abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 juni 2006 @ 16:27:56 #151
61587 Retuobak
My oh my!
pi_39288270



At 2x Blu-ray can read as fast as 12x DVD's minimum read speed. At just
3x Blu-ray is comparable to DVD at 12x



En laten we daarbij in gedachten houden dat aldus de developers van Saint's Row de 12x DVD lezer in de 360 al te sloom was voor de implementatie van vliegtuigen.
Volgens mij is de optische lezer een bottleneck in 360 EN PS3.
pi_39288445
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:27 schreef Retuobak het volgende:
En laten we daarbij in gedachten houden dat aldus de developers van Saint's Row de 12x DVD lezer in de 360 al te sloom was voor de implementatie van vliegtuigen.
Volgens mij is de optische lezer een bottleneck in 360 EN PS3.
Jep. Tenzij developers een geniale streaming-techniek implementeren, of de games straks een flinke installatie op HDD vereisen.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 16:45:46 #153
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39288912
Dat ze de HDD goed moet gebruiken lijkt me logisch, dat ding zit er ook niet voor niks in. Bij de ps3 zullen ontwikkelaars ook standaard gebruik maken van de HDD waarbij dit bij de xbox360 niet het geval is. Dus als blu-ray te langzaam zou zijn dan kunnen ze dat altijd nog oplossen via de HDD.

En sony spreekt veel over updates voor de ps3, wie weet kun je gewoon de Blu-ray drive vervangen door een snellere. De nieuwe ps2 hebben ook een snellere dvd-rom dan de oude types.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  dinsdag 27 juni 2006 @ 16:47:11 #154
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39288965
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:32 schreef P-Style het volgende:

[..]
of de games straks een flinke installatie op HDD vereisen.
Waardoor je dus het hele doel van de BR drive voorbij schiet. .
-
  dinsdag 27 juni 2006 @ 16:47:48 #155
61587 Retuobak
My oh my!
pi_39288979
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:45 schreef Diablos79 het volgende:
Dat ze de HDD goed moet gebruiken lijkt me logisch, dat ding zit er ook niet voor niks in. Bij de ps3 zullen ontwikkelaars ook standaard gebruik maken van de HDD waarbij dit bij de xbox360 niet het geval is. Dus als blu-ray te langzaam zou zijn dan kunnen ze dat altijd nog oplossen via de HDD.
Geloof maar niet dat men gigabytes grote installaties toe gaat staan bij Sony
Gewoon een cache, meer niet.
pi_39289052
Waar maakt iedereen zich zo druk om? Ja de BR zal nog niet optimaal zijn op de eerste consoles, maar dat wordt in de tijd wel opgelost. Voor de komende spellen zal de console van Sony meer dan genoeg brengen en dat kan alleen maar beter worden als BR verder wordt ontwikkeld.

Wat moet Microsoft trouwens doen als BR slaagt en de spelletjes branche het omarmt en ten volle benut over een jaar of 4/5?
  dinsdag 27 juni 2006 @ 16:50:57 #157
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39289084
Ik heb het ook niet over installaties van een paar GB . Maar een paar gig gebruiken voor chache en installatie van kleine filetjes die na het spelen weer worden verwijderd lijkt me niks vreemds.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  dinsdag 27 juni 2006 @ 16:51:09 #158
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39289089
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:50 schreef -scorpione- het volgende:


Wat moet Microsoft trouwens doen als BR slaagt en de spelletjes branche het omarmt en ten volle benut over een jaar of 4/5?
Niets, waarom zouden ze.
Devers die games maken voor de X360 weten dat dat ding er niet in zit, dus waarom zou MS in moeten grijpen dan? .
-
pi_39289129
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:51 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Niets, waarom zouden ze.
Devers die games maken voor de X360 weten dat dat ding er niet in zit, dus waarom zou MS in moeten grijpen dan? .
Ik heb het er over wanneer de spellen 20 GB of meer gaan worden.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 16:53:52 #160
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39289177
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:52 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Ik heb het er over wanneer de spellen 20 GB of meer gaan worden.
Lees even een paar posts terug.
XNA enzo.
-
pi_39289212
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:53 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Lees even een paar posts terug.
XNA enzo.
Zal dat volstaan? Dat compressing? En daar zitten geen nadelen aan? Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.
pi_39289244
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:45 schreef Diablos79 het volgende:
En sony spreekt veel over updates voor de ps3, wie weet kun je gewoon de Blu-ray drive vervangen door een snellere. De nieuwe ps2 hebben ook een snellere dvd-rom dan de oude types.
Dat lijkt me niet. De drive is geïntegreerd in het apparaat, het is niet alsof er een PC-drive in zit die je gemakkelijk kunt vervangen. En de specs van de dvd drive in de nieuwe PS2 zijn hetzelfde als die in de eerste PS2's (hij's alleen wat stiller).
  dinsdag 27 juni 2006 @ 16:59:48 #163
61587 Retuobak
My oh my!
pi_39289414
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:50 schreef Diablos79 het volgende:
Ik heb het ook niet over installaties van een paar GB . Maar een paar gig gebruiken voor chache en installatie van kleine filetjes die na het spelen weer worden verwijderd lijkt me niks vreemds.
Paar kleine files, dus dan is het voordeel in snelheid weer weg.
Paar kleine files zullen het verschil niet maken.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:52:01 #164
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39291397
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:55 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet. De drive is geïntegreerd in het apparaat, het is niet alsof er een PC-drive in zit die je gemakkelijk kunt vervangen. En de specs van de dvd drive in de nieuwe PS2 zijn hetzelfde als die in de eerste PS2's (hij's alleen wat stiller).
Je weet niet zeker hoe ze die drive erin zetten. Maar Sony heeft het de hele tijd over de update/uitbreidings mogelijkheden van de PS3 dus wie weet is het wel mogelijk. Het zou iedergeval een goede update kunnen zijn.

En mijn nieuwe ps2 is toch echt een stuk sneller dan mijn oude. Dus iets moet er veranderd zijn

[ Bericht 7% gewijzigd door Diablos79 op 27-06-2006 17:58:08 ]
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:55:17 #165
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39291502
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:59 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Paar kleine files, dus dan is het voordeel in snelheid weer weg.
Paar kleine files zullen het verschil niet maken.
Grote files dan en ik zei ook geen paar.. Maar je snapt toch wel wat er bedoeld word zonder te mierenneuken op woorden .. Goede developers zullen zeker wel goed gebruik maken van die HDD om zo laadtijden te beperken.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_39291613
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:54 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Zal dat volstaan? Dat compressing? En daar zitten geen nadelen aan? Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.
Ik ben geen technerd, maar voor zover ik weet werkt het met een algorithme. Normaal gesproken wordt er nauwelijks gecompressed en wordt het vrijwel 1 op 1 van de disc gelezen. Echter, met extra processing power kan je algorithmes het werk laten doen. Ze nemen maar een paar KB in en bevatten alleen maar info voor de processor die zelf het zware werk doet.

Dus een compleet bos met bomen wordt normaal gesproken met de hand gezet. Dat ze neergeplopt worden door de engine, compleet met alle tierelantijntjes en volledig at random, dat is een algorithme. Dus dingen die er niet toe doen (zoals de locatie van bepaalde scenery) kan je net zo goed door de processor zelf uit laten rekenen in plaats van dat je daar discruimte aan opoffert.


Nadeel? Er zit minder rek in de processor.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:59:38 #167
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39291638
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Waardoor je dus het hele doel van de BR drive voorbij schiet. .
Ja want de capaciteit van 50GB is dan ook opeens verloren
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:16:49 #168
61587 Retuobak
My oh my!
pi_39292189
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:55 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Grote files dan en ik zei ook geen paar.. Maar je snapt toch wel wat er bedoeld word zonder te mierenneuken op woorden .. Goede developers zullen zeker wel goed gebruik maken van die HDD om zo laadtijden te beperken.
Grote files, en je zit weer op veel te grote installaties waardoor je bij een PS3 game minuten nodig zou hebben om het op te starten. En ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik moet niks hebben van dergelijke opstarttijden. Dan speel ik een game veel minder snel.

Het wordt gewoon enkel een cache, net zoals bij 360, daar kun je van uit gaan.
pi_39293240
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:50 schreef -scorpione- het volgende:
Wat moet Microsoft trouwens doen als BR slaagt en de spelletjes branche het omarmt en ten volle benut over een jaar of 4/5?
Tegen die tijd komen ze misschien wel al met een opvolger van de 360
PSN id: NL_SToRM
  dinsdag 27 juni 2006 @ 19:55:03 #170
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_39295678
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:16 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Grote files, en je zit weer op veel te grote installaties waardoor je bij een PS3 game minuten nodig zou hebben om het op te starten. En ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik moet niks hebben van dergelijke opstarttijden. Dan speel ik een game veel minder snel.

Het wordt gewoon enkel een cache, net zoals bij 360, daar kun je van uit gaan.
Waarom speel je dan zoveel op de PC als je niks van dergelijke opstarttijden wilt hebben. Als je ergens lange opstarttijden hebt is het op de PC. Om over installeren nog maar niet te spreken.

Weer mierenneuken om een woord . Tuurlijk word het voornamelijk cachen(al zou een installatie ook wel eens gebruikt kunnen worden) en je als je dat goed gebruikt kun je veel laadtijden wegnemen. En bij de PS3 weet een developer zeker dat er gebruikt word gemaakt van een HDD, bij de XBOX360 is dat niet het geval, dus is het ook niet vanzelf sprekend dat ze het bij de 360 gebruiken.

En een lange opstarttijd boeit me niet zo, als ik een of twee minuten moet wachten tot het spel is opgestart en er zijn daarna geen laadtijden meer vind ik dat prima.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  dinsdag 27 juni 2006 @ 20:15:12 #171
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39296371
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:46 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Tegen die tijd komen ze misschien wel al met een opvolger van de 360
Dat mag ik toch wel hopen ja, 4 a 5 jaar is lang genoeg. .
-
  dinsdag 27 juni 2006 @ 20:27:58 #172
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_39296923
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 20:15 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat mag ik toch wel hopen ja, 4 a 5 jaar is lang genoeg. .
3 jaar als het ff kan.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 27 juni 2006 @ 21:16:13 #173
61587 Retuobak
My oh my!
pi_39298617
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:55 schreef Diablos79 het volgende:
Waarom speel je dan zoveel op de PC als je niks van dergelijke opstarttijden wilt hebben. Als je ergens lange opstarttijden hebt is het op de PC. Om over installeren nog maar niet te spreken.
Laadtijden op mijn PC zijn bij dezelfde games hooguit 1/4e van die op de 360. Wat ook logisch is gezien de obsceen veel hogere bandbreedte van HDD's tov een 12x DVD lezer.
quote:
Weer mierenneuken om een woord . Tuurlijk word het voornamelijk cachen(al zou een installatie ook wel eens gebruikt kunnen worden) en je als je dat goed gebruikt kun je veel laadtijden wegnemen. En bij de PS3 weet een developer zeker dat er gebruikt word gemaakt van een HDD, bij de XBOX360 is dat niet het geval, dus is het ook niet vanzelf sprekend dat ze het bij de 360 gebruiken.
Caching wordt straks bij vrijwel elke 360 game gebruikt, en dat is ook logisch . Want het biedt enkel voordelen voor de mensen met een HDD, en voor de mensen zonder verandert er niks.
quote:
En een lange opstarttijd boeit me niet zo, als ik een of twee minuten moet wachten tot het spel is opgestart en er zijn daarna geen laadtijden meer vind ik dat prima.
A. Dat maakt voor mij al de drempel hoog, ik vind het stukken fijner als ik direct kan spelen, gewoon opstarten en 5 seconden later spelen. Zoals je bij bijv. een Hitman: Blood Money hebt, dat is dan ook een game die ik regelmatig ff opstart.
B. Daarna geen laadtijden meer
Keep dreaming
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:01:25 #174
34586 kepler
No bounce, no play
pi_39303628
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:55 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Weer mierenneuken om een woord .
quote:
Dus op een begravenis liggen de meeste mensen liever in de kist dan dat ze de toespraak geven
The line is a dot to you!
  woensdag 28 juni 2006 @ 08:27:28 #175
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39310816
quote:
Ok guys this is scary, it's like the Sony execs are afraid to break the bad news there already asking us not to kill them when it becomes official. We already knew games were going up in cost from 50-60$ because well games are huge now there ... well... epic. With budgets almost as high as blockbuster movies we knew the price was on the rise. But apparently as i suspected months ago that bluray player isn't going to drive just the PS3 itself skyward price wise. Since sony is requireing games to also be released on bluray (even if they do not require added space over a DVD as most if not all of them won't since... lets face it 360 and ps3 games will be generally exactly the same). We've seen the blank media retail already ranging from high 20's into the 30$ range for a single blank Bluray media, in comparison to the 5-10cents for a blank DVD... While studios will get significant price cuts for the production and bulk manufacturing the fact is the same for dvd's they get it cheaper than our 10 cents per dvd as well, except that ratio of high expensive will still exist.

Who's gonna pay for the higher media costs? Not sony, they still have to make profit on the games to make back the 400-500$ on each console they are losing on each console. The studios are already complaining because games are so expensive to develop so they really aren't going to take the hit. That leaves us with poor old Joe Consumer and his mom.

Don't Believe me? Well guess what the PSM magazine for August seems to be letting the Sony execs dance around and try to beg for forgiveness in advance for whats sure to be 70-80$ games in the future for the PS3. Heres the quote from PSM August:

PSM: Can we expect PS3 games to be priced in the same range as Xbox 360 titles?

KH: Generally Speaking, over the past twelve years or so, there has been a consumer expectation that disc-based games are maybe $59 on the high end to $39 on the low end. So, what I can say now is, I think it would be a bit of a stretch to think that we could suddenly turn around and say "PS3 Games now $99.99." I don't think consumers expect software pricing to suddenly double. So, the quick answer is that we want to make it as affordable as possible, knowing that there is a set consumer expectation for what software has cost for the past twelve years. That's kind of the best answer I can give you. So, if it becomes a bit higher than $59, don't ding me, but, again, I don't expect it to be $100.


Source: PSM Magazine
Zal wel gelijk met de X360 games liggen..
It better. .
-
pi_39310972
Helemaal niet better
Ik vind de prijzen van X360 titels al obsceen.
En als ik 600 euro moet neertellen voro een console dan wil ik niet ook nog eens 65 euro betalen per game .
pi_39311194
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_39319278
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 08:38 schreef Retuobak het volgende:
Helemaal niet better
Ik vind de prijzen van X360 titels al obsceen.
...dan wil ik niet ook nog eens 65 euro betalen per game .
Dat is nou consolegaming, kabouter! Tot voor kort was ¤65,- zelf voor PS2 games nog de "normale" winkelprijs. Ik verwacht dan ook niet dat PS3 games voorlopig goedkoper worden dan ¤65,-

Ik denk overigens niet dat het aan de productieprijs van de Blu-Ray schijven gaat liggen, want ondanks dat die hoger is dan de productieprijs van DVD-schijfjes, zal het nog steeds erg laag zijn. Wat de schrijver van het artikel hierboven vergeet is dat die recordable media iets anders is dan geperste (-rom) schijven. Het vergelijken van de verkoopprijzen van recordable Blu-Ray schijven met de productieprijs van een geperst schijfje slaat dan ook nergens op. De prijzen van de allereerste CD-R's en DVD-R/DVD+R's waren ook hoog, terwijl de productieprijs van geperste (-rom) schijfjes slechts een paar cent was.
pi_39319749
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:36 schreef P-Style het volgende:
Dat is nou consolegaming, kabouter!
Ja, lekker is dat
Iedereen zit altijd te bitchen op PC gaming, maar als ik net zo veel games op de 360 zou kopen als op de PC (niet dat dat mogelijk is, zo veel 360 titels zijn er uberhaupt niet, laat staan koopwaardige 360 titels) dan zou ik door het enorme prijsverschil nu al de duurdere PC hardware er uit hebben .
pi_39326117
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:36 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat is nou consolegaming, kabouter!
Ik noem dat consolegamers die genaaid worden door Nederlandse winkeliers
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_39326793
ik wacht altijd gewoon een paar jaar. Ik denk dat ik Medal of Honor maar eens ga aanschaffen nu.
pi_39345897
Makers Theseis stoppen met ontwikkeling PS3-versie

En dat is de eerste developer die de PS3 te duur vindt worden om voor te ontwikkelen...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_39346045
een kleine, onafhankelijke ontwikkelaar. Kan ik me wel voorstellen dat ze niet te veel risico durven te nemen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 29 juni 2006 @ 09:11:15 #184
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_39346063
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 09:09 schreef SocialDisorder het volgende:
een kleine, onafhankelijke ontwikkelaar. Kan ik me wel voorstellen dat ze niet te veel risico durven te nemen.
Die heb je juist wel nodig op je console aangezien zij meestal met vernieuwende titels. Hoe duurder de ontwikkelkosten, hoe minder risico's ontwikkelaars durven te nemen. Vandaar dat nu vooral vervolgen op de PS3 worden aangekondigd.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_39346185
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 09:11 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Die heb je juist wel nodig op je console aangezien zij meestal met vernieuwende titels. Hoe duurder de ontwikkelkosten, hoe minder risico's ontwikkelaars durven te nemen. Vandaar dat nu vooral vervolgen op de PS3 worden aangekondigd.
Ik wil Heavenly Sword, Resistance Fall of Man, Motorstorm, het naamloze Naughty Dog project en Assassin's Creed niet echt vervolgen noemen.
Met een prijs van 600 euro/dollar is de kans op een kleine userbase bij launch gewoon gigantisch groot. En met een kleine userbase is de kans op verkopen verschrikkelijk klein. Naughty Dog en Ubisoft hebben wat dat betreft mee dat ze bekend staan om kwalitatief hoogstaande games, en dus sowieso hun games wel kunnen slijten. Hoewel dat bij Beyond Good & Evil toch tegen bleek te vallen, qua slijten dan, kwalitatief is het één van de beste games die ik onder m'n duimen heb gehad.
Ik verwacht wel een port ergens volgend jaar van Theseis als de PS3 eenmaal een beetje loopt.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 29 juni 2006 @ 09:22:10 #186
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39346234
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 09:19 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ik wil Heavenly Sword, Resistance Fall of Man, Motorstorm, het naamloze Naughty Dog project en Assassin's Creed niet echt vervolgen noemen.
Met een prijs van 600 euro/dollar is de kans op een kleine userbase bij launch gewoon gigantisch groot. En met een kleine userbase is de kans op verkopen verschrikkelijk klein. Naughty Dog en Ubisoft hebben wat dat betreft mee dat ze bekend staan om kwalitatief hoogstaande games, en dus sowieso hun games wel kunnen slijten. Hoewel dat bij Beyond Good & Evil toch tegen bleek te vallen, qua slijten dan, kwalitatief is het één van de beste games die ik onder m'n duimen heb gehad.
Ik verwacht wel een port ergens volgend jaar van Theseis als de PS3 eenmaal een beetje loopt.
Oh wow, 5 games waarvan er 1 wsl MP wordt. .
-
  donderdag 29 juni 2006 @ 09:25:51 #187
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39346298
En waarom noem je Motorstorm toch zo vaak? .
Dat wordt wsl gewoon zo'n gare 13 in dozijn off-road racer.
HS en dat Naughty Dog project daarentegen lijken mij wél erg vet.
-
pi_39347339
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 09:22 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Oh wow, 5 games waarvan er 1 wsl MP wordt. .
Nee Microsoft had zoveel exclusieve toptitels bij de launch
PSN id: NL_SToRM
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:15:11 #189
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39347340
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 09:11 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Die heb je juist wel nodig op je console aangezien zij meestal met vernieuwende titels. Hoe duurder de ontwikkelkosten, hoe minder risico's ontwikkelaars durven te nemen. Vandaar dat nu vooral vervolgen op de PS3 worden aangekondigd.
Dat is met elke console toch in het begin? 80% van de games die het eerste jaar uitgegven worden zijn games van bekende franchises.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:18:10 #190
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_39347416
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:15 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Nee Microsoft had zoveel exclusieve toptitels bij de launch
De games die hij noemt zijn geen eens launchgames. .
-
pi_39347478
Motorstorm, Resistance en Heavenly Sword misschien ook
PSN id: NL_SToRM
pi_39347502
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:20 schreef SToRM81 het volgende:
Motorstorm, Resistance en Heavenly Sword misschien ook
wat zijn ze ook? geen launch titels?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_39347569
Dat zullen wel launchtitels zijn he. Dat is al heel lang bekend
PSN id: NL_SToRM
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:27:36 #194
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39347605
OPM heeft Heavenly Sword iig op 17 nov staan als releasedatum. Officieel is er gewoon nog niets bekend over die games, maar reken er maar op dat ze echt niet allemaal launchgame worden. Motorstorm misschien, maar van HS verwcht ik het eignelijk niet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_39347671
Ze zullen hoogst waarschijnlijk binnen 3 maanden na de PS3-launch uitgebracht worden. Het door MS genoemde "launch-window".
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_39348301



Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:56:21 #197
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39348352
Hotllinken mag niet van Gamefront
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_39348376
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hotllinken mag niet van Gamefront
Gamefront stinkt dan
En met FF zijn de plaatjes nog steeds prima te zien
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_39348418
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_39348849
Wat een blur
Echt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')