Nee nu niet meer het bier was daar niet tesmaken dat vieze hoegaarden.De tijden daarna nam ik m'n eigen bier meequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:24 schreef Spookje81 het volgende:
Zo erg was de krabbenfoor nou ook weer niet.
Zijn er mensen van hier die op donderdagavond naar het wilhelminaveld gaan?
Dan ga je vanavond ook naar het Wilheminaplantsoen en deel je flyers uit met de url van deze threadquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:25 schreef Spookje81 het volgende:
En toen bleef het weer stil in deze topic. Waar zijn de bergenaren toch, zo weinig zijn er toch niet hier.
Goed dat ik het weet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:45 schreef Beschouw het volgende:
Vanmiddag nog koeken bij Jos Groffen gehaald.
Moest helemaal omrijden; heel de stad ligt open![]()
Foto's ?quote:21:43:05 18-08-06 17 G BRAN PRIO 1 9170 7232 7335 AFRIT A4 HOOGERHEIDE 30 R WOENSDRECHT AANRIJDING MET
608182143051201999 1201999 BRW Midden en West Brabant ( Monitorcode )
608182143051201985 1201985 BRW Woensdrecht ( Lichtkrant )
608182143051201923 1201923 BRW Bergen op Zoom ( Lichtkrant )
608182143051200978 1200978 BRW Woensdrecht ( Blusploeg )
608182143051200961 1200961 BRW Woensdrecht ( Commandant )
608182143051200325 1200325 BRW Bergen op Zoom ( Bemanning Bijzonder Voertuigen )
608182143051200322 1200322 BRW Bergen op Zoom ( BvD )
608182143051200015 1200015 BRW Midden en West Brabant ( OvD West )
De Zet met Reinierquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Er zit nu een stel lesbo's die het runnen (overigens wel aardige dames hoor), maar een homobar is het niet. Het is nog steeds een altokroeg en een Juvenaatkroeg in het weekend...
Goede oude tijd met Reinier..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enige waar ik moeite mee heb is dat rare verkeer bij jullie. Ik kan er echt geen touw aan vastknopen hoe dat loopt, lijkt wel of er geen verkeersregels zijn zoals iedereen daar fietst en overal tussendoor schiet.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:15 schreef ethiraseth het volgende:
Toch even mijn waardering voor Bergen op Zoom uitspreken. Ben zelf een echte Randstedeling en een stadsmens, maar mijn vriendin komt uit Bergen. Ben er nu paar keer geweest en vind het echt een hele fijne stad.
voor zover ik weet is er met de verkeersborden en dergelijke niets mis hoor. Ik heb er nota bene mijn praktijk rij-examen gehaald. Wel zijn er niet zo heel veel voorrangswegen, dus veel straatjes van rechts. Ach, zolang er geen Parijse toestanden ontstaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enige waar ik moeite mee heb is dat rare verkeer bij jullie. Ik kan er echt geen touw aan vastknopen hoe dat loopt, lijkt wel of er geen verkeersregels zijn zoals iedereen daar fietst en overal tussendoor schiet.![]()
En als potentiele woonplaats voor later zie ik het ook wel zitten
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
't Kopkequote:Op zaterdag 2 september 2006 20:39 schreef vigier het volgende:
*komt oorspronkelijk uit Hoogerheide en heeft 12 jaar in BoZ op school gezeten.
Heeft wat tijd in de Zet doorgebracht en aardig wat uurtjes in "t Kopke".
Ik heb er paar keer rondgefietst en voor mn gevoel zat ik voornamelijk op de gewone weg tussen de auto's te fietsen bij gebrek aan fietspaden. Maargoed, mischien was dat mn vriendin dr schuld, kind is nogal een gevaar in het verkeer en neemt het ook niet echt heel nauw qua verkeersregels.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:36 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
voor zover ik weet is er met de verkeersborden en dergelijke niets mis hoor. Ik heb er nota bene mijn praktijk rij-examen gehaald. Wel zijn er niet zo heel veel voorrangswegen, dus veel straatjes van rechts. Ach, zolang er geen Parijse toestanden ontstaan...
En als potentiele woonplaats voor later zie ik het ook wel zitten![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:27 schreef Beschouw het volgende:
D'n Botte Hommel. Iemand die dat kent?
Fietspaden (dan dat stuk achter het station langs de spoorrails) lijken op voetpaden en er is nergens een fietspad zonder bobbels en kuilen..)quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:15 schreef ethiraseth het volgende:
Enige waar ik moeite mee heb is dat rare verkeer bij jullie. Ik kan er echt geen touw aan vastknopen hoe dat loopt, lijkt wel of er geen verkeersregels zijn zoals iedereen daar fietst en overal tussendoor schiet.![]()
Vroeger vaak geweest. Vooral veel optredens van folkgroepen uit België (Rum, De Kadullen) en een paar optredens van een beginnende Urbanus, toen die nog leuk was. Onvergetelijke avonden meegemaakt daar.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:30 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
Is tegenwoordig het CKB, waar ze onder andere leuke DnB-feestjes bouwen. Keiharde beukbands mogen er al jaren niet meer spelen ivm geluids- en triloverlast.
zie: http://www.ckboz.nl/
Heeft de BoHo zo lang bestaan??quote:Op zondag 3 september 2006 20:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Vroeger vaak geweest. Vooral veel optredens van folkgroepen uit België (Rum, De Kadullen) en een paar optredens van een beginnende Urbanus, toen die nog leuk was. Onvergetelijke avonden meegemaakt daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |