Ten Napel communiceert erg zenuwachtig. Dat is zijn nadeel. Verder doet hij goed verslagquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar die "dekselse" Ten Napel staat wat mij betreft nog een paar klassen onder dat "Talpazooitje"
Verder hoort hij zichzelf nogal graag, en dat ophemelen van sommige spelers terwijl ze gewoon slecht spelen, wekt ook irritatie op.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:50 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Ten Napel communiceert erg zenuwachtig. Dat is zijn nadeel. Verder doet hij goed verslag
en velen anderen. De meerderheid vond in een enquete dat Evert zeer zeker niet de finale moest gaan doen ...echt iets van 40%quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Evert was woensdag erg flauw
Dat vond ik dan![]()
Zeur niet zo, humorloze pseudo-intellectueel.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:29 schreef Nyrem het volgende:
Kijkcijfers donderdag 22 - 6
Sportzomer 1.772.000
BvD 384.000
Ja dat was terug te zien in de kijkcijfers![]()
BVD is met de dag sneuer aan het worden. Zeker nu die 'ontzettend niet grappige Mulder' een opdracht van Talpa heeft meegekregen; NOS afzeiken.
Wat onzettend de plank mislaan is dat.
Ooit reporters van Talpa (aan)gehoord?
Dan is de NOS vergeleken met dat gewouwehoer alsof je engelen hoort zingen.
![]()
![]()
![]()
Dat mensen mensen een maand lang Melvin aanhoren(zeker ook al ceedeetje gekocht?)
Alleen jammer van die gasten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:21 schreef Puur het volgende:
Mensen willen toch altijd kijken wat de buurman kijkt. Zelfs als het Smeets is die over boeken lult.
BvD is over de top, maar beter te pruimen dan een jaar geleden.
Net de aflevering die ik heb gemist. Zal m nog terugkijken.quote:
Ikke wel hoor.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:28 schreef APK het volgende:
Er kijkt dus écht niemand live naar Villa BVD!![]()
Niemand dus.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:37 schreef kikoooooo het volgende:
Ik kijk apekaatje
Dus weer -1 van de kijkcijfers af! Video telt niet mee!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Niemand dus.
Normaal kijk ik het op video.
Ik kijk altijd op video naar Villa BvD !quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:36 schreef SPRMN het volgende:
[..]
Ikke wel hoor.
Ik heb liever Jan Mulder dan Jack van Gelder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |