Hmmmz nergens wordt aangegeven dat ze naakt door het beeld gaat...quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:37 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Jaja, hoogtepuntje van de film![]()
Om haar ex jaloers te maken laat ze zich ff goed harsen daar beneden zeg maar... en dan loopt ze naakt door de kamer naar de keuken, haalt een blikje drinken en loopt weer terug naar dr kamer...quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:40 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Hmmmz nergens wordt aangegeven dat ze naakt door het beeld gaat...
Lezenquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Oeeeeeeeeeeeeh, welke film is dat?
arbeiderquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:53 schreef Armageddon het volgende:
Nieuwe computer installed. Router installed. Internet up. Dem doe ij roel or wot?
Kicken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zal zo even adres van de webcam geven hier. Kan je me zien zitten.![]()
ZWAAIUHquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:11 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
kreeg vandaag te horen dat ik er best goed uitzie in bikini![]()
Ik ga maar s naar de dokter jongens, mn oren spuiten
nou dat zal wat wordenquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
FOTO! je bent toch thuis vandaag!quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:12 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Heb k niet van mezelf in bikini
Misschien na mn vakantie
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:12 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Heb k niet van mezelf in bikini
Misschien na mn vakantie
ik heb vast een tvp geplaatsquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:14 schreef Jarno het volgende:
Jongens, omdat jogy gepwned wie unne n00bz0rz is door een kapot topic, wordt dit ons volgende oldbie topic:
Loller roffel omfg eins
Anders krijgen de ventjes 't niet op slot..
Zie je nou wel dat ze ons oldbies nodig hebben.quote:
ze kenne ech nie sonder ons heur !quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat ze ons oldbies nodig hebben..
Welja !quote:
Op jou kan ik bouwen, Jarno.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:14 schreef Jarno het volgende:
Jongens, omdat jogy gepwned wie unne n00bz0rz is door een kapot topic, wordt dit ons volgende oldbie topic:
Leuk man!
Anders krijgen de ventjes 't niet op slot..
Nou idd, 't was weer bikkelen vandaagquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Welja !
ik ga zo wel ff een break nemen van iets meer dan een uur want ik ga zo naar huis.
Je bent zelf een betonpaaltje!quote:
Het was behoorlijk zwaar idd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nou idd, 't was weer bikkelen vandaag
[14.gif]quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:56 schreef scarefreak het volgende:
Waar blijft die bikini-foto nou... waar blijft die bikini foto nou... waar blijft die bikini foto nou...
quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:02 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Zat een hoop Defqonzand in
Misschien kan je wat doneren aan Kasta, heeft ie toch nog een aandenkenquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:02 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Zat een hoop Defqonzand in
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Misschien kan je wat doneren aan Kasta, heeft ie toch nog een aandenken
Ik krijg het niet uit me schoenenquote:
Ik durf mn schoenen niet meer aan te doen met al dat zand, gelukkig heb ik nog genoeg anderequote:Op donderdag 22 juni 2006 14:18 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik krijg het niet uit me schoenen
Het is onder me stalen neus gaan zitten, elke stap hoorde ik dagenlang alsof ik met steentjes in me zoolprofiel over plavuizen liep.
Tandenknarsend irritant.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:24 schreef YPPY het volgende:
Nou, ik heb geen hysterische aanval hoeven faken, die kreeg ik bijna echt. Er zat een onbestendig ding in het kraampakket dat ik niet kon matchen met de waslijst die we moeten kopen. Dus ik vroeg wat het was. Bleek een onderbroek te zijn.![]()
![]()
![]()
Maatje De Waard IJsvogel?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:24 schreef YPPY het volgende:
Nou, ik heb geen hysterische aanval hoeven faken, die kreeg ik bijna echt. Er zat een onbestendig ding in het kraampakket dat ik niet kon matchen met de waslijst die we moeten kopen. Dus ik vroeg wat het was. Bleek een onderbroek te zijn.![]()
![]()
![]()
Whehehe.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:24 schreef YPPY het volgende:
![]()
![]()
die luxe heb ik helaas niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:24 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ik durf mn schoenen niet meer aan te doen met al dat zand, gelukkig heb ik nog genoeg andere
Mn neus had ik zondag al leegehaald, nu mn oor ook weer schoon, dus ben eindelijk klaar met Defqonquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:28 schreef HighLander het volgende:
[..]
die luxe heb ik helaas niet.
Maar deze waren toch al aan vervanging toe.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:24 schreef YPPY het volgende:
![]()
![]()
Je kunt altijd nog voor de keizersnee gaan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:31 schreef YPPY het volgende:
Nu moeten jullie me niet uitlachen he? Kan ik hormonaal niet aan.Ik geloof dat ik maar wat tenten in ga slaan. Kraamverband had ik ook al te weinig gekocht. Kan ik nog terug?
![]()
Dan komt er ook nog een lading bloed en smurrie uit. Alleen dan wat minder.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog voor de keizersnee gaan.
Hoe gaat het trouwens met je nichtje, karboenkeltje?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:36 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hooivork.
Dan een tijdmachine bouwen, terug gaan en niet zwanger worden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:35 schreef YPPY het volgende:
Heeft geen zin meer, dan moet ik nog bevallen met bloed en troep.
Goed, hooivorken zullen de komende tien jaar of zo niet nodig zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met je nichtje, karboenkeltje?
Goed om te horen. Misschien kan je haar wel alvast met een desert vorkje prikken om in te komen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:38 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Goed, hooivorken zullen de komende tien jaar of zo niet nodig zijn.
Uitermate verstandig en wijs.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:40 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Zal ik zo maar s op de fiets naar t dorp gaan ipv met de auto![]()
Dat ben ik! Zonder P.I.'s want Text Only. [14].quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:44 schreef Karboenkeltje het volgende:
Q!
[quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:50 schreef Q. het volgende:
Neen, maar op deze manier valt het minder op.
[14.gif] De tekst-only.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:05 schreef Q. het volgende:
[] De text-only testen? Of posts van mij zonder PI?
Da's toch gewoon een vorm van toekomst voorspellen dan? Kweenie of daar echt een Nederlandse term voor is hoor...quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:09 schreef Merel het volgende:
*inbreekt*
Weet iemand wat de nederlandse term is voor "lecanomancy"?
Lecanomancy is a form of divination where a stone is thrown into a basin of water. The scryer will divinate by the sound the stone makes in the water and the images of the rippling water. Sometimes oil is used instead of a rock. In this case the scryer interpretes the shapes of the oil floating on the water.
Wie het antwoord weet krijgt een voetnoot in m'n scriptie
Das zonde manquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Misschien kan je wat doneren aan Kasta, heeft ie toch nog een aandenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |