Wat doe je er dan precies?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:27 schreef rubenrtv2 het volgende:
Ik werk er. Ik ga alle 4 de keren en mn 'baas' is zo aardig om ons gewoon het stadion in te laten gaan als we daar zin in hebben
Gister was zeker een leuk concert, mooie licht- en vuurshow, maar het geluid was niet al te best ...
wat wil je er voor hebben ?!quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:42 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Voor de liefhebbers die eventueel zaterdag nog willen...ik heb nog 2 kaartjes...
Mail staat in mijn profiel..
Mail ff prive....quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:59 schreef linebear het volgende:
heb straks een sollicitatie, moet eerst excuses aanbieden voor mijn schorre stem
Dat betekent dan denk ik dat je in vak 117 zit. Zou je morgen willen laten weten hoe het zicht op het podium was? Ik kan evt. kaartjes voor zaterdag voor vak 117 krijgen, maar als het zicht echt slecht is doe ik het niet (ben ook al in Brussel geweest!).quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:26 schreef Thisbe het volgende:
[..]
zwaai je naar me? Mijn moeder heeft zitplaatsen geregeld achter het podium ofzoIk heb een lichtgroen shirt aan met lange mouwen.
Als je wat brutaal bent, dan kan je prima zicht hebben.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:35 schreef MWK66 het volgende:
En weet iemand hoe het zich vanaf het veld is als je pas vanaf +/- 20u in de Arena kunt zijn?
Ja, maar houdt daar rekening met langere wachtrijen dan leders.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:28 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik ga vanavond!!Ingang Noord C kan dat?!
Volgens mij heeft iemand op pagina 1 van dit topic foto's gemaakt vanuit vak 117quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:35 schreef MWK66 het volgende:
[..]
Dat betekent dan denk ik dat je in vak 117 zit. Zou je morgen willen laten weten hoe het zicht op het podium was? Ik kan evt. kaartjes voor zaterdag voor vak 117 krijgen, maar als het zicht echt slecht is doe ik het niet (ben ook al in Brussel geweest!).
En weet iemand hoe het zich vanaf het veld is als je pas vanaf +/- 20u in de Arena kunt zijn?
Nee , dat was richting vak 117.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:39 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iemand op pagina 1 van dit topic foto's gemaakt vanuit vak 117
Er zat ook geen hondquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:42 schreef dolfg het volgende:
Nee , dat was richting vak 117.
Je zit dan helemaal aan de zijkant, een goeie blik op het podium kun je dan wel vergeten.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:47 schreef linebear het volgende:
bij u2 heb ik ook die slecht zicht kaarten gekocht. Voor het optreden stiekem naar een ander vak gesneakt en de het hele concert in dat vak gestaan.... En alles goed gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |