zou ze erin trappen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:49 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ze klonk wel aardig aan de telefoon en als ze stom doet, fake ik gewoon een hysterische hormonenhuilbui. Is ze zo weg.![]()
Merk weinig verschil eigenlijk.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:46 schreef Joene het volgende:
[..]
eej YppybijnaMams
hoe is het leven als getrouwde vrouw ?
Tuurlijk! Ik heb jaren toneel gespeeld.quote:
"Ja Jarno, ik hou echt van je. Ja, je bent echt goed in bed. Echt!"quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:54 schreef YPPY het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik heb jaren toneel gespeeld.![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Ja Jarno, ik hou echt van je. Ja, je bent echt goed in bed. Echt!"
Oh dus je neemt nu de telefoon met mevrouw Jarno.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:53 schreef YPPY het volgende:
[..]
Merk weinig verschil eigenlijk.Ik moet alleen nog wat foto's laten afdrukken en het album volplakken. Moet wel wennen aan mijn andere naam nu.
En hij heeft nog steeds niks door.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Ja Jarno, ik hou echt van je. Ja, je bent echt goed in bed. Echt!"
Kei serieus de weeen gaan faken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:59 schreef YPPY het volgende:
[..]
En hij heeft nog steeds niks door.![]()
Moet bij zo'n kraammens ook lukken dus.
Preciiiiiiies, dat kwartiertje wordt een eitje.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:59 schreef YPPY het volgende:
[..]
Klopt. Dit is dan ook helemaal geen reeks, anders stond ie wel centraal.quote:
I will do that. Power to the pregnant.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Preciiiiiiies, dat kwartiertje wordt een eitje.
You go, woemên.
Dussuh eigenlijk zit je hier in het openbaar te vertellen dat je jarno zit te faken!quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:59 schreef YPPY het volgende:
[..]
Bedankt he! , sticky mag wel hoor dan kan Jarno en Arma hem ook makkelijk terugvinden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Klopt. Dit is dan ook helemaal geen reeks, anders stond ie wel centraal.
The power of Hormones.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Dussuh eigenlijk zit je hier in het openbaar te vertellen dat je jarno zit te faken!
Die is wel van zeer matige kwaliteit jaquote:
Alles komt door de hormonen. Kan er niks aan doen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Dussuh eigenlijk zit je hier in het openbaar te vertellen dat je jarno zit te faken!
Nou ja zeg, hoe kóm je op het idee?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dit wordt toch geen verkapt bevallingsverhalentopic, mag ik hopen?
Jarno vergeeft je misschien wel als je ff zn biervoorraad aanvult.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:13 schreef YPPY het volgende:
[..]
Alles komt door de hormonen. Kan er niks aan doen.![]()
Dat moet haast wel als MUUS hier post.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dit wordt toch geen verkapt bevallingsverhalentopic, mag ik hopen?
Mag niet tillen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Jarno vergeeft je misschien wel als je ff zn biervoorraad aanvult.
Dan haal je toch 24 x 1 flesje ?quote:
Dat moet je niet doehoen, als een zwangere vrouw gestressed raakt in de laatste kwartaal van de zwangerschap dan blijft dat kind erin en heb je een een raar kind. En je kan em niet ruilen heb ik gehoord.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nog om je heel erg bang te laten maken?
Negen weken. En bang ben ik toch al, heb ik MUUS niet voor nodig.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nog om je heel erg bang te laten maken?
Ja en dan ben ik er niet als dat mens komt! En dan komt er geen kraamhulp en dan kan de baby er niet uit en dan ben ik over 10 jaar nog zo dik!quote:
Precies, hij blijft zitten en gewoon doorgroeien!quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat moet je niet doehoen, als een zwangere vrouw gestressed raakt in de laatste kwartaal van de zwangerschap dan blijft dat kind erin en heb je een een raar kind. En je kan em niet ruilen heb ik gehoord.
Dat zou toch best raar zijn ja. Zeker als het kind in de pubertijd geraakt en een vriendinnetje mee naar huis wilt nemenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Precies, hij blijft zitten en gewoon doorgroeien!
En met vier jaar moet hij naar de kleuterschool en daar zit je dan met je enorme buik in dat kleuterklasje op zo'n klein krukje. Toeter op je buik, zodat het kind kan meeluisteren en jij met krijtjes in je hand.
Dan zit je echt voor lul, hoor..
Probeer je nou je eigen bierbuik recht te praten?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:27 schreef Joene het volgende:
Ah mooi dik is niet lelijk yppy !
Wat denk je als ze gaan neuken op zijn slaapkamer?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zou toch best raar zijn ja. Zeker als het kind in de pubertijd geraakt en een vriendinnetje mee naar huis wilt nemen!
!
ik heb prachtig mooi atletisch getrainde bierbuik dus niet zeiken ja.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:32 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Probeer je nou je eigen bierbuik recht te praten?
Argh, mental imagesquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat denk je als ze gaan neuken op zijn slaapkamer?.
eej allo ik moet nog etenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Argh, mental images.
. Eerst steekt die vriendin een condoom naar binnen en dan floept er opeens een verpakte stijve piemel uit. Dit gaat zelfs Sigmund Freud een beetje te ver vermoedelijk.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Argh, mental images.
. Eerst steekt die vriendin een condoom naar binnen en dan floept er opeens een verpakte stijve piemel uit. Dit gaat zelfs Sigmund Freud een beetje te ver vermoedelijk.
quote:
Afgetraind tot op het bot manquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Idd, die bierbuik mot er toch vanaf
Vandaag lekker vrij genomenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:46 schreef Jarno het volgende:
Ja hallo. Het begint hier op werken te lijken..
je bedoelt Qyroz, dat is een machtig man.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:47 schreef Q. het volgende:
Ja, hier is de leukste al.
Jij ook al , arma ook al , wat hebben jullie voor *** werkgever.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:46 schreef Jarno het volgende:
Ja hallo. Het begint hier op werken te lijken..
Netjes! Die sterretjes.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij ook al , arma ook al , wat hebben jullie voor *** werkgever.
en toch begrijp je me he!quote:
Koop een mooie nespresso!quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:56 schreef scarefreak het volgende:
Fuck, ik heb thuis geen koffieautomaat
Let eens op je taalgebruikquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:56 schreef scarefreak het volgende:
Fuck, ik heb thuis geen koffieautomaat
GODVER DE TYFUS IK HEB TERINGSNEL EEN BAK KUTKOFFIE NODIG HOERENJONGquote:
tot over 48 uur freekje.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:02 schreef scarefreak het volgende:
[..]
GODVER DE TYFUS IK HEB TERINGSNEL EEN BAK KUTKOFFIE NODIG HOERENJONG
alleen een senseoquote:
ah, je gaat aan het werk?quote:
Senseo dan kan je net zo goed zo goed zo goed geen koffie nemenquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Minimaal een permbanWat een vuige praat
![]()
Goed zo, jij snapt hetquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Senseo dan kan je net zo goed zo goed zo goed geen koffie nemen
2 maand ofzoquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:07 schreef scarefreak het volgende:
Perm-bans van tegenwoordig zijn ook niet meer wat het geweest was
tot de volgende volle maanquote:
Normaal gesproken zit ik ook gewoon op me werk uit te slapen, maar vandaag thuisquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Koop dan ook een echt koffiezetijzer!
En hoe doe je dat dan in het weekend?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:10 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Normaal gesproken zit ik ook gewoon op me werk uit te slapen, maar vandaag thuis
*note* gewoon standaard uitslapen op werk
In het weekend staan er flessen cola klaar om te helpenquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En hoe doe je dat dan in het weekend?
(persoonlijk kan ik echt geen dag zonder namelijk)
Cola als je net wakker bent? Is jouw maag van gewapend beton ofzo?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:13 schreef scarefreak het volgende:
[..]
In het weekend staan er flessen cola klaar om te helpen
Zelfs serieus nog eens op dokters-advies ookquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Cola als je net wakker bent? Is jouw maag van gewapend beton ofzo?
Geil!quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:15 schreef GI het volgende:
[afbeelding] Dit heb ik thuis in mijn keuken zitten.
Maalt zelf bonen.![]()
Kost een klauw geld maar je proeft het verschil.
In je nieuwe huiske ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:15 schreef GI het volgende:
[afbeelding] Dit heb ik thuis in mijn keuken zitten.
Maalt zelf bonen.![]()
Kost een klauw geld maar je proeft het verschil.
Kan ik niet aanquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Cola als je net wakker bent? Is jouw maag van gewapend beton ofzo?
Zeg dan ook gelijk ff waarom ie dat adviseerdequote:Op donderdag 22 juni 2006 12:15 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Zelfs serieus nog eens op dokters-advies ook![]()
Ik stond ook raar te kijken toen hij het zei![]()
je bent wel in 1 keer wakkerquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan ik niet aan![]()
Melk ofzo, maar zéker eerst geen prik
je ging toch verhuizen of bent recentelijk verhuistquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:16 schreef GI het volgende:
[..]
Uhm, in het meest recente nieuwe huis jah.
Beiden correct.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:17 schreef Joene het volgende:
[..]
je ging toch verhuizen of bent recentelijk verhuist
quote:
cola schijnt een stof in te zitten wat goed helpt bij tot rust komen van mijn maagzuurquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg dan ook gelijk ff waarom ie dat adviseerde
of was de bewapening van je beton gaan roesten?
Hela Hola. Kindercola!quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:18 schreef scarefreak het volgende:
[..]
cola schijnt een stof in te zitten wat goed helpt bij tot rust komen van mijn maagzuur![]()
moet er wel bijvertellen dat wel beter is zonder prik en lauw... maar dat is niet te pruimen
quote:
Best wel leuk, The break up... lekkere feel good movie zeg maar....quote:
Chickflicksquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:32 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Best wel leuk, The break up... lekkere feel good movie zeg maar....
Vrouwenfilm dus... ook bijna geen man in de bios te bekennen met dat voetbal
Jennifer nog in d'r ondergoed door het beeld ofzo?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:32 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Best wel leuk, The break up... lekkere feel good movie zeg maar....
Vrouwenfilm dus... ook bijna geen man in de bios te bekennen met dat voetbal
NAAKTquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:33 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Jennifer nog in d'r ondergoed door het beeld ofzo?
Ja fosforzuur, dat zorgt ervoor dat je zuurgraad in je maag weer op pijl komtquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:18 schreef scarefreak het volgende:
[..]
cola schijnt een stof in te zitten wat goed helpt bij tot rust komen van mijn maagzuur![]()
moet er wel bijvertellen dat wel beter is zonder prik en lauw... maar dat is niet te pruimen
Lopez?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:35 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
NAAKT
(serieus echt waar!!!!!!!!!!!!)
Wicked!quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:35 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
NAAKT
(serieus echt waar!!!!!!!!!!!!)
Annistonquote:
Bij mij helpt cola de zuurgraad ook altijd naar een bepaald peil toe. Helaas zit dat peil net onder mijn strottenhoofd, gemiddeld.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:35 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja fosforzuur, dat zorgt ervoor dat je zuurgraad in je maag weer op pijl komt
Hmmmz nergens wordt aangegeven dat ze naakt door het beeld gaat...quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:37 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Jaja, hoogtepuntje van de film![]()
Om haar ex jaloers te maken laat ze zich ff goed harsen daar beneden zeg maar... en dan loopt ze naakt door de kamer naar de keuken, haalt een blikje drinken en loopt weer terug naar dr kamer...quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:40 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Hmmmz nergens wordt aangegeven dat ze naakt door het beeld gaat...
Lezenquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Oeeeeeeeeeeeeh, welke film is dat?
arbeiderquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:53 schreef Armageddon het volgende:
Nieuwe computer installed. Router installed. Internet up. Dem doe ij roel or wot?
Kicken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zal zo even adres van de webcam geven hier. Kan je me zien zitten.![]()
ZWAAIUHquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:11 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
kreeg vandaag te horen dat ik er best goed uitzie in bikini![]()
Ik ga maar s naar de dokter jongens, mn oren spuiten
nou dat zal wat wordenquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
FOTO! je bent toch thuis vandaag!quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:12 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Heb k niet van mezelf in bikini
Misschien na mn vakantie
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:12 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Heb k niet van mezelf in bikini
Misschien na mn vakantie
ik heb vast een tvp geplaatsquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:14 schreef Jarno het volgende:
Jongens, omdat jogy gepwned wie unne n00bz0rz is door een kapot topic, wordt dit ons volgende oldbie topic:
Loller roffel omfg eins
Anders krijgen de ventjes 't niet op slot..
Zie je nou wel dat ze ons oldbies nodig hebben.quote:
ze kenne ech nie sonder ons heur !quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat ze ons oldbies nodig hebben..
Welja !quote:
Op jou kan ik bouwen, Jarno.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:14 schreef Jarno het volgende:
Jongens, omdat jogy gepwned wie unne n00bz0rz is door een kapot topic, wordt dit ons volgende oldbie topic:
Leuk man!
Anders krijgen de ventjes 't niet op slot..
Nou idd, 't was weer bikkelen vandaagquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Welja !
ik ga zo wel ff een break nemen van iets meer dan een uur want ik ga zo naar huis.
Je bent zelf een betonpaaltje!quote:
Het was behoorlijk zwaar idd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nou idd, 't was weer bikkelen vandaag
[14.gif]quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:56 schreef scarefreak het volgende:
Waar blijft die bikini-foto nou... waar blijft die bikini foto nou... waar blijft die bikini foto nou...
quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:02 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Zat een hoop Defqonzand in
Misschien kan je wat doneren aan Kasta, heeft ie toch nog een aandenkenquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:02 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Zat een hoop Defqonzand in
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Misschien kan je wat doneren aan Kasta, heeft ie toch nog een aandenken
Ik krijg het niet uit me schoenenquote:
Ik durf mn schoenen niet meer aan te doen met al dat zand, gelukkig heb ik nog genoeg anderequote:Op donderdag 22 juni 2006 14:18 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik krijg het niet uit me schoenen
Het is onder me stalen neus gaan zitten, elke stap hoorde ik dagenlang alsof ik met steentjes in me zoolprofiel over plavuizen liep.
Tandenknarsend irritant.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:24 schreef YPPY het volgende:
Nou, ik heb geen hysterische aanval hoeven faken, die kreeg ik bijna echt. Er zat een onbestendig ding in het kraampakket dat ik niet kon matchen met de waslijst die we moeten kopen. Dus ik vroeg wat het was. Bleek een onderbroek te zijn.![]()
![]()
![]()
Maatje De Waard IJsvogel?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:24 schreef YPPY het volgende:
Nou, ik heb geen hysterische aanval hoeven faken, die kreeg ik bijna echt. Er zat een onbestendig ding in het kraampakket dat ik niet kon matchen met de waslijst die we moeten kopen. Dus ik vroeg wat het was. Bleek een onderbroek te zijn.![]()
![]()
![]()
Whehehe.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:24 schreef YPPY het volgende:
![]()
![]()
die luxe heb ik helaas niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:24 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ik durf mn schoenen niet meer aan te doen met al dat zand, gelukkig heb ik nog genoeg andere
Mn neus had ik zondag al leegehaald, nu mn oor ook weer schoon, dus ben eindelijk klaar met Defqonquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:28 schreef HighLander het volgende:
[..]
die luxe heb ik helaas niet.
Maar deze waren toch al aan vervanging toe.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:24 schreef YPPY het volgende:
![]()
![]()
Je kunt altijd nog voor de keizersnee gaan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:31 schreef YPPY het volgende:
Nu moeten jullie me niet uitlachen he? Kan ik hormonaal niet aan.Ik geloof dat ik maar wat tenten in ga slaan. Kraamverband had ik ook al te weinig gekocht. Kan ik nog terug?
![]()
Dan komt er ook nog een lading bloed en smurrie uit. Alleen dan wat minder.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog voor de keizersnee gaan.
Hoe gaat het trouwens met je nichtje, karboenkeltje?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:36 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hooivork.
Dan een tijdmachine bouwen, terug gaan en niet zwanger worden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:35 schreef YPPY het volgende:
Heeft geen zin meer, dan moet ik nog bevallen met bloed en troep.
Goed, hooivorken zullen de komende tien jaar of zo niet nodig zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met je nichtje, karboenkeltje?
Goed om te horen. Misschien kan je haar wel alvast met een desert vorkje prikken om in te komen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:38 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Goed, hooivorken zullen de komende tien jaar of zo niet nodig zijn.
Uitermate verstandig en wijs.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:40 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Zal ik zo maar s op de fiets naar t dorp gaan ipv met de auto![]()
Dat ben ik! Zonder P.I.'s want Text Only. [14].quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:44 schreef Karboenkeltje het volgende:
Q!
[quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:50 schreef Q. het volgende:
Neen, maar op deze manier valt het minder op.
[14.gif] De tekst-only.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:05 schreef Q. het volgende:
[] De text-only testen? Of posts van mij zonder PI?
Da's toch gewoon een vorm van toekomst voorspellen dan? Kweenie of daar echt een Nederlandse term voor is hoor...quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:09 schreef Merel het volgende:
*inbreekt*
Weet iemand wat de nederlandse term is voor "lecanomancy"?
Lecanomancy is a form of divination where a stone is thrown into a basin of water. The scryer will divinate by the sound the stone makes in the water and the images of the rippling water. Sometimes oil is used instead of a rock. In this case the scryer interpretes the shapes of the oil floating on the water.
Wie het antwoord weet krijgt een voetnoot in m'n scriptie
Das zonde manquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Misschien kan je wat doneren aan Kasta, heeft ie toch nog een aandenken
quote:
Die bestaat al,quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hij maakt zelf maar een newbie topic ofzo
Hij was okay.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
Waar is Arma eik gebleven?
Die moet werken , whehheehhequote:
Whehehehehe, puik garpje!quote:
Oldbie Garpjes zijn altijd puik !quote:
Ga naar 1 van je 4 managers en vraag wat te doenquote:
Check.quote:
1 = op vakantiequote:Op donderdag 22 juni 2006 15:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Ga naar 1 van je 4 managers en vraag wat te doen
Inkoppertjequote:Op donderdag 22 juni 2006 15:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Ga naar 1 van je 4 managers en vraag wat te doen
Ros die koptelefoon van z'n kopquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:46 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
1 = op vakantie
1 = zit met zijn koptelefoon techno te luisteren dus die hoort niets
1 = in vergadering
1 = is documenatie aan het tikken en wil niet gestoort worden
Mwa.quote:
Zwaar leven als beheerder hequote:
dan is ie niet lief meer voor mijquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ros die koptelefoon van z'n kop
Das juist lekker zo af en toequote:
Nouja ik zit een beetje documentatie te maken maar dat wil niet echt vooralsnog. Wil ook op tijd naar huis vandaag, was gisteren laat genoeg dus ik ben een beetje de klok aan het vooruitkijken.quote:
De welbekende werkinstructies en procedure's .quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja ik zit een beetje documentatie te maken maar dat wil niet echt vooralsnog. Wil ook op tijd naar huis vandaag, was gisteren laat genoeg dus ik ben een beetje de klok aan het vooruitkijken.
Mja.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:57 schreef Joene het volgende:
[..]
De welbekende werkinstructies en procedure's .
ITILquote:
Doe je slimquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:09 schreef Jarno het volgende:
't Is meer dat ik mijn collega's niet continue aan de telefoon wil hebben tijdens m'n vaka zwangerschapsverlof (. ) en dat ik dus wat dingen aan het documenteren ben.
Maak eens een beetje vort met die klok. Ik wil ook naar huis.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:51 schreef Jarno het volgende:
Nouja ik zit een beetje documentatie te maken maar dat wil niet echt vooralsnog. Wil ook op tijd naar huis vandaag, was gisteren laat genoeg dus ik ben een beetje de klok aan het vooruitkijken.
Hoezo, wat is er niet goed dan, hartstikke aardige man was het welquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[] Ben je bij een voormalig Poolse opticien geweest ofzo?
Ja nee dat was alleen om ff te testen of ik die lenzen aan kon, hij had niet alle sterktes zomaar op voorraad bij hequote:Op donderdag 22 juni 2006 16:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[] Nou ja, als je lenzen krijgt die de verkeerde kant op werken.
.
Haha, ja ik kan ze volgende week ophalen als het goed is, dus dan zullen we het zien..quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:00 schreef amaranta het volgende:
Ik heb zachte lenzen.
Ik weet nog goed de 1e keer bij de opticiën.
Ik mocht de zaak niet verlaten voordat ik ze 1 keer in en 1 keer uit had gedaan.
Heb dr toch zeker een uur gezeten.
Ik heb hele korte nagels, dus dat zal wel meevallen... maar ben wel benieuwd of het me gaat lukkenquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:12 schreef amaranta het volgende:
Ik moest het zelf doen. Erin stoppen ging nog wel....maar eruit halen.
Een tijdje geleden heb ik acrylnagels op laten zetten, en toen kreeg ik ze ook niet uit mn ogen.
Ik stak steeds in mn oog met die nagels.
Na een paar dagen ben je wel gewend..quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:15 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ik heb hele korte nagels, dus dat zal wel meevallen... maar ben wel benieuwd of het me gaat lukken
En jij bent?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:58 schreef Mr.Manson het volgende:
DubbelD Neuken ?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het moet ook niet gekker worden.![]()
Nee ik zit er nog steeds. Om 19:00 wor ik pas opgehaald. Demmit.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:29 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Sodeju, hebben ze je eindelijk losgelaten vandaag
Dat duurt nog 1,5 uur... Koffie?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee ik zit er nog steeds. Om 19:00 wor ik pas opgehaald. Demmit.![]()
Ja nogal demmit ja! Daar gaan de plannenquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee ik zit er nog steeds. Om 19:00 wor ik pas opgehaald. Demmit.![]()
Pizza!quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:40 schreef Merel het volgende:
nou weet ik niet wat ik moet eten, zo eenzaam en alleen
honger?quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:04 schreef Chowi het volgende:
Ik heb op mijn tong gebeten.
Nee, hij zat gewoon in de weg. Tongen. Wat héb je eigenlijk aan die dingen? Hij wordt alleen gebruikt om:quote:
Aah mag ik ook een frietjequote:Op donderdag 22 juni 2006 17:45 schreef Merel het volgende:
nou, aan jullie heb ik ook niks
*patat gaat halen*
Met andere woorden: hij is compleet overbodig.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, hij zat gewoon in de weg. Tongen. Wat héb je eigenlijk aan die dingen? Hij wordt alleen gebruikt om:
a) Klef te zoenen
b) Piercings in te boren
c) Bepaalde letters uit te spreken.
Veel plezier vanavondquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:21 schreef amaranta het volgende:
Ik klak ermee.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:40 schreef Q. het volgende:
Verkouden zijn zuigt.
Zaterdag en zondag strandweerquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:24 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Komt door het weer... als het straks weer lekker warm en zonnig is voelt iedereen zich beter...
Moet ik ze vasthouden anders, MUUS?quote:
je kan toch gewoon alleen de linker vasthouden?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:27 schreef Jarno het volgende:
Ow, bórst. Ik las borstén.
Neequote:Op donderdag 22 juni 2006 20:00 schreef yvonne het volgende:
Ja hallo, zo is het toch niet te herkennen als "ons"topic
een nacht slapen ookquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:17 schreef Q. het volgende:
Een uurtje slapen doet wonderen.
me tooquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:24 schreef Q. het volgende:
Dan zou ik dat ook eens moeten proberen. Lijkt me tof.
Teveel kutnewbies y. Er is geen bushokkie tegenop gewassen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:00 schreef yvonne het volgende:
Ja hallo, zo is het toch niet te herkennen als "ons"topic
Negeren werkt zelfs nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Teveel kutnewbies y. Er is geen bushokkie tegenop gewassen.
users die hier niet mogen posten en derhalve door een bushokje worden getieft.quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:43 schreef yvonne het volgende:
Zo, even wat bushokjes klaarzetten
Begin maar vast. M'n wijf ligt te slapen...quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:43 schreef yvonne het volgende:
Zo, even wat bushokjes klaarzetten
Of je besteld via internetquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:44 schreef Armageddon het volgende:
Zo'n Tom Tom One is ook heel niet moeilijk te krijgen zeg. De kolere. 7 winkels afgeweest.
^^quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:45 schreef Joene het volgende:
Kan je dat niet via la familia regelen homo !?
But sjoe got it enniewees biekos sjoe roel du sjit!quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:44 schreef Armageddon het volgende:
Zo'n Tom Tom One is ook heel niet moeilijk te krijgen zeg. De kolere. 7 winkels afgeweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |