En dan met de fiets naar Parkpop welteverstaan!quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
ga die dag met de fiets dat je auto bij huis blijft
hoi tierelier!
tis toch maar 1km verderopquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:53 schreef Tierelier het volgende:
[..]
En dan met de fiets naar Parkpop welteverstaan!
Hoi Rense
Ook al is 't zo weinig, ik ga altijd met de fiets.quote:
Gelukkig. Zonder sjaggerijnige azijnpissers zoals jij wordt het vast gezellig.quote:
Ik ben al vergeten voor wie ik ging, maar ik heb in een dronken bui beloofd dat ik mee zou gaan sowiesoquote:Op donderdag 22 juni 2006 02:08 schreef -skippybal- het volgende:
Het is ook wel een kut line-up dit jaar hoor.....
Di-rect???quote:Op donderdag 22 juni 2006 02:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ben al vergeten voor wie ik ging, maar ik heb in een dronken bui beloofd dat ik mee zou gaan sowieso
Wat dacht van je de andere 364 dagen van het jaar?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:48 schreef RicoRabbit het volgende:
Zondag is hier in Den Haag Parkpop
Ik woon er niet eens 1KM vandaan....
En ik weet precies hoe het godverdomme gaat:
En dan nog eens die tievusherrie, ik wil me eigen muziek dan wel eens luisteren IPV dat kutmuziek wat op Parkpop word gedraaid
![]()
Parkpop
![]()
![]()
Vol met over datum AH artikelen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 02:32 schreef zwelgje81 het volgende:
Geen zorgen, ik heb een sporttas achtergelaten onder het podium (gekregen van Meki)![]()
OMG..quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:00 schreef Big_Boss_Man het volgende:
is dat zo'n punkrock festivalletje?
Zoals elk jaar altijd maar 1 band die leuk is en voor ik 't weet dit jaar geen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 02:08 schreef -skippybal- het volgende:
Het is ook wel een kut line-up dit jaar hoor.....
^^ Randstadquote:Op donderdag 22 juni 2006 03:33 schreef Devrim_ het volgende:
Hehe..je woont gewoon in een pauperbuurt
het is toch wat, die ene dag in het gehele jaar dat jij je eigen muziek wilt luisteren is er parkpopquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:48 schreef RicoRabbit het volgende:
En dan nog eens die tievusherrie, ik wil me eigen muziek dan wel eens luisteren IPV dat kutmuziek
![]()
Parkpop
![]()
![]()
Van mij mogen ze wegblijven jaquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:37 schreef HeatWave het volgende:
De enige dag in het jaar dat die schijtstad een BEETJE de moeite is om te bezoeken, gaan die bosmongolen nog een beetje klagen ook.
dat den haag een kutdorp is, wisten we al, maar toch bedankt voor de bevestiging.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:48 schreef RicoRabbit het volgende:
En dan nog eens die tievusherrie, ik wil me eigen muziek dan wel eens luisteren IPV dat kutmuziek wat op Parkpop word gedraaid
En dan nog het ergste:
Je kan godver je eigen auto niet eens in je eigen straat parkeren!!1![]()
![]()
Moet je godverdomme je auto 7 straten verderop zetten (Wat ook nog betaald parkeren is) omdat al die kut parkpop bezoekers met de auto komen![]()
![]()
En dan nog ook die kut files in Den Haag![]()
![]()
Parkpop
![]()
![]()
Raap me op!!quote:
OV? Als ik ergens niet dood in gevonden wil worden is het wel in een trein of bus. Het OV is totaal niet betrouwbaar, en de bereikbaarheid is in sommige gebieden (onder andere waar ik woon dus) zwaar belabberd. Met de fiets geen optie overigens. Iets te ver weg, 140 kilometer.quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:00 schreef RicoRabbit het volgende:
Ik ga zelf niet naar Parkpop hoor![]()
Maar de meeste mensen droppen hun auto's in zijstraten enzo
Kunnen mensen die naar Parkpop gaan niet gewoon met die fiets of openbaar vervoer gaan![]()
Jaja, ik moet er zo weer opnieuw om lachen....quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:16 schreef flapdrolletje het volgende:
[..]
Hij komt in random topic's: TALPAspammen..
![]()
Lijkt het toch net of je in Scheveningen woont...daar heb je dat kut geintje iedere dag.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:48 schreef RicoRabbit het volgende:
En dan nog het ergste:
![]()
Moet je godverdomme je auto 7 straten verderop zetten
stoerquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:18 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ik ben dr ook hoor
Kom absoluut niet!! voor de muziek.
Ben meestal (altijd dus) bezopen daar, maar dan ook goed bezopen!![]()
Dat zal dit jaar ook weer het geval zijn![]()
Verzamelen om 10 uur met een groeppie van mannetje (en vrouwtjes) of 15/25 en beginnen dan al met zuipen
Was 't maar wáár.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:37 schreef HeatWave het volgende:
De enige dag in het jaar dat die schijtstad een BEETJE de moeite is om te bezoeken
Doorpasterquote:Op zondag 25 juni 2006 10:59 schreef robert-dirksen het volgende:
== [ Rico ] -== says:
KUTHOERENPARKPOP
Als ze nog levenquote:Op zondag 25 juni 2006 11:00 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Doorpaster![]()
Vandaag gaat het beginnen...![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat het vanavond gaat regenen, en dan kortsluiting krijg, en dat iedereen dan snel weggaat![]()
Dronken worden van festivalbierquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:18 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ik ben dr ook hoor
Kom absoluut niet!! voor de muziek.
Ben meestal (altijd dus) bezopen daar, maar dan ook goed bezopen!![]()
Dat zal dit jaar ook weer het geval zijn![]()
Verzamelen om 10 uur met een groeppie van mannetje (en vrouwtjes) of 15/25 en beginnen dan al met zuipen
Dan doe je iets niet helemaal goed geloof ik als je van festival bier dronken wordt? als ik na stuk of 20 van die krengen nog op mijn poten kan staan, normaal kan praten en nog steeds mn zes vrienden zie ipv 12 of 18, wat is er mis met JOU dat je bezopen wordt van dat bier waar echt ik weet neit hoe weinig inzit?quote:
Was dat nou tegen mij bedoeld?quote:Op zondag 25 juni 2006 11:04 schreef Death_Angel_89 het volgende:
parkpop \m/
[..]
Dan doe je iets niet helemaal goed geloof ik als je van festival bier dronken wordt? als ik na stuk of 20 van die krengen nog op mijn poten kan staan, normaal kan praten en nog steeds mn zes vrienden zie ipv 12 of 18, wat is er mis met JOU dat je bezopen wordt van dat bier waar echt ik weet neit hoe weinig inzit?
**gaat overigens niet naar parkpop maar naar de kroeg voetbal kijken ^^**
En dan heel trots gaan doen tegen familie en vrienden als je ooit een keer op Parkpop mag spelen.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:15 schreef CasB het volgende:
[..]
Was dat nou tegen mij bedoeld?Ik word ook niet dronken van festivalbier. En ik ga ook niet naar Parkpop, ik ga lekker oefenen met m'n band
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:36 schreef OFfSprngr het volgende:
* OFfSprngr slingert modder richting PsyCha.
Dat dan weer welquote:Op zondag 25 juni 2006 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan heel trots gaan doen tegen familie en vrienden als je ooit een keer op Parkpop mag spelen.
Ik vond het er best puick moet ik zeggen. Jij?quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:14 schreef moemoe het volgende:
Het is maar 1 dag, als 't nou een aantal dagen achtereen zou zijn, maar 1 dag kan je niet eens op offeren?
sowiesoquote:Op zondag 25 juni 2006 20:50 schreef RijstNatie het volgende:
den haag is zowizo een kut stad
Jij bent sowieso een kut user.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:50 schreef RijstNatie het volgende:
den haag is zowizo een kut stad
Stel je niet zo aan bitter figuurquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:48 schreef RicoRabbit het volgende:
En dan nog het ergste:
![]()
Moet je godverdomme je auto 7 straten verderop zetten (Wat ook nog betaald parkeren is) omdat al die kut parkpop bezoekers met de auto komen![]()
![]()
En dan nog ook die kut files in Den Haag![]()
![]()
Parkpop
![]()
![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |