abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39149334
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 14:03 schreef sp3c het volgende:

[..]

mjah als het 10x per uur is dan is het ook gewoon irritant, ik vermeld ook echt niet iedere keer dat ik koffie ga zetten of ga schijten maar als ik niet meer van plan terug te komen dan vind ik het wel zo beleefd om even te melden dat ik wegga

ik zie het gewoon als een gesprek met iets meer bewegingsvrijheid
dat kun je openen maar dan moet je het ook weer afsluiten
Maar soms heb je ook van die momenten waarop je plotseling weg moet. Er staat ineens visite voor de deur en je rent zo weg van de computer. Ga je dan nog speciaal terug naar je computer om dat even te vermelden?
  vrijdag 23 juni 2006 @ 14:49:04 #102
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_39149607
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 12:00 schreef jpg97 het volgende:
Al ga je poepen tijdens het MSN'nen, boeien
Dát meld ik dan wel altijd even
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
  vrijdag 23 juni 2006 @ 14:49:50 #103
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_39149632
Rot op, ik ben niemand verantwoording schuldig op MSN. Als ik niks wil zeggen, zeg ik niks; als ik weg wil gaan, ga ik weg.

Als je omgangsnormen van me verwacht, zoek je me maar irl op
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 14:51:34 #104
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_39149698
Ik heb het ook even geprobeerd
quote:
Zeggen we nou nix meer.. <_<

...8-)

naja

(A)

tss dan nie..
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
  vrijdag 23 juni 2006 @ 14:53:59 #105
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39149783
ik sta standaard op afwezig en als vaak met mensen lul dan zeg ik wel dat ik weg ga, maar mensen die ik wat minder vaak spreek ben ik zo pleite

moet ik soms heel mijn contact lijst af die online om te zeggen ik ben pleite
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Moderator vrijdag 23 juni 2006 @ 15:13:16 #106
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_39150389
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 14:40 schreef Syll het volgende:

[..]

Maar soms heb je ook van die momenten waarop je plotseling weg moet. Er staat ineens visite voor de deur en je rent zo weg van de computer. Ga je dan nog speciaal terug naar je computer om dat even te vermelden?
ja hoor, dan had die onverwachte visite zich maar van te voren aan moeten melden, ik vind het een kleine moeite om te zeggen 'ik ben weg, doei' dan hoef je niet eens de reacties af te wachten

mwah mijn pc waarvan ik msn staat strategisch geplaatst in de woonkamer dus voor mij is het een kleine moeite
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 15:16:48 #107
139629 jstylo
Betweter...
pi_39150491
Mensen die daar een hekel aan hebben, hebben buiten MSN niets te doen denk ik?
Ik heb altijd gelijk...
  vrijdag 23 juni 2006 @ 19:23:53 #108
150776 Chou
Anti Kabinet
pi_39157625
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 15:16 schreef jstylo het volgende:
Mensen die daar een hekel aan hebben, hebben buiten MSN niets te doen denk ik?
Je moest eens weten hoe erg het kan zijn met MSN, sommige mensen léven ervoor
  vrijdag 23 juni 2006 @ 20:45:19 #109
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_39159909
Waar ik me ook aan irriteer is dat bijv. als ik een chick versier in real life, en dan vervolgens op msn kom. In het begin praten ze nog wel. En dan ineens ben je 10 uur online ,zij zijn dan ook 10 uur online, zeggen ze niks , en tja tis hun beurt om te praten want ik heb ze al die keren aangesproken ,en nu is het hun beurt.. En dan lekker in real life hypocriet en aardig en flirten ja .

msn & vrouwen
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
pi_39160694
MSN is gewoon soms leuk en soms niet
Wat al eerder is genoemd is dat van

hoi.
hoi.
alles goed?
ja met jou?
ook.

Misschien als het dan niet lukt om verder te chatten een soort van kaart te maken met standaard zinnen die je dan kunt stellen of zo

In ieder geval is een telefoongesprek veel leuker en in real live nog leuker
Chill (H)
pi_39168999
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 21:09 schreef cool_pacific het volgende:
MSN is gewoon soms leuk en soms niet
Wat al eerder is genoemd is dat van

hoi.
hoi.
alles goed?
ja met jou?
ook.

Misschien als het dan niet lukt om verder te chatten een soort van kaart te maken met standaard zinnen die je dan kunt stellen of zo
Die gevallen klik ik meteen weg.
Hoe kan je een normaal gesprek met iemand hebben als je zelf alles er uit moet trekken?

Hoewel... dat zijn vaak wel de 'vrouwen' die binnen 5 minuten hun webcam aanzetten
Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 01:29:56 #112
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_39169067
Lang leve wlm kun je offline berichtjes sturen.. dus niet miepen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zaterdag 24 juni 2006 @ 01:34:43 #113
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_39169157
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 01:29 schreef MissHobje het volgende:
Lang leve wlm kun je offline berichtjes sturen.. dus niet miepen
Da's alleen bedoeld voor stalkers
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
pi_39169584
Ik hanteer op MSN dezelfde omgangs- en fatsoensregels als in het dagelijks leven. Waarom asociaal zijn op MSN als je dat in het echt ook niet bent?

Ok, op MSN heb je meer vrijheden. Zo hoef je niet per se iemand aan te spreken als je online komt en kan je allerlei dingen tussendoor doen. Maar een beetje fatsoen is toch niet teveel gevraagd? Nee, ik zeg niet iedereen gedag, maar doorgaans kan je toch maar met hoogstens 3 mensen tegelijk bezig zijn. Tegen die mensen zeggen dat je weggaat is wel zo normaal.

Ik moet zeggen dat asociale mensen op MSN doorgaans ook niet de leukste personen zijn. Als je mij het gevoel geeft niet eens normaal te kunnen doen, dan is het al gauw afgelopen.
quote:
Ja, waarom niet? Komt er visite, dan wil ik de PC doorgaans afsluiten (of in elk geval de monitor uitzetten) om stroom te besparen. Even melden dat je weggaat is dan in een moeite door gebeurd.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 11:47:48 #115
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39173262
Doei zou gewoon doei moeten zijn.
En niet nog 5 tot 10 minuten debatteren over of het al dan niet gepast is voor jou om te kunnen vertrekken. Dát zou het een stuk makkelijker maken.
Sommige gesprekspartners snappen dat alleen niet.
(Un)masking for the greater good.
pi_39174207
Mensen die weglopen van de pc, mensen die even bezig zijn met iemand anders op MSN, mensen die bezig zijn, lijkt me logisch hoor.
Vraag het aan mij, ik weet het ook niet.
pi_39196571
Hallloooo, MSN is 'Instant Messaging' bedoeld voor korte snelle boodschappen. De grap is dat je dus inderdaad kunt communiceren met oneliners, zonder een ettiquette van 'doei', 'mzzl' etc.
Take on the situation, but not the torment ...
  zondag 25 juni 2006 @ 01:13:15 #118
84524 Morwen
I got life
pi_39196652
Ik sluit altijd netjes af en als ik tussendoor weg ben dan meld ik dat, net als IRL. Als ik online ben dan ben ik aanspreekbaar en zal ook reageren. Offline is offline, dus niet reageren, mailen kan dan wel.

Zo eenvoudig kan het zijn.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_39199520
Ik zeg het soms ook niet, maar het boeit niet vind ik
Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
pi_39200393
Als ik op MSN zit en ik moet even naar de wc of even wat eten klaarmaken dan zeg ik dat soms ook niet. Ligt er natuurlijk ook aan wat voor gesprek je op dat moment. Ik zeg altijd wel als ik offline ga en niet meer terugkom.

Wat ik irritant vind is dat iedereen er gewoon vanuit gaat dat ik altijd aanspreekbaar ben als ik op online sta. Als ik aan het chatten ben met iemand hoef ik soms toch geen dom gezeik van een ander erbij te hebben. Als ik thuis ben en ik heb iemand op bezoek dan hoeft toch niet gelijk iedereen te komen. Maar op zulke momenten krijg je dan later ook reacties... Waarom reageer je niet?? Wil je niet met me praten???

Hetzelfde geld voor mobiele telefoons. Ik neem niet altijd op als ik amper tijd heb of wanneer ik er gewoon geen zin in heb. Ze bellen maar weer, of spreken wat in ofzo. De meesten verwachten dat je 24 uur per dag aanspreekbaar bent. Nou dat ben ik dus zeker niet.
pi_39201402
Wat een kuttopic vol huilies. Op enkele posters na, uiteraard. Zoals ik. .
  zondag 25 juni 2006 @ 13:05:35 #122
149498 Maethor_Veleg
klunstenaar in hart en nieren
pi_39203887
Ik multitask ook altijd achter de pc. ben aan het tekenen, componeren, of mixen. Vanalles. Meestal staat tegelijk MSN aan, mensen weten van mij onderhand wel dat ik traag reageer, maar als ik offline ga, zeg ik altijd netjes gedag nadat het gesprek beëindigd is. Netiquette. ja.
Opera is when a guy gets stabbed in the back, and instead of bleeding, he sings!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')