Mjah en niet op sterkte ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:20 schreef MadGuy het volgende:
Nou ja, beetje vrouwenmodel eigenlijk.
Een collega krijgt hem al.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Geen probleem voor mij..![]()
Wil je 'm kwijt?![]()
Ja, maar dat is juist het leuke van The Pipettes: de synchrone danspasjes.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:45 schreef Cyaa het volgende:
Juah the Pipettes![]()
Lache muziek![]()
Maar ik zou waarschijnlijk niet naar een concert van deze dames gaan.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:16 schreef LeroyBrown het volgende:
Ze staan ook nog 10 oktober in Rotown te Rotterdam,
Ik zie het topic wat laat, misschien ben je inmiddels al lang voorzien... maar zo niet:quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als ik nou originele 60s bandjes wil luisteren van dit soort, wat is dan een aanradert ?
Leuk nieuwsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:30 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Jep! Woensdag 11 oktober. De kaarten zijn vandaag in de verkoop gegaan en retegoedkoop.Ik ga!
Rotterdam is dichterbijquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:16 schreef LeroyBrown het volgende:
Ze staan ook nog 10 oktober in Rotown te Rotterdam, 12 oktober in de Effenaar te Eindhoven en op 13 oktober in Vera te Groningen, las ik op hun site. Ik denk er zelf over om naar Eindhoven te gaan, voor ¤ 9,- vind ik nog wel grappig om te zien
Ik bedoelde dat voor mij Rotterdam dichterbij isquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:33 schreef MadGuy het volgende:
[..]
10 oktober volg ik een avondcursus, kan ik niet. Paradiso it is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |