Mooie foto's!quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:07 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb trouwens mijn mooiste foto's op mijn site gezet:
http://www.vanderlas.nl/
Er staan er zo'n 52 op
Ik zal later nog een filmpje plaatsen van Monsoon
Zwanee, je hebt me gewoon op de foto gezetquote:Op donderdag 22 juni 2006 02:02 schreef Zwanee het volgende:
Foto's staan erop!!!
Ze zijn te vinden via deze link
Is geen superkwaliteit, maar er zitten toch wel aardige tussen (helaas niet van de taart en de heineken hoed)
Wat komisch ditquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:26 schreef Coconut het volgende:
[..]
Zwanee, je hebt me gewoon op de foto gezet![]()
[afbeelding]
Zitten hele mooie foto's tussen, alleen ze zijn niet allemaal klikbaar jammer genoeg.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:07 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb trouwens mijn mooiste foto's op mijn site gezet:
http://www.vanderlas.nl/
Er staan er zo'n 52 op
Ik zal later nog een filmpje plaatsen van Monsoon
Hahahaha ja, ik had een antenne die mij doorgaf dat jij daar stond en ik je dus op de foto moest zetten hahahaquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:26 schreef Coconut het volgende:
[..]
Zwanee, je hebt me gewoon op de foto gezet![]()
[afbeelding]
Ah, super tof! Ik ga je meteen mailen! Thanksquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:47 schreef Zwanee het volgende:
Hahahaha ja, ik had een antenne die mij doorgaf dat jij daar stond en ik je dus op de foto moest zetten hahaha
Edit: als je de originele foto wil hebben moet je ff een mailtje sturen naar dopneusje at hotmail dot com, dan mail ik hem aan je.
Dat was een foutjequote:Op donderdag 22 juni 2006 20:46 schreef Zwanee het volgende:
[..]
Zitten hele mooie foto's tussen, alleen ze zijn niet allemaal klikbaar jammer genoeg.
Ik maakte een foutjequote:Op donderdag 22 juni 2006 20:52 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ah, super tof! Ik ga je meteen mailen! Thanks![]()
Ze gingen een bal het publiek in schieten ofzo hahaha, heb het helaas ook nie gezien maar alleen gehoord.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:49 schreef JeroenV het volgende:
voetballen? ik hoorde over gister ook zoiets, maar wat was er dan?
Een 'wedstrijdje' tussen Robbie en Johnny Wilkes, wie een voetbal het verste het stadion in kon schoppen. Op de ballen stonden hun handtekeningen..quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:49 schreef JeroenV het volgende:
voetballen? ik hoorde over gister ook zoiets, maar wat was er dan?
Woensdagavond bijvoorbeeld zag ik iemand met een bordje staan, waarop hij een kaartje aanbood voor ¤35,-quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:38 schreef melke het volgende:
Ga er naar toe en kijk rond. Er zijn ook mensen die bij de Arena kaarten verkopen
Of bijvoorbeeld iemand die met een groep zou gaan, en iemand kan uiteindelijk niet. dan wil je er toch nog iets aan verdienenquote:
vertellllll!quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:48 schreef _SnoepHond het volgende:
Ik was er geweest en het was echt tofMaar ik heb geen fotos gemaakt.
Ook dit keer won Johnny...quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:00 schreef detulp050 het volgende:
Hij en zijn vriend (ben even de naam kwijt, iets als Johnny Wilkins) doen een wedstrijd wie een bal het verst kan trappen in het stadion. De ballen hebben hun handtekeningen erop en wie de bal vangt mag hem houden. Gisteren won die Johnny
4e dag is het leukste hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:53 schreef dolfg het volgende:
Maar ik ga in het vervolg alleen nog maar naar een 2e dag van een concert.
Ja, ik was naar hetzelfde concert en nee, ik was niet stoned of dronken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:24 schreef melke het volgende:
Ben jij wel naar hetzelfde concert geweest? Zo ja, had je dan te veel gedronken of was je stoned?Ik stond ook op het veld. Zo'n 50 meter van het podium. Geen galm gehoord, nergens last van gehad. Je kunt ook opzoek gaan naar minpunten en volgens mij heb jij dat uit je verveling ook gedaan. Ik vond het geluid prima, de show was leuk en absoluut geen aftreksel van ene Gorden of Gerard. Hij zong ook goed, hij zong sommige stukjes niet mee zodat je het publiek hoorde zingen. Niet echt storend naar mijn mening.
Lama = Laat maarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:42 schreef Hapertje het volgende:
Lama? Ik spuug toch niet op jou?
Ik geloof niet dat er valse kaarten in omloop zijn, maar je weet maar nooit. Wanneer ga je, zondag?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:37 schreef IMQT het volgende:
Hallo ik ben hier nieuw. Ik hang vandaag bij de brievenbus want als het goed is krijg ik twee kaartjes voor Robbie binnen. Weet iemand hoe en waar ik aan kan zien dat ze echt zijn? ik heb het nog nooit gedaan via markplaats kopen en vind het eigenlijk dood eng Help!!![]()
![]()
Toch niet weer Sabine schipperquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:00 schreef loezzie het volgende:
Ik vond het geweldig!! het geluid was goed (ok niet te vergelijken met bon jovi in het goffertpark, maaar veeel beter dan ooit!)
Jammer van dat zoenen met het meisje.. zag er nou niet echt smakeliijk uit...
Ik stond zo ongeveer vooraan ter hoogte van het rechtse scherm.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:39 schreef jack4ya het volgende:
Ik zal wat plaatsen... Niet mekkeren over kwaliteit he.
[afbeelding]
23.00 uur is het afquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:22 schreef Typmuts het volgende:
Ik ga morgen naar Robbie![]()
Effe een vraagje: hoe laat is het afgelopen (ivm de terugreis...trein...)?
Reken er maar op dat je alleen met de trein terug kunt. Metro's reden niet... Concert is om 22:50 uur afgelopen, met een beetje doorlopen sta je om 23:00 uur buiten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:22 schreef Typmuts het volgende:
Ik ga morgen naar Robbie![]()
Effe een vraagje: hoe laat is het afgelopen (ivm de terugreis...trein...)?
Vanaf Bijlmer en Strandvliet Arena reden woensdagavond wel gewoon metro's hoor.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:36 schreef Eagor het volgende:
[..]
Reken er maar op dat je alleen met de trein terug kunt. Metro's reden niet... Concert is om 22:50 uur afgelopen, met een beetje doorlopen sta je om 23:00 uur buiten.
Hebt ie weer gezoend met een meisje????quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:00 schreef loezzie het volgende:
Jammer van dat zoenen met het meisje.. zag er nou niet echt smakeliijk uit...
weet je hoeveel mensen iets groens aanhadden?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:05 schreef Thisbe het volgende:
Ik had heel goede plaatsen.Op chipafstand. Het was erg leuk!
Zei jij niet gisteren dat je plaatsen achter het podium had? Welk vak zat je dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:05 schreef Thisbe het volgende:
Ik had heel goede plaatsen.Op chipafstand. Het was erg leuk!
OMG; hij heeft gisteren wél met iemand gezoend? Dat was de vriendin met wie ik woensdag was dr ultieme doel; en toen deed ie t niet! Maar goed ook voor dr achteraf..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:18 schreef stijgende_ster het volgende:
Dat zoenen was inderdaad wel weer een beetje tjah.. Maarja, misschien dat het bij z'n image hoort. Ik vond zijn toedracht voor The King erg gaaf!!Leuke interactie met het publiek. En wij wonnen het nazingen!!
Voor de muziek hoef je niet zozeer te gaan, alswel voor de show, want hij maakt er wel wat van!
Ik denk dat het hem überhaupt weinig uitmaaktquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:24 schreef Hare het volgende:
Jezus, valt ie nu opeens op van die gepiercte meisjes
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:25 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem überhaupt weinig uitmaakt. Helemaal nu 'ie ook de tepels van een 50jarige (overigens erg stoer uitziende
) man betast.
Jaja, je hebt wat gemist.quote:
Ik vat hem nog niet, ligt ff toequote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oh nee, ik weet 't al
ik dacht dat hij iemand uit 't publiek had betast ofzo
z'n gitarist/bassist/weet ik veel is niet de jongste meer. ik weet niet precies wat robbie aan het doen was, kon het niet helemaal zien, maar het was... interessantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |