En dan heel trots gaan doen tegen familie en vrienden als je ooit een keer op Parkpop mag spelen.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:15 schreef CasB het volgende:
[..]
Was dat nou tegen mij bedoeld?Ik word ook niet dronken van festivalbier. En ik ga ook niet naar Parkpop, ik ga lekker oefenen met m'n band
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:36 schreef OFfSprngr het volgende:
* OFfSprngr slingert modder richting PsyCha.
Dat dan weer welquote:Op zondag 25 juni 2006 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan heel trots gaan doen tegen familie en vrienden als je ooit een keer op Parkpop mag spelen.
Ik vond het er best puick moet ik zeggen. Jij?quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:14 schreef moemoe het volgende:
Het is maar 1 dag, als 't nou een aantal dagen achtereen zou zijn, maar 1 dag kan je niet eens op offeren?
sowiesoquote:Op zondag 25 juni 2006 20:50 schreef RijstNatie het volgende:
den haag is zowizo een kut stad
Jij bent sowieso een kut user.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:50 schreef RijstNatie het volgende:
den haag is zowizo een kut stad
Stel je niet zo aan bitter figuurquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:48 schreef RicoRabbit het volgende:
Zondag is hier in Den Haag Parkpop
Ik woon er niet eens 1KM vandaan....
En ik weet precies hoe het godverdomme gaat:
En dan nog eens die tievusherrie, ik wil me eigen muziek dan wel eens luisteren IPV dat kutmuziek wat op Parkpop word gedraaid
En dan nog het ergste:
Je kan godver je eigen auto niet eens in je eigen straat parkeren!!1![]()
![]()
Moet je godverdomme je auto 7 straten verderop zetten (Wat ook nog betaald parkeren is) omdat al die kut parkpop bezoekers met de auto komen![]()
![]()
En dan nog ook die kut files in Den Haag![]()
![]()
Parkpop
![]()
![]()
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |