Maar soms heb je ook van die momenten waarop je plotseling weg moet. Er staat ineens visite voor de deur en je rent zo weg van de computer. Ga je dan nog speciaal terug naar je computer om dat even te vermelden?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
mjah als het 10x per uur is dan is het ook gewoon irritant, ik vermeld ook echt niet iedere keer dat ik koffie ga zetten of ga schijten maar als ik niet meer van plan terug te komen dan vind ik het wel zo beleefd om even te melden dat ik wegga
ik zie het gewoon als een gesprek met iets meer bewegingsvrijheid
dat kun je openen maar dan moet je het ook weer afsluiten
Dát meld ik dan wel altijd evenquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:00 schreef jpg97 het volgende:
Al ga je poepen tijdens het MSN'nen, boeien
quote:Zeggen we nou nix meer.. <_<
...8-)
naja
(A)
tss dan nie..
ja hoor, dan had die onverwachte visite zich maar van te voren aan moeten melden, ik vind het een kleine moeite om te zeggen 'ik ben weg, doei' dan hoef je niet eens de reacties af te wachtenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:40 schreef Syll het volgende:
[..]
Maar soms heb je ook van die momenten waarop je plotseling weg moet. Er staat ineens visite voor de deur en je rent zo weg van de computer. Ga je dan nog speciaal terug naar je computer om dat even te vermelden?
Je moest eens weten hoe erg het kan zijn met MSN, sommige mensen léven ervoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:16 schreef jstylo het volgende:
Mensen die daar een hekel aan hebben, hebben buiten MSN niets te doen denk ik?
Die gevallen klik ik meteen weg.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:09 schreef cool_pacific het volgende:
MSN is gewoon soms leuk en soms niet![]()
Wat al eerder is genoemd is dat van
hoi.
hoi.
alles goed?
ja met jou?
ook.
Misschien als het dan niet lukt om verder te chatten een soort van kaart te maken met standaard zinnen die je dan kunt stellen of zo![]()
![]()
Da's alleen bedoeld voor stalkersquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:29 schreef MissHobje het volgende:
Lang leve wlmkun je offline berichtjes sturen.. dus niet miepen
Ja, waarom niet? Komt er visite, dan wil ik de PC doorgaans afsluiten (of in elk geval de monitor uitzetten) om stroom te besparen. Even melden dat je weggaat is dan in een moeite door gebeurd.quote:Maar soms heb je ook van die momenten waarop je plotseling weg moet. Er staat ineens visite voor de deur en je rent zo weg van de computer. Ga je dan nog speciaal terug naar je computer om dat even te vermelden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |