Hmmm, neuh....quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle vrouwen juist gruizig werden van Jan.![]()
ik moest direct denken aan die van de Sugababesquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:06 schreef dvdfreak het volgende:
Adolf van Hooijdonk
![]()
Daar dachr ik ook al aan
![]()
Daar ergerde ik me dus ook vreselijk aan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:43 schreef MrJones het volgende:
Pff, in een poging de kijkcijfers te redden is Jan Mulder blijkbaar begonnen aan een kleine kruistocht tegen de NOS en Marco van Basten. Des te merkwaardig omdat Marco toch op heel wat sympathie kon rekenen aan tafel de laatste tijd. Ineens deugt er geen klap meer van wat Van Basten zegt. Waar zo'n Stichting Kijkonderzoek al niet goed voor is.
Hij is wel een half-bloedje... maar volgens mij heeft ie gewoon een blonde (?) vriendin.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:18 schreef Kang-He het volgende:
Heeft Pierre ergens nog blank bloed zitten dan?
Zwart haar is dominant over blond haar als ik m'n biologie lessen goed herinner.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij is wel een half-bloedje... maar volgens mij heeft ie gewoon een blonde (?) vriendin.
Hoeft niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:42 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Zwart haar is dominant over blond haar als ik m'n biologie lessen goed herinner.
Hé, mede videokijker.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:06 schreef golfer het volgende:
2 dubbel
Naja dat is al eens vertoond op EURO 2000. Cruyff was toen extra hard voor de Nederlandse defensie (de beroemde geitenkaas), de Boer, van der Sar etc. wonden zich enorm op, gevolg was de 6-1 tegen Joegoslavie. Afgesproken werk met Rijkaard.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:09 schreef Steijn het volgende:
Cruijf en van Basten kennen elkaar toch goed en spreken elkaar toch regelmatig? Misschien gebruikt van Basten Cruijf wel om de media te bespelen. Een goede zet van de persvoorlichter.![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:14 schreef Perico het volgende:
Naja dat is al eens vertoond op EURO 2000. Cruyff was toen extra hard voor de Nederlandse defensie (de beroemde geitenkaas), de Boer, van der Sar etc. wonden zich enorm op, gevolg was de 6-1 tegen Joegoslavie. Afgesproken werk met Rijkaard.
"Mensen, dit is geen meezinger. Nou misschien ook wel."quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:28 schreef kikoooooo het volgende:
Deze stond per-ongeluk op mijn klembord![]()
http://rapidshare.de/files/22760144/MELVIN.rar.html
Wat zegt ie dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:29 schreef golfer het volgende:
Jan heft zo gelijk met zijn opmerking over Bertje Maaldering.![]()
of
Daar was ik het dus niet mee eens.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:29 schreef golfer het volgende:
Jan heeft zo gelijk met zijn opmerking over Bertje Maaldering.![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:28 schreef kikoooooo het volgende:
Deze stond per-ongeluk op mijn klembord![]()
http://rapidshare.de/files/22760144/MELVIN.rar.html
heb je poep in je ogen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:02 schreef mcwops het volgende:
net ontdekt:![]()
op cd verkrijgbaar
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1000004004313574&Section=MUSIC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |