goeiesnavonds allemaal. Sloffie heeft een probleem met mijn relatie met een hele goeie vriendin van mij, ik noem haar ff M. Het zit namelijk zo, zij zit al zo'n 3 jaar bij ons in de vriendengroep en al die tijd hebben wij altijd al goed met elkaar op kunnen schieten, de ene tijd wat beter dan de ander. Ik heb nooit problemen gehad met meiden, ik ben ook geen groentje (ben 18 jaar en zo nu en dan heb ik er 1 te pakken, dit is niet om op te vallen, maar gewoon om het verband aan te tonen) maar haar laatste relatie was toen ze 14 was.
Nu is het zo: De laatste tijd (2maanden) gaat het écht goed tussen ons. We hebben het samen heel leuk en we weten zowat alles van elkaar. Nu heeft een kammeraad van mij verkering gekregen met een meid en die had 2 vriendinnen, 1tje daarvan daar heb ik 5 maanden geleden mee gezoen (
![]()
eigenlijk) op dit moment is die ander ook gek op mij, maar dat is een meid die er al aardig wat heeft gehad. Ik vertel M hier alles over, ook over die andere meid, kortom: Ik vertel haar alles en zij mij alles.
Genoeg achtergrond info, waar het allemaal écht om draait. Ik ben helemaal stapelverliefd op haar (zoals zo'n basisschooliefde
![]()
), en wil eigenlijk een relatie met haar. Mijn kammeraden weten het bijna allemaal en zitten ook steeds te zeuren, allen bij haar heb ik het gevoel dat ze niet écht wil. Zoals
vnaamt vanavond ook, wij zitten te smsen en er komt uit dat zij langs mij fietst naar een feesttent, ik kreeg vnaamt wel een keer een knuffel tussendoor, maar toen ik haar vnaamt naar huis bracht praten we ff en gaat ze naar binnen. Ik heb eigenlijk het gevoel dat zij niet écht een relatie wil.... Dit is dus best wel cut, daarom ook dit topic.
Samenvatting: Het gaat écht supergoed tussen ons maar ik ben bang dat als ik wat "onderneem" (
![]()
) dat onze vriendschap kats naar de kloten is, wat ik dus écht niet wil! ik hou van haar, maar of dat wederzijds is..... bij deze wil ik jullie eigenlijk advies vragen
![]()
en graag niet van die antwoorden van: neuk haar enzo...
dank u!
[ Bericht 1% gewijzigd door Sloffie op 21-06-2006 23:43:56 (vnaamt :P) ]