abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39108904
Slaan
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_39108918
Als iemand mijn vriend probeert te versieren voel ik me meestal niet snel bedreigt en ik ga er dan ook wel relaxt mee om. Maar ik kan het meestal niet laten om toch even te laten zien dat ik zo'n leuk vriendje heb, oftewel: dikke pakkerd voor mijn schatje!
pi_39108941
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 12:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Met vertrouwen heeft het niets te maken. Uit ervaring weet ik dat ik iemand waarmee ik een serieuze relatie heb absoluut vertrouw en me nooit afvraag wat zij doet als zij ergens anders is, zonder mij. Waarschijnlijk trek ik hier de voorbarige conclusie dat meer dan normale aandacht betekent dat mijn partner daar serieus op zou ingaan. In zo'n situatie ben ik nog nooit terecht gekomen, ik sta er zelfs niet bij stil dat mensen het onfatsoen kunnen hebben om met mijn partner te flikflooien, terwijl zij bezet is. Wat voor bedoeling hebben ze daar eigenlijk mee? Blijft het bij flirten of willen ze haar dan van mij afpakken?

Iedereen is wel eens ongegrond jaloers.
Geeft alleen maar aan dat je elkaar echt leuk vindt.
pi_39109023
ik vindt het altijd erg grappig als iemand mijn vriendin probeert te versieren. Ik heb genoeg zelfvertrouwen om te weten dat zij toch niet op ingaat en het is bevestiging dat je vriendin knap is. Altijd leuk om halverwege ff langs te lopen en je vriendin een zoen te geven

Als je er niet tegen kan dat mensen je vriendin proberen te versieren moet je gewoon een lelijke, kut vrieindin nemen.
| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
pi_39109027
het kan me vreselijk irriteren. Maar ik ken haar goed genoeg. Meestal laat ik het flirten van die jongens wel toe. En me vriendin kan ook wel van zich afbijten
0023
pi_39109041
Als je om je partner heen gaat hangen, en even moet laten zien dat hij/zij "van jou is", als iemand hem/haar probeert te versieren vind ik echt debiel. Alsof je constant op je partner let, "diegene niet vertrouwt maar je partner natuurlijk wel", geen plezier meer kunt hebben omdat er weleens iemand wat flirterig met je partner zou kunnen praten.

pi_39109191
Ik zou dit doen:

Verder zou ik het wel grappig vinden, tenzij mijn vriendin voor hem kiest dan zou ik eerder dit doen:
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:12:25 #58
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_39109278
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:10 schreef zatoichi het volgende:
Ik zou dit doen:

Verder zou ik het wel grappig vinden, tenzij mijn vriendin voor hem kiest dan zou ik eerder dit doen:
logisch
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:33:52 #59
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_39110060
Afwachten, als ie iets wil proberen ga ik er heen en maak ik subtiel duidelijk dat ze bij mij hoort. Flikt ie het dan nog een keer dan is het te laat.
pi_39110096
Mensen zullen altijd willen hebben wat een ander wil, dus het probleem ga je sowieso niet oplossen. Je moet er dus mee omgaan.

Ik zou er weinig aandacht aan schenken, tenzij mijn geliefde het bewust op gaat zoeken. Dan zou ik die handel dumpen.
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:07:41 #61
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_39111378
Tja, al een paar keer meegemaakt dat ik versierd werd door terwijl m'n toenmalige vriendin ernaast stond
en andersom...

Kort en krachtig antwoorden helpt meestal... Al heb je soms van die groepjes die dan toch blijven
hangen en je 'proberen over te halen' als je de persoon zelf al hebt afgewezen...

Kauwgom kauwende Anita voor m'n neus, terwijl overduidelijk was dat ik met het meisje was
waarmee ik aan t dansen was...

"heeeejjj mooie witte tanden" *gaat om me heen hangen*

*haal haar armen weg* - Tja, dat krijg je als je poetst he... *danst verder*

"ja, nou, ik weet niet hoe je over me denkt maar k snap best hoe t lijkt maar ik ben best leuk hoor..."

- t Is maar goed dat je niet weet wat ik nu denk...

"Nou vertel dan"

Echt sommige mensen willen t gewoon horen wat voor randmongolen t zijn...

Komen er daarna nog zeker 2 meiden om me te vertellen dat ze erg gewild is
en dat ik een kans laat schieten... Waarna ik dan toch echt duidelijk maak dat
ik al bezet ben, gaan ze zo lopen vergelijken enzo... Sod off!!!

[ Bericht 6% gewijzigd door B-FliP op 22-06-2006 14:13:08 ]
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:08:55 #62
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_39111421
Ik vind het altijd vrij vermakelijk als de één of andere kansloze een beetje mijn vriendin gaat lopen versieren... Want kansloos is dan een hele goeie beschrijving voor hem. Ik zou hooguit op een afstandje gaan kijken en lachen; zolang ie tenminste niet te opdringerig wordt. Als ik merk dat ie ondanks afwijzingen van mijn vriendin aandacht blijft vragen en dit haar gaat irriteren dan laat ik ff zien dat ze 'van mij is'.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:15:15 #63
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_39111668
ik verbaas me over het vertrouwen dat mannen in hun partner lijken te hebben als ik deze reacties lees
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_39112438
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:15 schreef teamlead het volgende:
ik verbaas me over het vertrouwen dat mannen in hun partner lijken te hebben als ik deze reacties lees
Wat zou jij doen dan?
pi_39113514
als iemand mijn vriendin probeert te versieren hoop ik dat ie ook bier voor mij haalt
pi_39113758
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 12:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je hebt vechten en vechten. Voor een relatie letterlijk met mijn handen met een of andere troela vechten, is mijn eer te na. Gaat hij voor haar, dan is het toch al geen goede relatie gebleken, me dunkt.
.. een agree met Copycat. Een heilig moment!
  donderdag 22 juni 2006 @ 15:12:48 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39114061
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:03 schreef Friek_ het volgende:
.. een agree met Copycat. Een heilig moment!
Dat het waard is om vastgelegd te worden!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 22 juni 2006 @ 21:48:10 #68
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_39127724
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:31 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Wat zou jij doen dan?
vooral in de buurt van m'n vriendin blijven. Vrouwen worden op slag onbetrouwbaar als ze positieve aandacht krijgen
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_39130108
ik ga ook voor het in elkaar timmeren.. maar mag niet van vriendlief
  donderdag 22 juni 2006 @ 22:43:47 #70
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_39130679
ik was (en ben denk ik nog) vrij jaloers aangelegd.

als een jongen mijn toenmalige vriendin wou versieren kon ik er vaak wel om lachen aangezien zij echt gek op mij was.
waar ik echter een bloedhekel aan had was dat vreemde kerels aan haar zaten. dus gasten die te vrij werden of lompe eikels die in haar kont knepen.
ben een keer daardoor zo over de zeik gegaan dat ik in een doldwze bui eerst die lul die aan haar zat tegen de vlakte sloeg en daarna zijn vriendjes die kwamen helpen.
daarna vertelde de mijn toenmalige liefje niet meer als zoiets voorviel

ach sommige kerels zijn gewoon wel relaxed bezig, die houden wel op als eenmaal duidelijk is als de dame in kwestie bezet is.

wanneer ik weer een vriendin heb en een kerel zou heel vervelend worden dan zou ik eerst een paar opmerkingen maken en als het dan nog niet duidelijk is dan ben ik bang dat ik mezelf niet in bedwang kan houden. (moet zeggen dat ik ook een keer ben weg gelopen toen een dame waarmee ik zo'n beetje liep niet door had dat kerels haar zaten te versieren. vrienden hebben toen gezorgd dat ik maar niet meer in de buurt kwam aangezien die de bui al zagen hangen)
ik ben lief :)
  donderdag 22 juni 2006 @ 22:46:01 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39130826
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 21:48 schreef teamlead het volgende:
vooral in de buurt van m'n vriendin blijven. Vrouwen worden op slag onbetrouwbaar als ze positieve aandacht krijgen

Ligt er nog altijd aan van wie die positieve aandacht komt .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_39131908
Gruwelijke harde klappen geven..

Hardleersheid gaat er alleen met de vuist uit.. en een gewillige stoeprand
Roma Bastardi..!! Vaffanculo..!!
[quote: Moggasparz: Man The harpoons..!!]
http://media.spikedhumor.(...)ion.com_kidowned.wmv
  donderdag 22 juni 2006 @ 23:09:10 #73
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_39132184
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 11:55 schreef Viking84 het volgende:
... terwijl hij/zij weet dat deze bij jou hoort? Wat doe je dan?

geen aandacht aan schenken, want je geliefde blijft toch wel bij jou?
je geliefde laten beslissen?
erop in slaan?

ik zou waarschijnlijk voor de laatste optie kiezen. Mensen die gaan lopen rommelen in andermans relatie .
Ze doen hun best maar, ze stinkt er toch niet in en we kunnen lekker samen lachen. Ik vind het iig prachtig als een meisje met mij flirt, kan ik mn vriendin lekker stangen. Die gaat dan met de barman zitten knipogen, echt geweldig .
  vrijdag 23 juni 2006 @ 01:13:13 #74
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_39136160
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:55 schreef Nr.G het volgende:
als iemand mijn vriendin probeert te versieren hoop ik dat ie ook bier voor mij haalt
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  Moderator vrijdag 23 juni 2006 @ 12:59:47 #75
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_39146071
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:55 schreef Nr.G het volgende:
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')