het volgende:
Ik heb kaartjes van The Pipettes cadeau gegeven aan mijn vriendin omdat we een jaar een relatie hadden...
maar ze is ze inmiddels kwijt geraakt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |