quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met vertrouwen heeft het niets te maken. Uit ervaring weet ik dat ik iemand waarmee ik een serieuze relatie heb absoluut vertrouw en me nooit afvraag wat zij doet als zij ergens anders is, zonder mij. Waarschijnlijk trek ik hier de voorbarige conclusie dat meer dan normale aandacht betekent dat mijn partner daar serieus op zou ingaan. In zo'n situatie ben ik nog nooit terecht gekomen, ik sta er zelfs niet bij stil dat mensen het onfatsoen kunnen hebben om met mijn partner te flikflooien, terwijl zij bezet is. Wat voor bedoeling hebben ze daar eigenlijk mee? Blijft het bij flirten of willen ze haar dan van mij afpakken?
logischquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:10 schreef zatoichi het volgende:
Ik zou dit doen:
Verder zou ik het wel grappig vinden, tenzij mijn vriendin voor hem kiest dan zou ik eerder dit doen:
Wat zou jij doen dan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:15 schreef teamlead het volgende:
ik verbaas me over het vertrouwen dat mannen in hun partner lijken te hebben als ik deze reacties lees
.. een agree met Copycat. Een heilig moment!quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt vechten en vechten. Voor een relatie letterlijk met mijn handen met een of andere troela vechten, is mijn eer te na. Gaat hij voor haar, dan is het toch al geen goede relatie gebleken, me dunkt.
Dat het waard is om vastgelegd te worden!quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:03 schreef Friek_ het volgende:
.. een agree met Copycat. Een heilig moment!![]()
vooral in de buurt van m'n vriendin blijven. Vrouwen worden op slag onbetrouwbaar als ze positieve aandacht krijgenquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:48 schreef teamlead het volgende:
vooral in de buurt van m'n vriendin blijven. Vrouwen worden op slag onbetrouwbaar als ze positieve aandacht krijgen
Ze doen hun best maar, ze stinkt er toch niet in en we kunnen lekker samen lachen. Ik vind het iig prachtig als een meisje met mij flirt, kan ik mn vriendin lekker stangen. Die gaat dan met de barman zitten knipogen, echt geweldigquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:55 schreef Viking84 het volgende:
... terwijl hij/zij weet dat deze bij jou hoort? Wat doe je dan?
geen aandacht aan schenken, want je geliefde blijft toch wel bij jou?
je geliefde laten beslissen?
erop in slaan?![]()
ik zou waarschijnlijk voor de laatste optie kiezen. Mensen die gaan lopen rommelen in andermans relatie.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:55 schreef Nr.G het volgende:
als iemand mijn vriendin probeert te versieren hoop ik dat ie ook bier voor mij haalt
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:55 schreef Nr.G het volgende:
als iemand mijn vriendin probeert te versieren hoop ik dat ie ook bier voor mij haalt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |