Ik was er om 13 uur en had toen nr 689 in de rij voor ingang zuid G. Tot half 3 ofzo stond iedereen gewoon netjes de rij, die in een U vorm liep.. Op een gegeven moment zijn waarschijnlijk een paar mensen naar voren gaan rennen, waardoor de hele kudde natuurlijk volgde en we opeens in een veel kortere rij stonden, maar wel 3x zo breed. En dus mensen met nr's in de 900 voor ons stondenquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:45 schreef CherryLips het volgende:
oh, ik wilde weten hoe laat je in de rij stond om vooraan te staan
Maar wat heb je eraan om de mensenmassa te zien?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:10 schreef Koningin het volgende:
Wij zitten zaterdag ook in de tweede ring, ben benieuwd.
Je hebt natuurlijk wel een prachtig overzicht over de mensenmassa.
Ik vond het geluid erg goedquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:35 schreef JeroenV het volgende:
Hoe was t geluid?
Waar zat/stond je dan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:40 schreef MadMaster het volgende:
En over het geluid, dat was weer zwaar bagger, de gedane aanpassingen in de Arena na de vele klachten vorig jaar ten spijt.
Wat vind je van zijn muziek zelf dan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:40 schreef MadMaster het volgende:
Robbie Williams...
Had nog nooit live een optreden van hem meegemaakt, had ook wat twijfels vooraf, maar na gisteren ben ik er definitief achter dat Robbie Williams niet 'my kind of style' is.
Ik zal niet zeggen dat ik me verveeld heb, maar de wijze waarop RW het publiek bespeelt en de reaktie vanuit het publiek daarop is soms tegen het irritante aan. Een soort Gordon & Joling, maar dan solo en in het Engels...
Halverwege de show komt dan ook ene Johnny Wilkes het podium op (die minstens net zo leuk wil zijn als RW zich voordoet), waardoor de Gordon & Joling-vergelijking alleen nog maar versterkt wordt.
Qua show zit het allemaal wel prima in elkaar, mooie stage en prima visuals, maar de basis (de songs en de performance van RW) is m.i. toch wel erg dun.
En over het geluid, dat was weer zwaar bagger, de gedane aanpassingen in de Arena na de vele klachten vorig jaar ten spijt.
Zondag ga ik het nog eens met andere intentie vanuit een andere hoek bekijken. Misschien word ik dan nog wat positiever...
Ja OK, maar in die drukte staan is niets voor mij.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:32 schreef Coconut het volgende:
[..]
Maar wat heb je eraan om de mensenmassa te zien?
Robbie een paar meter voor je hebben staan is véééél leuker![]()
He? Delen ze nummers uit?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:30 schreef Coconut het volgende:
Ik was er om 13 uur en had toen nr 689 in de rij voor ingang zuid G. Tot half 3 ofzo stond iedereen gewoon netjes de rij, die in een U vorm liep.. Op een gegeven moment zijn waarschijnlijk een paar mensen naar voren gaan rennen, waardoor de hele kudde natuurlijk volgde en we opeens in een veel kortere rij stonden, maar wel 3x zo breed. En dus mensen met nr's in de 900 voor ons stonden![]()
O jee.. waar zat/ stond je ergens..vorig jaar was het geluid bij U2 zeer slecht en ik heb ooit gezegd:Ik ga nooit meer naar de Arena!"quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:40 schreef MadMaster het volgende:
Wat voor camera had je nu dan bij je? Ik ga zelf zondag, zit zo te zien op ongeveer soortgelijke plek, en heb 10x opt. zoom op mijn camera zitten. Is wel groter dan de meeste normale digi camera's, maar weer duidelijk kleiner dan een spiegelreflex. Moeite waard? Wanneer controleren ze wel je tas? Gewoon random?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:04 schreef Zwanee het volgende:
[..]
Als ik geweten had dat die tassencontrole zo erg meeviel, dan had ik mijn Canon met mijn 300 lens wel meegesleept. Maar het risico was me iets te groot dat ze hem zouden vinden en ik hem voor die avond kwijt zou zijn.
Er ging een viltstoft rond, zodat iedereen z'n nr op z'n hand kon zetten. Dan kon je nog even de rij uitlopen enzo.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:48 schreef jack4ya het volgende:
He? Delen ze nummers uit?
Ow gewoon onderling geregeld dan. Ik dacht al, nog nooit gezien. Wij gaan zondag voor staanplaatsen. Al die jaren ging ik gewoon vroeg en dan stonden we vooraan, dit is het eerste jaar dat ik er tegen op zie. Ook omdat we toch vroeger zullen moeten, omdat het geen doordeweekse dag is. Misschien word ik gewoon te oud voor die ongein.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:54 schreef Coconut het volgende:
[..]
Er ging een viltstoft rond, zodat iedereen z'n nr op z'n hand kon zetten. Dan kon je nog even de rij uitlopen enzo.
Ik had nu een Canon S3000 bij me, met 6x optische zoom, een gewone digitale compact dus. Ik heb geen idee wanneer ze tassen uitgebreid controleren. Ik las bij anderen dat ze ook gefouilleerd werden, maar dat gebeurde bij ons dus ook niet. Wij hoefden alleen ons kaartje door dat ding te halen, het poortje door, daar stonden een paar mensen voor de controle. Die man zei alleen tegen me dat hij even in mijn tas wilde kijken en daar bleef het bij. Hij deed mijn tas open, werpte er een blik in, maar zat er niet met zijn handen in ofzo. Camera had ik in een zijvakje weggemoffeld.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:52 schreef kkkk het volgende:
[..]
Wat voor camera had je nu dan bij je? Ik ga zelf zondag, zit zo te zien op ongeveer soortgelijke plek, en heb 10x opt. zoom op mijn camera zitten. Is wel groter dan de meeste normale digi camera's, maar weer duidelijk kleiner dan een spiegelreflex. Moeite waard? Wanneer controleren ze wel je tas? Gewoon random?
En hoe controleren ze je tas? Grondig? Hoe groot is de kans dat ik m'n Samsung L60 naar binnen krijg?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:52 schreef kkkk het volgende:
[..]
Wat voor camera had je nu dan bij je? Ik ga zelf zondag, zit zo te zien op ongeveer soortgelijke plek, en heb 10x opt. zoom op mijn camera zitten. Is wel groter dan de meeste normale digi camera's, maar weer duidelijk kleiner dan een spiegelreflex. Moeite waard? Wanneer controleren ze wel je tas? Gewoon random?
Oh cool, dat is nog best een fors formaat a la wat ik heb. Nou ja... fors... voor een compact digitale camera dan. Dus blijkbaar kan dat eventueel nog wel. Moet ik dus in ieder geval zorgen voor een slimme tas met handige opbergvakjesquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:00 schreef Zwanee het volgende:
[..]
Ik had nu een Canon S3000 bij me, met 6x optische zoom, een gewone digitale compact dus. Ik heb geen idee wanneer ze tassen uitgebreid controleren. Ik las bij anderen dat ze ook gefouilleerd werden, maar dat gebeurde bij ons dus ook niet. Wij hoefden alleen ons kaartje door dat ding te halen, het poortje door, daar stonden een paar mensen voor de controle. Die man zei alleen tegen me dat hij even in mijn tas wilde kijken en daar bleef het bij. Hij deed mijn tas open, werpte er een blik in, maar zat er niet met zijn handen in ofzo. Camera had ik in een zijvakje weggemoffeld.
Wij hadden overigens ingang F en die was duidelijk rustiger dan ingang G en J.
Dus misschien dat bij die 2 ingangen de controle wel strenger is??
Zat je toevallig ook heel ver weg? Want dan gaan ze er wellicht standaard van uit dat het toch niet boeit als je foto's maakt omdat ze nooit van de commerciele kwaliteit zullen zijn?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:02 schreef Cee het volgende:
Ik heb ook 10x optische zoom op m'n camera, ze maakten zich drukker om het flesje water dat je meeneemt (en dus in de prullenbak moet deponeren) dan om de cameratas die in m'n tas zat, die hij toch duidelijk wel even zag, voelde, en liet liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |