Ja enge manquote:Op donderdag 22 juni 2006 01:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Zit die adhd Jochem er nog?
Terwijl zijn moeder een trui aan het haken was met veel krullen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 02:15 schreef PLAE@ het volgende:
Puur door die ene gozer met die krullen ben ik de laatste dagen afgehaakt.
en wat is er mis met Bert?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:02 schreef Puur het volgende:
Jochem is zo irritant. Ik kijk nog liever naar Bert Vischer.
Heeft ie iig iets zinnigs gezegdquote:Op donderdag 22 juni 2006 01:46 schreef tong80 het volgende:
Ja was leuk. Niet zeiken om het zeiken. Vraag me alleen af waarom Ron Jans er zat. Hyeeft twee woorden mogen zeggen :
'Wil je wat drinken ?'
'Ja''
'Bier ?'
'Ja'
quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:02 schreef Puur het volgende:
Dat moet hij vooral nooit meer doen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Die jongen probeert vrolijk te zijn !!
Hij mag van mij ook wegquote:Op donderdag 22 juni 2006 01:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Zit die adhd Jochem er nog?
Rusland word voetballend heel sterk let op! daar kan men het meest verdienen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:23 schreef Kang-He het volgende:
Onbegrijpelijk trouwens dat die Maniche na dat sterke jaar bij Porto naar Rusland is verkast.
Dat doet Frits ook altijdquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:05 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Alleen al hoe die rond kijkt nadat hij een 'grapje' heeft gemaakt.
Hij zoekt naar lachende gezichten, iedereen zet dan even zo'n gemaakte lach op, en kijkt dan snel van hem weg. Je ziet ze dan denken![]()
Hee hee!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:02 schreef Puur het volgende:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:33 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Nou, da's het Eufemisme vd Week. (Je wint een jaarabonnement op Ajax Life)
Lelijk hé, zag ik ook in de rustpauze.. Ik vind het niet mooiquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
Wat heeft Van Hooydonk met z'n haar gedaan
Ik dacht dat alle vrouwen juist gruizig werden van Jan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:10 schreef Jane het volgende:
Hmmm, halve minuut gekeken, hoor Mulder zeuren, heb alweer naar de NOS geschakeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |