Eenschquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:04 schreef koningdavid het volgende:
Jan Mulder is een ouwe zeikerd...
En was ik zelf nog vergeten te zeggen dat Jan volgens mij alleen maar zo tegen de NOS aantrapt, omdat dan dat domme Talpa publiek begint te klappen/joelen:Pquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Mooie woorden @Bravebart, volledig mee eens![]()
10000x liever Evert ten Napel dan dat die slechte 'keith Richards' imitator.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:58 schreef Urquhart het volgende:
Jan sloeg wel de spijker op z'n kop met zijn opmerking over Evert ten Napel. God, wat heb ik mij afgelopen week aan die vent lopen ergeren
Vind ik nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:23 schreef Nyrem het volgende:
[..]
10000x liever Evert ten Napel dan dat die slechte 'keith Richards' imitator.
Kijkcijfers donderdag 22 - 6quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:58 schreef APK het volgende:
Eindelijk weer een ouderwets goede uitzending -met gasten die verstand van voetbal hebben- en een lekkere song van Melvin.
Voor het eerst beter dan Studio Sportzomer.![]()
En Mulder had gelijk over de NOS.![]()
Ik heb 'm al in huisquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:35 schreef Nyrem het volgende:
[..]
trouwens,
ik zag z'n cd bij Mediamarkt staan(voor een paar knaken)
Moet ie minder rondlopen en wat beter verslagdoen....quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, Ron de Rijck is de beste die er rond loopt.
Dat is ook wel een tip voor Ten Napel. Ik wil een verslaggever, en niet een commentator.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:35 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Moet ie minder rondlopen en wat beter verslagdoen....
Dat is dan ook de enige.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, Ron de Rijck is de beste die er rond loopt.
Tja...ik wil Reitsma, Cooke, Snoeks (buitencategorie)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is ook wel een tip voor Ten Napel. Ik wil een verslaggever, en niet een commentator.
Ben ik met je eens. Maar die "dekselse" Ten Napel staat wat mij betreft nog een paar klassen onder dat "Talpazooitje"quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:42 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Tja...ik wil Reitsma, Cooke, Snoeks (buitencategorie)
die staan echt 5 klassen boven dat talpazooitje
![]()
Niet onder Koert Westerman hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar die "dekselse" Ten Napel staat wat mij betreft nog een paar klassen onder dat "Talpazooitje"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |